ItaliëLiguriëLuni Mare/OrtonovoAppartementen Luni Mare/OrtonovoAppartement Residenza Turistico Alberghiera Italia

Appartement Residenza Turistico Alberghiera Italia

ItaliëLiguriëLuni Mare/Ortonovo

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residenza Turistico Alberghiera Italia voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 17 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 17 reviews
  • 6.9Inrichting
  • 7.5Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

17 Reviews over Residenza Turistico Alberghiera Italia

• 9D.02-08-2016

Geweldig verblijf

In tegenstelling tot hieronder beschreven beoordelingen zijn wij juist heel enthousiast. Wij hebben hier een geweldige week gehad, appartement was wel iets verouderd, maar alles werkte naar behoren en was compleet en schoon. In beide vertrekken een goed werkende airco die je zelf in kunt stellen. Parkeren kun je op een privé terrein die met een elektrisch hek afgesloten wordt. Wij hadden een appartement met balkon die uitkeek op het grote zwembad met meer dan voldoende ligbedjes, alleen jammer dat je hier nog steeds een badmuts moet dragen. Tegenover het hotel zit er bakker, waar je 's morgens verse broodjes kan halen en ook de pizza's uit het restaurant zijn heerlijk en goedkoop. 's Morgens kon onze zoon meedoen aan de voetbaltraining die hier elke ochtend gegeven werd. Loopafstand naar het strand is ca 8 minuten, kortom wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad!

• 7Rodusik21-06-2013

Może być.

Zbyt daleko do morza. Około kilometra. Droga na plaże ulicą . Wszędzie pełno pyłu z kamieniołomu Carrara.Raz lało to był koszmar , nasze czerwone autko było w białe placki o butach nie wspomnę.

• 10Bianca Musetti19-07-2010

super

ben in mei 2010 geweest met mijn vriend , mooie omgeving en appartementen zijn netjes, dit was mijn 5de x daar en hoop dat ik er nog vele vakanties mag vieren. viva luni mare

• 10J.J.NIJPJES23-01-2010

Topper als je van natuur houdt!!!!!!!

Als je graag steden bezoekt en van de natuur wil genieten is dit een ghoed uitvalspunt.Wij komen er zelf al 21 jaar, met veel plezier.Heb je problemen, vraag het Massimo, hij doet alles voor je.

• 6Bart Visser11-08-2009

Gemengde gevoelens bij deze accomodatie

De appartementen kunnen op zich ruim genoemd worden (wij zaten op de eerste etage aan zwembadzijde met een 3-kamerapp.) het is echter wel redelijk basic allemaal. Hier is echter de prijs ook naar. De tuin plus zwembad zijn prima voor een dagje maar wij zijn toch ook veel op pad geweest. Winkel op loopafstand, leuk restaurantje op de begane grond. Het is een leuke plek om Noord Toscane vanuit te verkennen of Ligurie.

• 8A. Groothand07-08-2009

Absoluut een aanrader

Wij hebben ons hier prima vermaakt. Ruim appartement, wel een beetje oudbollig ingericht, maar alles was prima schoon. Geen plakkerige toestanden in de keuken en geen platgewalste insekten tegen de muren. Vriendelijk personeel bij de receptie en absoluut geen last gehad van de bar tegenover het complex. Niet eens gehoord. De zogenaamde prostituee hebben we niet gezien. Allemaal erg overdreven dus!

Enig nadeel is dat er in het dorpje Luni Mare niet veel te beleven valt. Het zwembad gaat om 19.00 uur dicht. Daarna is er niet veel meer te doen. Een bakker en een supermarkt zijn in Luni Mare aanwezig. Het restaurant is ook prima.

Wat ons betreft een goede beoordeling!

• 2feike parinussa20-06-2009

heel slecht

Ons te kleine appartement stond de hele dag in de zon en er was niet eens een fan laat staan een airco. 's morgens stonden de werknemers uit Roemenie op hun vervoer te wachten. 's avonds prostitutie langs de weg. sporten tot 19.00 uur daarna de lokale vereniging. Publiek zwembad voor de lokale inwoners. receptie medewerkers zeer onvriendelijk. halverwege de vakantie zijn we weggegaan. vrijuit heeft ons overgeboekt. schande dat dit aangeboden wordt

• 8B. Veerman17-12-2008

absoluut een aanrader

Ik begrijp niet waar de negatieve beoordelingen vandaan komen. Je hoeft niet te verwachten dat je in het Hilton komt, maar alles is schoon, alles doet het, het personeel is welwillend en de mooiste plekken zijn binnen enkele minuten te benaderen. De prijs valt ontzettend mee. Hoeveel plaatsen hebben wij ons niet als voor klem betaald terwijl het een vieze troep was. Mensen echt alles wat je nodig hebt is er,het is gezellig en alles is schoon. Dat is toch het belangrijkste?

• 7Jonarda en Tjebbe11-08-2008

slechte prijs/kwaliteit verhouding

We zijn hier juli 2008 geweest. De inrichting van het appartement was gedateerd maar wel schoon. Er was geen waterkoker en koffiezetapparaat. Het zwembad, tennisbaan en voetbalveld gaan om 19.00 uur dicht en dan is er ook niets meer te doen. Rumoerige omgeving door omliggende autowegen, horecagelegenheden en dag en nacht vliegende helikopters van de nabijgelegen basis. Het complex wordt voor een groot gedeelte opgevuld met Roemeense mannen die in de omgeving werken. Ook worden er huisdieren toegelaten, de gids vermeld anders. Het was voor ons eenmalig en zullen het niemand aanraden.

• 7béatrice10-08-2008

trop calme

appartement propre et agréable avec grande terrasse.extérieur trés bien aménagé.dommage que les équipements tels que piscine, terrains de jeux et bar soient fermés dés 19 heures.les soirées sont calmes, trop calmes pour des vacances.nous nous sommes un peu ennuyés.

Appartement Residenza Turistico Alberghiera Italia info

• VaatwasmachineNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij