Appartement Residenza Turistico Alberghiera Italia

Italië, Ligurië, Luni Mare/Ortonovo

6.6Voldoende

• 6.9Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residenza Turistico Alberghiera Italia voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

17 reviews over Appartement Residenza Turistico Alberghiera Italia

• 9D.02-08-2016

Geweldig verblijf

In tegenstelling tot hieronder beschreven beoordelingen zijn wij juist heel enthousiast. Wij hebben hier een geweldige week gehad, appartement was wel iets verouderd, maar alles werkte naar behoren en was compleet en schoon. In beide vertrekken een goed werkende airco die je zelf in kunt stellen. Parkeren kun je op een privé terrein die met een elektrisch hek afgesloten wordt. Wij hadden een appartement met balkon die uitkeek op het grote zwembad met meer dan voldoende ligbedjes, alleen jammer dat je hier nog steeds een badmuts moet dragen. Tegenover het hotel zit er bakker, waar je 's morgens verse broodjes kan halen en ook de pizza's uit het restaurant zijn heerlijk en goedkoop. 's Morgens kon onze zoon meedoen aan de voetbaltraining die hier elke ochtend gegeven werd. Loopafstand naar het strand is ca 8 minuten, kortom wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Bianca Musetti19-07-2010

super

ben in mei 2010 geweest met mijn vriend , mooie omgeving en appartementen zijn netjes, dit was mijn 5de x daar en hoop dat ik er nog vele vakanties mag vieren. viva luni mare

Gereisd met partner in juli 2010

• 10J.J.NIJPJES23-01-2010

Topper als je van natuur houdt!!!!!!!

Als je graag steden bezoekt en van de natuur wil genieten is dit een ghoed uitvalspunt.Wij komen er zelf al 21 jaar, met veel plezier.Heb je problemen, vraag het Massimo, hij doet alles voor je.

Gereisd met partner in januari 2010

• 6Bart Visser11-08-2009

Gemengde gevoelens bij deze accomodatie

De appartementen kunnen op zich ruim genoemd worden (wij zaten op de eerste etage aan zwembadzijde met een 3-kamerapp.) het is echter wel redelijk basic allemaal. Hier is echter de prijs ook naar. De tuin plus zwembad zijn prima voor een dagje maar wij zijn toch ook veel op pad geweest. Winkel op loopafstand, leuk restaurantje op de begane grond. Het is een leuke plek om Noord Toscane vanuit te verkennen of Ligurie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

• 8A. Groothand07-08-2009

Absoluut een aanrader

Wij hebben ons hier prima vermaakt. Ruim appartement, wel een beetje oudbollig ingericht, maar alles was prima schoon. Geen plakkerige toestanden in de keuken en geen platgewalste insekten tegen de muren. Vriendelijk personeel bij de receptie en absoluut geen last gehad van de bar tegenover het complex. Niet eens gehoord. De zogenaamde prostituee hebben we niet gezien. Allemaal erg overdreven dus!

Enig nadeel is dat er in het dorpje Luni Mare niet veel te beleven valt. Het zwembad gaat om 19.00 uur dicht. Daarna is er niet veel meer te doen. Een bakker en een supermarkt zijn in Luni Mare aanwezig. Het restaurant is ook prima.

Wat ons betreft een goede beoordeling!

Gereisd met partner in juli 2009

• 2feike parinussa20-06-2009

heel slecht

Ons te kleine appartement stond de hele dag in de zon en er was niet eens een fan laat staan een airco. 's morgens stonden de werknemers uit Roemenie op hun vervoer te wachten. 's avonds prostitutie langs de weg. sporten tot 19.00 uur daarna de lokale vereniging. Publiek zwembad voor de lokale inwoners. receptie medewerkers zeer onvriendelijk. halverwege de vakantie zijn we weggegaan. vrijuit heeft ons overgeboekt. schande dat dit aangeboden wordt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 8B. Veerman17-12-2008

absoluut een aanrader

Ik begrijp niet waar de negatieve beoordelingen vandaan komen. Je hoeft niet te verwachten dat je in het Hilton komt, maar alles is schoon, alles doet het, het personeel is welwillend en de mooiste plekken zijn binnen enkele minuten te benaderen. De prijs valt ontzettend mee. Hoeveel plaatsen hebben wij ons niet als voor klem betaald terwijl het een vieze troep was. Mensen echt alles wat je nodig hebt is er,het is gezellig en alles is schoon. Dat is toch het belangrijkste?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

• 7Jonarda en Tjebbe11-08-2008

slechte prijs/kwaliteit verhouding

We zijn hier juli 2008 geweest. De inrichting van het appartement was gedateerd maar wel schoon. Er was geen waterkoker en koffiezetapparaat. Het zwembad, tennisbaan en voetbalveld gaan om 19.00 uur dicht en dan is er ook niets meer te doen. Rumoerige omgeving door omliggende autowegen, horecagelegenheden en dag en nacht vliegende helikopters van de nabijgelegen basis. Het complex wordt voor een groot gedeelte opgevuld met Roemeense mannen die in de omgeving werken. Ook worden er huisdieren toegelaten, de gids vermeld anders. Het was voor ons eenmalig en zullen het niemand aanraden.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 2Familie van rijs30-06-2008

Terug in de tijd

Al bij aankomst schrokken wij van de naaste omgeving van het complex.Veel zwerfvuil en slecht onderhouden panden.Bij verlaten complex diverse keren aangesproken door bedelaars. Het appartementencomplex is aan te raden voor mensen die van de voormalige oost-Duitse bouwstijl houden,een grauwe slecht onderhouden gebouw. Tijdens de twee weken verblijf is het appartement niet 1x schoongemaakt of voorzien van bed/bad linnen zoals aangegeven in de bochure van Vrij-uit.Bij aankomst in het appartement zagen wij op de muren in de z.g.n. badkamer talloze doodgeslagen insecten.Wij gaan er dan ook maar van uit dat deze al geruime tijd niet was schoongemaakt. Wij zullen hier zeker NIET terugkeren of het recommanderen aan kennissen. Maar Toscane is prachtig en zeker een bezoek waard!!

Gereisd met partner in juni 2008

• 7H. van der Meijden17-09-2007

Gezien de overige beoordelingen op Zoover was ik erg afwachtend, maar het is mij erg meegevallen. We hadden een zeer ruim appartement met een zeer ruim balkon. Het was vrij eenvoudig en misschien gedateerd, maar wel compleet ingericht. Erg belangrijk: het was schoon. We kregen beddegoed en badlinnen. Receptiemedewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het complex heeft een ruim zwembad en aangrenzend is een pizzeria/Italiaans restaurant. Het eten daar is goed en niet duur. De bar stelt inderdaad niet veel voor... het is meer een snoepwinkel voor bij het zwembad, waar je ijs, limonade of chips koopt. Ik heb daar 's avonds weinig of geen mensen gezien. Ligging is prima! Ca. 1 km van het strand. Ongeveer 10 min. autorijden naar het stadje Sarzana. Hier is het treinstation met directe verbindingen naar Pisa en Florence.

Gereisd met partner in augustus 2007

Appartement Residenza Turistico Alberghiera Italia info