Appartement Casale Amati Country House

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°17°
Appartement Casale Amati Country House

We hebben een aantal aanbieders voor Casale Amati Country House voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Casale Amati Country House in het Nederlands

Bijzondere plek

Herma
5-11-2016

Appartementen in oude olijfoliemolen. Zeer authentiek en prachtig ingericht. Ligging centraal tussen zee en bergen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casale Amati Country House in Luni Mare/Ortonovo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casale Amati Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.