Appartement Residence I Cormorani

Appartement
KinderhotelWeer vandaag12°5°
Appartement Residence I Cormorani
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Residence I Cormorani voor je op een rij gezet:

73 reviews over Appartement Residence I Cormorani in het Nederlands

vakantie af moeten breken

nkb,
29-6-2018

prachtig zwembad en leuke gebouwd.

binnen wel verouderd.

bedden zeer hard.

en helaas heeft ook ons zoontje een keelinfectie en oor ontsteking opgelopen waardoor wij een week eerder naar huis zijn gegaan.

antibiotica zon en water waren een no go en niets liever dan thuis

Leuke residence

Maurice,
16-8-2017

Fijne residence, met mooi aangelegd zwembad in een mooie tuin. Wij hadden een 3-kamerappartement; deze was ruim en had een groot balkon. De douchecabine in de badkamer had wel wat groter mogen zijn. Ook de schoonmaak liet wat te wensen over. Residence ligt op 10 minuten wandelen van het gezellige centrum van Loano en het strand. Al met al hebben wij er een fijne vakantie gehad.

Slechte kwaliteit zwembad water ! Oorontsteking

Karin van eijk,
5-8-2017

Prachtige accomodatie en schoon maar heel vervelend dat wij met 2 gezinnen met 2 kinderen bij dokter hebben gezeten met oor ontsteking en de arts dagelijks mensen krijgt met deze problemen uit dit zwembad waardoor ze zeker 3 dagen niet mogen zwemmen. Dan kan alles mooi en prachtig zijn maar dit is een grote domper. Receptie geeft aan algemeen probleem in de zomer !

Mwah

Marjolein,
30-7-2017

Vriendelijk dames bij de receptie. Vooral Claudia.

Sacherijnige baas

Weinig speelruimte voor de kinderen; in de avond moeten zij om 22.30 u stil zijn. Voetballen op het mini-stukje gras mag niet; dat moet in de "kooi", maar daar hangt een volleybalnet.

Na 19.00 uur niet meer zwemmen

Alles dicht op elkaar; weinig ruimte

De bedden veroorzaken pijn. Harde matrassen; AU.

Super plek

Joke en Olaf
30-9-2016

Aanrader voor alle mensen die prijs stellen op een accommodatie die gelegen is in een hele mooie tuin met super zwembad

Hele prettige behandeling door de dames van de receptie

Het plaatsje Loano is heel gezellig veel restaurantjes en een aantrekkelijke boulevard met palmbomen en mooi strand

Ligging is top. Op een rustige locatie, maar een minuut of 10 lopen naar de boulevard. Keurig netjes en schoon. Prima bedden en meubilair. Parkeergarage is ideaal. Zwembad echt heerlijk van temperatuur en leuke baden.

WiFi is top ( maar wij zaten er dan ook geel dichtbij!)

Ruim terras als je op de begane grond zit. Altijd genoeg stoelen bij het zwembad, alleen weinig ligbedden. Naast tegels bij zwembad ook gras zodat je ook lekker op je handdoek kunt liggen.

Top!

Prima appartement met een mooie zwembad. Een eigen parkeerplaats onder het appartement. Ruim 90% van de gasten kwamen uit Nederland. Het zwembad was altijd vol met kinderen, een baantje zwemmen zat er helaas niet in. Alle ligbedden waren vanaf de opening van het zwembad al bezet; met handdoeken! De gasten lieten hun handdoek gewoon achter, diverse malen werd er omgeroepen om dit niet te doen. Jammer genoeg werd er geen gehoor aan gegeven. De WIFI- verbinding was heel slecht (een dag helemaal geen WIFI gehad).

Wel fijn dat er een bar aanwezig is voor een kop koffie, een ijsje of een tosti (tot 19.00 uur open). Op nog geen 100 meter een prima bakker (wel op tijd gaan anders sta je tot buiten in de rij).

Loano is een leuke plaats met voldoende restaurants en winkels. Leuke plaatsen in de buurt: Pietra Ligure, Alassio en San Remo.

Heel goed!

N.Bouman
22-8-2015

Appartement op begane grond, groot terras, groot bed (1.80) en slaapbank in kamer waar je goed op kon zitten.

Geen koffiezetapparaat maar een "italian koffiemachine"

Heel fijn zwembad met diep en ondieper gedeelte en klein gedeelte voor peuters.

Altijd stoelen bij het zwembad, waren er genoeg.

Eigen parkeerplek in garage, enkele parkeerplaatsen voor 2 auto's per accommodatie.

Alleen weinig informatie over bv vuurwerk of andere festiviteiten.

Supervakantie

Supervakantie
14-8-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Residence I Cormorani. Wij hadden een 3 kamer appartement met een dakterras. Op alle 3 de kamers was gratis airco en de Wifi was ook gratis.

Op loop afstand van het stadje waar elke avond wel wat te beleven valt bv carnaval en verschilende optredens.Om bedjes te huren aan het strand is wel prijzig. Wij betaalde voor 4 bedjes met 2 parasols 50 euro maar er zijn ook stroken strand waar je op je het strand kan liggen. Verder zijn er leuke uitstapjes te maken oa Monaco, Genua, Portofino en Albenga.

Het appartement beschikt over 2 heerlijke zwembaden. Enige nadeel was dat er s morgens vroeg al handdoeken op de bedjes werd gelegd.

Geweldig appartementencomplex

Tjeerdsma
11-8-2015

Prachtig complex en zeer goed onderhouden appartement. De architect verdient zeker een compliment voor de uitstraling/manier van bouwen en de inrichting. Het enige minpunt dat wij kunnen geven is dat de matrassen niet echt comfortabel liggen. Ze zijn erg hard en je voelt de veren. Wanneer we hierover hadden geklaagd dan was er vast en zeker een oplossing mogelijk geweest. Wij hebben het opgelost door op ons dekbed te slapen. Het personeel is zeer behulpzaam en vakbekwaam. Zowel de airco als wifi kunnen onbeperkt gratis worden gebruikt! Helaas geen zandstranden gevonden. De stranden bestaan uit kiezels. De overgang van strand naar zee is vrij radicaal. Wanneer de wind van zee komt, heb je een erg hoge branding. Wij vonden dit prachtig maar het is niet echt geschikt voor kleine kinderen. Een aanrader is het huren van scooters. Je betaalt 50 euro per scooter voor 24 uur. De kinderen mogen zonder probleem achterop. Tip: grotten Leuk: aquapark

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence I Cormorani in Loano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence I Cormorani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.