Vakantiepark Loano 2 Village

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

De appartementen van Loano 2 Village zijn goed onderhouden. Op het park vind je vriendelijke Italiaanse animatie en een gezellig terras bij het zwembad. Op het park komen veel Nederlandse gezinnen. Ook kun je op het resort lekkere en goedkope pizza’s eten. Met een shuttlebusje kun je naar het strand. Lopend is het wat te ver.

107 reviews over Vakantiepark Loano 2 Village

• 2019
    6Miriam Joosten01-09-2019

Nooit meer

Dit is een heel mooi park met een prachtig zwembad een fantastische onderhouden tuin en een geweldig animatie team. Het personeel in de pizzaria vond ik best onbeschofd. De apartementen waren verouderd vooral de douchecabine was klein en glad de bedbanken zijn ook aan vervanging toe 1 helft lag je bijna op ijzer. . Wij zaten op de begane vloer. Ons terras was hoog omheind met een heg. Voor 3 pers was het appartement ruim genoeg voor 4 werd het zeker te klein. Ook de koelkast maakte zoveel herrie het leek wel een afzuigkap. De bedden zijn vreselijk hard en de hoofdkussens waren waardeloos. De omgeving vonden wij teleurstellend en heel erg druk. Je kon er nergens je auto kwijt. Ff lekker op het strand lopen was er niet bij die lagen vol met bedjes en parasols. Monaco in de buurt fantastisch.

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Eigen14-08-2019

Inmiddels gedateerde accomodatie

Het appartementencomplex/park is inmiddels behoorlijk gedateerd ten opzichte van de getoonde foto’s in de boekingen. Kamers zijn erg basic en niet meer anno 2019, je telefoon opladen zonder daarvoor een lamp eruit te trekken is namelijk niet mogelijk. Evenals badkamer niet meer anno 2019. Plastic terrassetje zonder kussens! verscholen achter een hoge heg is je uitzicht vanaf je terras op de begane grond. Het is blijkbaar uitstekend geschikt voor Italianen maar voor ons niet nog een keer! Het bedienende personeel spreekt uitsluitend Italiaans (Schoonmaaksters/Restaurant) bij de receptie 1vrouw die NL spreekt. Airco werkt perfect, Zwembad is schoon en de bedden liggen prima. Maar er zou echt meer aandacht mogen gaan naar de toeristen en daarbijbehorende maaltijden en activiteiten evenals de taal. Voor gezinnen met (jonge) kinderen goed. Voor jongeren absoluut niet. Prijs/Kwaliteit niet goed, Voelt je daardoor niet echt welkom hier!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Viktor en de kids08-08-2019

Kon veel beter

Ik vond het een beetje gedateerd zeker de badkamer. Nadat ik de reviews had gelezen had ik er zeker meer van verwacht. De Nederlandse mevrouw aan de receptie was niet vriendelijk. Systeem met ligstoelen is zeer goed zo gaat er niemand om 6 uur een handdoek leggen.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Mw sier02-08-2019

Vergane glorie

Wij vonden het allemaal ‘net niet’. Park is verouderd en aan renovatie toe. Tuin is goed onderhouden. Erg luidruchtige animatie. veel harde muziek en gegil. Niemand spreekt Engels if een andere taal dus voor de niet Italiaanse kinderen is er niks aan. Bij de bar bij het zwembad lange wachttijden om te bestellen en vaak was er vanalles op. Pizzeria erg goed en betaalbaar (ook afhaal). Park ligt in een hele ongezellige omgeving. 20 minuten lopen naar centrum. Erg druk. Ook bij het strand (kiezel) lig je heel dicht op elkaar. Alleen huurbedjes. Voor ons geen tweede keer meer. Zowel qua park als plaats

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Carola04-08-2018

Gezellig en goed onderhouden resort met goede wifi

Mooi onderhouden en schoon resort. Gezellig terras bij zwembad. Een matrasje op ligbedden of ander soort ligbedden is wat mij betreft echt noodzakelijk. Hier kun je geen 5 min lekker op liggen. Vriendelijke animatie. Alles Italiaans maar dat is in het hele gebied rondom Loano het geval. Wij vonden het juist wel leuk. Er waren veel Nederlandse gezinnen. Leuke sfeer. Afstand naar strand/centrum is te ver om te lopen. Shuttlebusje is fijn maar rijdt tot 18.50 uur. Appartement in uitstekende staat, ruim genoeg voor ons gezin je bent er tenslotte niet vaak. Jammer dat er geen schoonmaak is gedurende het verblijf. Wij hoefden geen borg te betalen voor iets. Wifi is overigens top!!!Ook de pizzeria op het complex is supergoed en goedkoop. Wij hebben hier vaak gegeten en alles was net zo goed. Wij konden onze Tesla opladen bij het hotel Ai Pozzi aan de overkant. Personeel erg vriendelijk.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6L. Ritmeester31-07-2018

Niet nog een keer

Kamer was niet wat ik had verwacht. Mieren in de kamer, zeer onder de maat naar mijn mening. Eten in het buffet restaurant was prima. Zwembaden zijn er erg leuk. Personeel niet vriendelijk behalve de Nederlandse mevrouw.

• 2Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Veronik15-07-2018

Super proper en tof park

Appartement en park waren zeer proper. Leuke zwembaden. Zeer vriendelijk personeel. Pizzeria op park is top! Shuttle bus naar strand is zeer handig. Wij hebben er erg van genoten!

• 9Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Martina03-07-2018

Fantastische vakantie!

Wij zijn heel positief verrast over de accommodatie, het team en het eten. Wij hebben ontzettend genoten en gaan volgend jaar zeker weer terug!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 8Carlo01-07-2018

Italië op zijn best.

Mooie accommodatie, prima zwembad, erg goed eten, leuke sfeer. Ligt stukje, sterk glooiend van het dorp Loano af. Eigen auto is een plus. Omgeving is genoeg te doen en te bezichtigen. Jeugd? Zou ik niet doen.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

7Gunther15-12-2017

Perfect

Je kreeg 2 standstoelen bij het zwembad deze zijn dan heel het verblijf van jouw eten is goed en betaalbaar personeel is vriendelijk en behulpzaam animatie alleen in italiaans jammer receptie spreekt goed engels het ligt op een heuvel 20 min lopen naar het strand overdag is er een pendelbus gezellig eten in het centrum verzorging vp,hp,lo en logies keuken is compleet in het appartement

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

9 tips over Vakantiepark Loano 2 Village

• Leo, 14-07-2014

Cinque Terre, prachtig! Monaco ook leuk om eens te zien! Beide wel een eindje rijden, maar vond het de moeite zeker waard. Neem af en toe ook eens de weg langs het water in plaats van de snelweg, genoeg te zien en allerlei leuke dorpjes.

• Liza, 16-07-2013

Eten bij K 406 in Borghetto is super. Grotte di Toirano zijn heel mooi 12,- pp

• MJacobs, 03-08-2012

Tips; luke authentieke plaatsjes in de omgeving. Albenga (historisch centrum , Toirano druipsteengrotten)

3 vragen over Vakantiepark Loano 2 Village

• Tammy , 23-02-2018

Kinderzwembad

Weet iemand hoe diep het kinderzwembad is. Kan onze driejarige daar gewoon in staan en zitten?

• Diane, 12-07-2016

Hotel handdoeken

Wij gaan volgende week naar t hotel van Loano 2 Nu staat er op mijn reispapieren dat 1 x per week de handdoeken gewisseld worden. Dit lijkt mij niet logische voor een hotel. Weet iemand hoe dit zit? Alvast bedankt!!!

• Marco, 13-01-2014

Onveilige parkeerplaats?

Ik Lees hier en daar dat de parkeerplaats onbeveiligd is en niet direct bij het park. Is er meer informatie van reizigers of dit inderdaad niet prettig is? Zijn er gedupeerden die bij hun auto kwamen dat de autoruit was ingeslagen? Ik denk dat het allemaal wel meevalt, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Graag uw reactie.

Karin, 06-10-2016

De parkeerplaats is tegenover het park. Het is een openbare grote parkeerplaats waar je altijd plaats hebt. Je kunt de auto ook tegen betaling in de parkeergarage van het park zetten maar ik heb het idee dat de meeste mensen hun auto gewoon op de openbare parkeerplaats zetten. Wij zijn 2 jaar op dit park geweest en hebben geen verhalen gehoord over inbraken.

Patricia Pronk, 05-05-2014

Wij zijn net terug van * o 2 Village. De parkeerplaats is onbeveiligd en openbaar. Wij hebben de auto steeds onder een lantaarnpaal gezet en goed in het zicht aan de straatkant, zodat het zo onaantrekkelijk mogelijk wordt. Ik heb geen inbraken gezien of gehoord. Je kan de auto ook parkeren onder het hotel, dat kost € 10,00 per dag.

Vakantiepark Loano 2 Village info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig