ItaliëLiguriëLoanoHotels LoanoHotel Grand Hotel Garden Lido

Hotel Grand Hotel Garden Lido

ItaliëLiguriëLoano

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand Hotel Garden Lido voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 19 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

19 Reviews over Grand Hotel Garden Lido

• 6VAN DE PERRE13-09-2017

Nooit meer, zeker geen ****hotel waardig.

Service aan de receptie zeer onvriendelijk. Kamer zeer klein en verouderd,In de douche kon je nauwelijks bewegen. Bij boeking half pension gaat het diner door in restaurant Bagni Sirena 400m verder gelegen.We kregen een keuzemenu voorgeschoteld die voor de rest van ons verblijf( 10 nachten) geldig bleef en waar geen verandering mogelijk was tenzij je tevreden was met een pizza ter waarde van €8.Ons voorstel aan receptie om onze boeking half pension om te zetten naar logies en ontbijt, en opleg te betalen om a la carte te eten in het hotel zelf werd geweigerd.Eenmaal halfpension geboekt is aanvaarden of geld kwijt. Daar de keuze qua vleesgerechten in het voorgestelde restaurant zeer beperkt was,zijn wij er niet meer teruggekeerd. Van het hotel uit werd geen enkel voorstel gedaan om het probleem eventueel op te lossen. Ik zou het hotel zeker niet aanraden als hotel.

• 9Adriaanse 06-07-2015

prachtig hotel op een super plek

wij zijn 10 dagen in loano geweest in hotel garden lido we hebben het prima naar ons zin gehad eten was uitstekend het personeel heel vriendelijk en super attent. ook in loano is het goed toeven leuke ijssalons shopjes restaurantje en prachtig wandel boulevard ook de jachthaven is prachtig om te wandelen kortom een echte aanrader het krijt van ons een 9.

• 7A. Janssen26-09-2012

Mooi hotel op prima locatie.

Wij hebben in augustus 2012 hier 1 week gelogeerd. Het is een keurig hotel met een ruime lounge, een grote bar en een keurig ingericht restaurant. De kamers waren keurig ingericht (slechte matrassen) en worden goed onderhouden. De kwaliteit van het eten is prima maar de porties zijn abnormaal klein. (zelfs voor een kleine eter niet voldoende!). De drankjes in het hotel zijn erg duur en de prijs voor een plaats op de (overvolle) parkeerplaats is 12 euro per dag. Er zijn bijna geen gratis parkeerplaatsen in de buurt, dus men is bijna verplicht de auto bij het hotel te parkeren. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd ; de kwaliteit van de koffie is ouderwets slecht. Het personeel spreekt prima Duits en Engels en is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is een klein zwembad en een kleine fitnessruimte en een sauna. Aan de overkant van de straat zijn gereserveerde plekken op het strand. Tijdens onze periode waren deze gratis, maar in andere periodes zijn deze zeer duur.

• 7Janssen24-09-2012

Leuk Hotel

Leuke hotel op een gunstige ligging vlak bij centrum. Kamers eenvoudig. Helaas hebben maar 9 kamers zeezicht en de rest allemaal zij zeezicht terwijl je voor normaal zeezicht boekt en betaald. Alleen maar italiaanse zenders op tv en echt super slechte matrassen. Je voelt de veren in de matras en ze zijn kei hard. Eten is goed maar hele kleine porties, met name hoofdgerecht...klein stukje vlees en een halve aardappel. Je moet je dus echt vullen met het buffet waar weinig verandering in zit dus na 10 dagen heb je het wel gehad...erg jammer dus. zwembad is kleiner dan het op de foto lijkt en ook een beetje verouderd. Strand is wel super. Veel te doen.Wij hadden gratis stoelen maar in seizoen blijkt dit heel duur te zijn. Zee loopt snel diep af en veel stenen in water. Parkeren bij hotel kost 10 euro per dag. Beetje belachelijk vind ik en dan moet je maar hopen dat het niet vol staat. Al met al redelijk hotel maar geen 2de keer meer voor ons. Loano is leuk, veel winkels, leuke boulevard

• 6Van der Zon23-08-2012

Niet conform gewekte verwachtingen touroperator!

Het privestrand moet men al in januari reserveren voor het hoogseizoen en is ondanks toezegging door touroperator in het hoogseizoen NIET bij de prijs inbegrepen. Als je geluk hebt kan je incidenteel 2 strandbedjes en 1 parasol krijgen voor €30 p/d. De 'goedkope' rijen ad €16/€25 euro zijn gereserveerd en betaald. Omliggende stranden bereid om voor 10 aaneengesloten dagen ad €22,50 p/d te verhuren. Typisch Italiaans familiehotel waar Italianen duidelijk voorgetrokken worden. Zeker in de eerste paar dagen zeer vervelend. Dagelijks entertainment tot 24:00u kan leiden tot overlast voor de lichte slaper, m.n. voor de kamers met zeezicht. Slechts 30 ligbedden bij het zwembad op hotelcapaciteit van 150 personen is vragen om problemen. Standaardkamers zijn zeer basic. Superior room beter. Douchecel claustrofobisch klein. Parkeren €12 p/d. Het restaurant is bovengemiddeld goed en de entourage luxe. Wijnen goed, maar prijzig vergeleken met Toscane. Echt genieten. Geen speeltuin.

• 8Ans08-08-2012

Fantastische plek.

Mooi verzorgd hotel op goede lokatie. Met zeer vriendelijk personeel, en een uitstekende keuken. Hotel is kindvriendelijk er is een kinderopvang,tafeltennis,biljart. Loano is een erg gezellig en levendig plaatsje.

• 9Piet Donker07-07-2012

uitstekend hotel

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in hotel Garden Lido. De kamers waren heel netjes (aanbeveling om zeezicht of zij zeezicht te nemen). Zeer vriendelijk personeel en een uitstekend keuken. Op het strand hadden wij gratis ligbedden en een parasol. De plaats is gezellig en langs de kustlijn is het prima fietsen. We hebben in de afgelopen jaren aardig wat hotels gehad maar dit was echt een topper.

• 8Sonja (België)27-10-2011

zeer goed hotel

Kamers waren in orde. Wijzelf beschikten over een ruim terras, er waren inderdaad ook kamers met kleinere. Zeer vriendelijke bediening in ganse hotel. Gescheiden van het strand door een smalle weg. Het stoorde ons niet echt. Vlakbij een jachthaven en ook winkelstraatjes gelegen waar elke avond genoeg ambiance was. Privéstrandje met alle voorzieningen, bar, restaurantje enz. Strandstoelen en handdoeken waren ook daar gratis (via touroperator). Treinstation op 15min gelegen, zonder al te veel overlast. Prijs/kwaliteit prima.

• 8Sonja10-09-2011

Goed hotel, vlakbij privéstrand gelegen.

Personeel in hotel heel vriendelijk en attent !!! Kamer ruim met airco en groot terras. (Er zijn ook kamers met een klein terrasje.) Eten goed en voldoende maar na 2 weken een beetje ééntonig soms. Kleine tuin met zwembad en voldoende ligstoelen + handdoek, wel vlak naast de weg gelegen, wat voor sommige klanten storend was, voor ons niet echter.. Klein privéstrand ligstoelen+handdoek en parasols, van alle gemakken voorzien, prima in orde.Via touroperator was deze service in de prijs begrepen, anders is het huren ervan een beetje naar de dure kant misschien. Parking kost 10€ per dag. Toch aan te raden om er gebruik van te maken. Internet gratis, gebruik fietsen gratis, fitness gratis, turks bad gratis.Het hotel is goed gelegen voor een strandvakantie met het stadje Loano echt vlakbij. Dus voor 's avonds meer dan voldoende cafeetjes, restaurants en winkels. Gezellig om er rond te kuieren. . Bezoek zeker ook(te voet) Pietra Ligure, charmant !

• 8Thoorn07-08-2011

Prima hotel, goede ligging en zeer schoon

Prima hotel aan de kust. Simpele maar goede kamers met balkon en badkamer. Wij hadden een zij-zee-aanzicht en dat was prima. Hotel heeft mooi zwembad en tuin en ligt direct tegenover het strand. Strand is niet groot en je moet een bedje huren (twee bedden en parasol). Wij hebben dat gelijk voor de hele week gedaan. Loano is een leuk plaatsje met een winkelstraat met leuke winkeltjes in het oude centrum (winkkels open tot half twaalf 's avonds). De boulevard is ook leuk voor een avondwandelingetje. Leuke restaurants zijn er in het plaatsje. Kleine familie tentjes in de achterafstraatjes. Ga zeker een keertje naar Tavola Antica op de Via del Monte. Wat moeilijk te vinden in de kleine steegjes maar zeker de moeite waard. Leuk echtpaar (hij kookt en zij bedient en spreekt engels). Lekker onvervalst Iltaliaans eten!!) Als we teruggaan naar deze streek zullen wij dit hotel weer nemen. Let op: Naast het betalen van de bedjes moet je ook voor de parkeerplaats bij het hotel betalen 10 eur p.d

Hotel Grand Hotel Garden Lido info

• VerzorgingHalfpension