Géén boekingskosten

6.7VoldoendeScore uit 3 reviews

3 Reviews over Excelsior

• 3André Kruitbos12-08-2014

Dit nooit weer

Hotel dat niet is berekend op buitenlandse toeristen. Taal is een probleem. Schoonmaken gebeurd 1x p/week, dit geldt ook voor schone handdoeken. Wc papier moet je zelf kopen bij de Crai(supermarkt). Verder is het hier gebruikelijk, volgens alle italiaanse hotelgasten, om stil te zijn tussen 12 en 16. Terwijl het zwembad sluitingstijden kent van 12 tot 14:30. Dit is een rustoord en beslist geen toeristenoord. Dat er een ontzettende drukke weg voor het hotel ligt en een spoorlijn direct achter het zwembad wisten we dus daar klagen we niet over. Daar wen je trouwens wel aan. Loano zelf is een gezellig dorpje met goede restaurants en vriendelijk personeel. Parkeren is hier rondom het hotel wel echt een probleem, drama. Nooit meer in ieder geval. We zijn zelfs eerder naar huis gegaan.

• 8lianne holtman21-07-2014

Fantastisch vriendelijk hotel

Excelsior is een fantastisch goed hotel. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Kamers waren schoon, ruim en alles aanwezig. Fietsen gratis, auto gratis parkeren onder het hotel. Zeer complete service

• 9Geert05-08-2013

Goed hotel

Hotel excelsior is een mooi hotel waar het personeel super vriendelijk is. Het hotel ligt op een kleine loopafstand van het gezellige en drukke winkelcentrum waar je gezellig wat kan drinken of kan rond slenteren door de winkelstraatjes. Het hotel beschikt over een klein zwembad waar het lekker is afkoelen maar het niet echt bijzonder vertoeven is. Het strand is op loopafstand en is redelijk aan de prijs. (14 euro voor rij4 per dag en 35 voor rij1 vooraan op het strand) tussen deze stranden en de haven zit een klein gratis strandje waar je ook goed kan liggen. Het eten in het restaurant is super en het personeel is vriendelijk. Het hotel is erg gericht op de Italianen en hebben daar tijdens ons verblijf ook maar 1 nederlands stel tegen het lijf gelopen, personeel kan overigens goed engels. De kamers waren prima en worden goed bijgehouden door het personeel. Kamer is alleen niet echt handig ingericht,wij hebben de binnen tafel op het balkon gezet omdat er geen tafel op het balkon stond

Hotel Excelsior info