Aparthotel
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag11°3°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ai Pozzi Village Spa Resort voor je op een rij gezet:

67 reviews over Aparthotel Ai Pozzi Village Spa Resort in het Nederlands

Minie Ditzel-Witteveen,
1-12-2018

Het is een fantastisch hotel en een mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2018

Voor herhaling vatbaar!

Thea,
28-8-2018

Aardig personeel, superschoon, mooie kamers, heerlijk eten. Elk half uur een gratis pendelbus heen en terug naar het marktplein. We hebben onze auto nauwelijks gebruikt. Keurig net privestrand, waar je bedden toegewezen krijgt, dus geen gedoe met handdoekjes leggen ;) Komende zaterdag gaan we weer!

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima maar.. .

KB,
30-8-2017

Het resort ziet er netjes uit. Hadden het 2k appt.type B. In de slaapkamer een 2 pers.bed en een los 1 pers.bed. In de woonkamer een bedbank, geschikt voor 2. Met zijn 3en prima, voor 4 personen met uitgeklapte bank vond ik het klein. Verder zag het er redelijk schoon uit, de vloer was wel vies. Ons balkon was redelijk van grootte om te zitten echter er kon geen wasrek staan. Er zijn wel appartementen met hele grote balkons. Receptie was vriendelijk maar sprak zeer slecht Engels en daardoor misverstanden. Wij verbleven 10 dagen en ik vroeg of onze handdoeken na 5 dagen verschoond zouden worden. Het antwoord was nee en ik heb 12,- betaald voor handdoeken voor 3pers. Volgende dag werden de lakens verschoond en ja ook de handdoeken. 1e dag broodjes besteld voor 1,- per stuk,Maar niet lekker. Dus dagelijks naar de bakker. Zwembad mooi en groot. Glijbaan flut en is 2x per dag 1 uur open. Animatie waardeloos. Al met al hebben we ons prima vermaakt maar er komt geen 2e keer Ai Pozzi.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

Trijn,
5-8-2017

Geweldig hotel vriendelijk personeel en zeer schoon het animatie team is geweldig ze houden de kinderen de hele dag bezig papa en mama hebben dan ook echt vakantie mooi zwembad en mooie kamers bedden zijn goed gewoon fantastisch echt een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel mooi!

Riet Voorbraak Sluijpers,
20-5-2017

Mooie appartementen.Vriendelijke behulpzame medewerkers.

Prachtige accomodatie.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Absoluut een heel goed resort

Elly
25-9-2016

Perfecte ontvangst zeer vriendelijk personeel . Iedere dag een zak broodjes op bestelling voor 1 euro.Resort goed onderhouden.Appartementen superschoon.Hele goede bedden en riante douche met goede stralen. Goed buffet om half 8 gloeiendheet en goede keuzes.Ontbijt weet ik niet.Alleen van 12 30 tot 13.30 eten mogelijk in de bar en terras.Prachtig zwembad zowel binnen als buiten. Al met al TOP!!!!

Gereisd met partner in september 2016

Netjes, niet te grootschalig, vriendelijk, relaxed

familie uit Tilburg
18-9-2016

Zeer ruim appartement. Nieuw (2013). Ondanks dat er veel mensen huizen voelde het niet druk. Geen massa. Prachtig zwembad waar meer dan voldoende ligbedden zijn, dus geen handdoekje leggen. Vriendelijk personeel. Loopafstand van dorp Loano. Hangt een heel relaxte sfeer. Prachtige ligging qua uitzicht....hogerop kun je de zee zien aan de ene kant en de bergen aan de andere kant.

Jammer dat er ondanks dat het appartement uit 2013 is, al wel wat kleine mankementjes had: douchedeur werkte bijv niet goed. Buitenlamp deed het niet.

En de buitenzitjes (terras of tuin) bestonden bij ons uit 3 verschillende stoelen (niet omdat dat hip is tegenwoordig, maar omdat deze stoelen verkrijgbaar waren. Was geen eenheid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

prachtig mooi complex

SvdS
17-9-2016

Erg mooi hotel / prima kamers / goed eten / mooi zwembad en uitzicht!!

Animatieteam was erg aanwezig; wat ons betreft mag dat iets minder... Verder super goed!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooi verzorgd ,gelegen hotel.

Bres.
15-9-2016

Hotel was proper en mooi gelegen,wel zeker 1 km van de zee,wij waren er op hotel in half pension,ontbijt was niet wauw,geen krokante broodjes,geen warme gekookte eitjes of spiegeleitjes,spek maar heel even gebakken,en weinig beleg,dit kan beter voor een 4 sterren hotel!Avond eten was wel oké.Het hotel is zeer kindvriendelijk,voetbalveld,tennis,ping pong. Het zwembad was groot en genoeg stoeltjes,spijtig hadden die geen kussens.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima

Familie
11-8-2016

Prima resort, goede bedden, goede douche, mooi appartement.

Het is maar wat je zoekt. Veel Nederlanders, handdoeken leggen en rumoerig tot laat in de avond. Vreselijk beroerde animatie 's avonds, lachwekkend slecht. Je zit best dicht op elkaar met de gebouwen en balkons, geeft beetje camping gevoel.

Al met al fijne vakantie gehad maar week was lang genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ai Pozzi Village Spa Resort in Loano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ai Pozzi Village Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.