ItaliëLiguriëLoanoAparthotels LoanoAparthotel Ai Pozzi Village Hotel, Residence, Wellness Center

Aparthotel Ai Pozzi Village Hotel, Residence, Wellness Center

ItaliëLiguriëLoano

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Ai Pozzi Village Hotel, Residence, Wellness Center voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 71 reviews
+69/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 71 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

71 Reviews over Ai Pozzi Village Hotel, Residence, Wellness Center

• 9Ruud en marjon08-10-2019

Geweldig verblijf.

Heerlijk restaurantje bijna naast t hotel. Prachtig oud centrum achter de spoorlijn. Hele leuke boulevard met prachtige beachclubs. Hele mooie oude middeleeuwse stadjes zoals cervo, nolin en de grotten van toirano. Neem ook eens een route in het achterland. Prachtige valleien met lieflijke dorpjes. Heerlijk om door heen te touren. Appartement was zeer schoon en voorzien van alle faciliteiten. Heerlijk zwembad en ook een gevarieerd buffet . Zeer attente receptie.

• 6Henk30-07-2019

Aardig complex met vreselijke (gehorige) animatie

Ruim appartement, schoon ook en een mooi zwembad. Wel met de bekende handdoekleggers. Animatie is gruwelijk en dwingend (een ‘nee, we doen niet mee’ is nauwelijks aanvaardbaar). Konden elkaar op ons balkon niet verstaan (regelmatig boven de 85 dB bij ons appartement). Gebied is niet mooi, stranden smal en lelijk.

• 9Van Haren16-06-2019

Behulpzaam personeel wie goed Engels spreken. We kregen bij aankomst een aanbod voor half pension (€25per persoon per dag voor ontbijt en avondeten+ gebruik van de garage). Ontbijt dagelijks hetzelfde. Avondeten varieert. Jammer dat je niet op voorhand kan zien wat je kan verwachten, maar het viel ons niet tegen. Leuke animatie gedurende de gehele dag (In het Engels en Italiaans. Werd vertaald ). Kamers netjes, zwembad prima. Fitness aparatuur wat verouderd maar alsnog prima. Al met al een leuke vakantie gehad.

• 9Minie Ditzel-Witteveen01-12-2018

Het is een fantastisch hotel en een mooie omgeving.

• 10Thea28-08-2018

Voor herhaling vatbaar!

Aardig personeel, superschoon, mooie kamers, heerlijk eten. Elk half uur een gratis pendelbus heen en terug naar het marktplein. We hebben onze auto nauwelijks gebruikt. Keurig net privestrand, waar je bedden toegewezen krijgt, dus geen gedoe met handdoekjes leggen ;) Komende zaterdag gaan we weer!

• 6KB30-08-2017

Prima maar.. .

Het resort ziet er netjes uit. Hadden het 2k appt.type B. In de slaapkamer een 2 pers.bed en een los 1 pers.bed. In de woonkamer een bedbank, geschikt voor 2. Met zijn 3en prima, voor 4 personen met uitgeklapte bank vond ik het klein. Verder zag het er redelijk schoon uit, de vloer was wel vies. Ons balkon was redelijk van grootte om te zitten echter er kon geen wasrek staan. Er zijn wel appartementen met hele grote balkons. Receptie was vriendelijk maar sprak zeer slecht Engels en daardoor misverstanden. Wij verbleven 10 dagen en ik vroeg of onze handdoeken na 5 dagen verschoond zouden worden. Het antwoord was nee en ik heb 12,- betaald voor handdoeken voor 3pers. Volgende dag werden de lakens verschoond en ja ook de handdoeken. 1e dag broodjes besteld voor 1,- per stuk,Maar niet lekker. Dus dagelijks naar de bakker. Zwembad mooi en groot. Glijbaan flut en is 2x per dag 1 uur open. Animatie waardeloos. Al met al hebben we ons prima vermaakt maar er komt geen 2e keer Ai Pozzi.

• 10Trijn05-08-2017

Geweldig

Geweldig hotel vriendelijk personeel en zeer schoon het animatie team is geweldig ze houden de kinderen de hele dag bezig papa en mama hebben dan ook echt vakantie mooi zwembad en mooie kamers bedden zijn goed gewoon fantastisch echt een aanrader

• 9Riet Voorbraak Sluijpers20-05-2017

Heel mooi!

Mooie appartementen.Vriendelijke behulpzame medewerkers. Prachtige accomodatie.

• 10Elly25-09-2016

Absoluut een heel goed resort

Perfecte ontvangst zeer vriendelijk personeel . Iedere dag een zak broodjes op bestelling voor 1 euro.Resort goed onderhouden.Appartementen superschoon.Hele goede bedden en riante douche met goede stralen. Goed buffet om half 8 gloeiendheet en goede keuzes.Ontbijt weet ik niet.Alleen van 12 30 tot 13.30 eten mogelijk in de bar en terras.Prachtig zwembad zowel binnen als buiten. Al met al TOP!!!!

• 8familie uit Tilburg18-09-2016

Netjes, niet te grootschalig, vriendelijk, relaxed

Zeer ruim appartement. Nieuw (2013). Ondanks dat er veel mensen huizen voelde het niet druk. Geen massa. Prachtig zwembad waar meer dan voldoende ligbedden zijn, dus geen handdoekje leggen. Vriendelijk personeel. Loopafstand van dorp Loano. Hangt een heel relaxte sfeer. Prachtige ligging qua uitzicht....hogerop kun je de zee zien aan de ene kant en de bergen aan de andere kant. Jammer dat er ondanks dat het appartement uit 2013 is, al wel wat kleine mankementjes had: douchedeur werkte bijv niet goed. Buitenlamp deed het niet. En de buitenzitjes (terras of tuin) bestonden bij ons uit 3 verschillende stoelen (niet omdat dat hip is tegenwoordig, maar omdat deze stoelen verkrijgbaar waren. Was geen eenheid.

Aparthotel Ai Pozzi Village Hotel, Residence, Wellness Center info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij