Bed & Breakfast Vignola

ItaliëLiguriëLevanto

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Vignola voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

8 Reviews over Vignola

• 8DirkSan15-08-2015

Ideaal gelegen om Cinque Terre te bezoeken

gelegen in de heuvels net buiten Levanto. Rustig gelegen maar altijd wagen nodig om naar Levanto te gaan UItbater is vriendelijk, dagelijks onderhoud van de kamer, frigo op de kamer

• 10Debie05-01-2014

In het hart van cinque terre in de natuur.

Nog nooit hebben zo'n mooi lokatie met deze service gehad. De lokatie tussen de olijf boom gaarden en het geluid van de krekels is super. Niet te vergeten het zwembad voor aan het einde van de dag na te genieten. Ons dochtertje heeft zich die week erg naar haar zin gehad. De kamers zijn sfeervol en alsof we de eerste gasten waren zo mooi én schoon. Het ontbijt is heerlijk om de ochtend mee te beginnen en in overvloed. Prijs kwaliteit is goed. Als we terug komen dan zijn we zeker hier. Ik zou zeggen boeken en genieten. Dit wordt met alle liefde en met veel passie gerund.

• 10Marc en Francis de Jong19-06-2013

Een compleet plaatje!

Ongeveer 10 minuten rijden van het strand van Levanto ligt in de heuvels deze prachtige B&B. Het hele gebouw van binnen en buiten is in perfecte staat, erg mooi gerenoveerd! Onze kamer was van binnen iets kleiner maar met eigen badkamer en een balkon met zitje was het heerlijk! Ontbijt was meer dan voldoende, lekker buiten op groot terras. Levanto zelf heeft een strand en een leuk centrum met gezellige restaurantjes. Wij hebben vanuit de B&B de trein gepakt naar de Cinque Terre en daar de wandelingen gedaan! Met een trein en nationaalpark kaart ging dat prima. Einde van de dag nog een duik in het zwembad en we hebben genoten van ons verblijf! Zeker zijn geld waard geweest!

• 8Stefan14-09-2012

Mooi plekje in de bergen

Heerlijke B&B om tot rust te komen en de Cinque Terre te bezoeken. Wij kwamen van bovenaf aanrijden en de uitzichten die je dan ziet zijn echt super! Het zwembad is heerlijk om even in af te koelen na een dag Cinque Terre bezoeken. Ruime moderne kamers en zeer vriendelijke mensen. Je moet wel een auto bij je hebben als je de Cinque Terre wil bezoeken want lopen is het erg ver. Vanuit Levanto kan je makkelijk de boot pakken om de 5 stadje te bezoeken/bezichtigen.

• 9Ruud en Marga11-09-2011

Geweldige plek!!

Wij hebben er vijf dagen verbleven en niets anders dan lof voor Gianni en zijn vrouw en het overige personeel. De kamer was weliswaar klein, maar zeer schoon. Het ontbijt is geweldig en in de middag is het heerlijk zitten bij het zwembad. Levanto ligt dichtbij en met de auto ben je zo bij het treinstation voor een bezoek aan de cinque terre. Deze B&B is een echte aanrader

• 10Peter26-07-2011

Prachtige plek

B&B Vignola is een super plek om de Cinque Terre te ontdekken. Het ligt 1,5 km buiten Levanto in de heuvels. De onvergetelijke gastvrijheid van Gianni en het heerlijke ontbijt op het grote terras. Het zwembad na een dagje cinque terre. Wil je een rustige, mooie en vriendelijke omgeving, dan moet je hier zijn. Wij hebben in ieder geval met volle teugen genoten van heerlijk weekje.

• 10Geert04-07-2011

Het beste wat we in Italië mochten beleven

Levanto is de ideale uitvalsbasis om de regio LIGURIE te ontdekken. De kleine stad laat een rustige indruk na en kent het massatourisme nog niet. Heeft heel wat goede restaurantjes waar je 's avonds met een beperkt budget, verse en zeer goede gerechten kan eten. Je zit er op een boogscheut van de '5-terre', die je vanaf Levanto kan bereiken met trein en veerboot. Levanto is een aanrader. In de B&B 'Vignola' wordt je verwend als familie. De kamers zijn zeer net en hebben alles wat je van een B&B verwacht. Indien wij ooit naar Ligurië terugkeren, wordt het zeker Levanto en 'Vignola'.

• 9Familie uit Haarlem09-02-2010

Gerenoveerde B&B in de bergen van Levanto

Net 5 minuten rijden van Levanto in de heuvels ligt deze compleet gerenoveerde molen, nu omgetoverd tot moderne B&B. Alle kamers hebben een eigen ingang en zijn helemaal nieuw, fris en vrolijk en voorzien van airco. Onze kamer had uitzicht op het zwembad. De gastvrijheid van Gianni Beccari en zijn familie zijn typisch Italiaans, waar de klant nog koning is en zij alles in hun macht doen om ons verblijf zo prettig mogelijk te maken. Ontbijten met vers gebakken focaccia op het terras met uitzicht op de heuvels en het zwembad is elke dag weer genieten. Levanto zelf is een leuk gezellig strandplaatsje met goede restaurants. Vanaf hier kun je de Cinque Terre verkennen per trein of per auto. Ga je de andere kant op dan ben je zo in Sestri Levante, Rapallo en Portofino. Heb je de tijd neem dan de weg door de bergen ipv de autostrada want de uitzichten zijn onvergetelijk.
    Wij kunnen B&B Vignola van harte aanbevelen. De prijs/kwaliteit verhouding is top. Wij komen zeker terug.

Bed & Breakfast Vignola info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV