Hotel Stella Maris

ItaliëLiguriëLevanto

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Stella Maris voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 4 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Stella Maris

• 1tc07-07-2013

Neem nooit kamer nr. 15 in de dependance !!!

We kregen kamer nr. 15 in de dependance, erg kleine kamer, je kunt er net rond het bed lopen, zelf in elkaar gezette kledingenkasten waarvan de laden 15 cm open gaan, dus niet te gebruiken. De badkamer is super klein met massagedouche die niet te gebruiken is omdat de douchbak 1 mtr. bij 1 mtr. is, met erom heen een douchgordijn, dus gehele badkamer en kamer drijfnat. Bij navraag om een andere kamer werd er verder geen gehoor aan gegeven en ook geen moeite voor gedaan. De andere kamers waren veel groter. Kamer nr. 15 is vlgs mij een noodkamertje, Dan is het wel veel geld (115,- euro) per nacht.

• 6indre03-08-2012

Geen waar voor je geld

Levanto kun je goed vergelijken met Zandvoort: veel drukte, alleen maar toeristenwinkeltjes, vol strand, en erg matig eten. Het hotel zelf maakt reclame met prachtige grote kamers, maar alle standaardkamers zijn een stuk kleiner en liggen zonder uitzondering aan een druk plein of (dependance) aan een drukke straat, dus (nacht)rust voor middernacht kun je zeker vergeten. Hotel is niet alleen daardoor het geld niet waard. De kamers zijn zeker niet ruim, airco is tochtig, onze eerste kamer was zo klein dat je over elkaar heen moest om uit bed te komen en in de tweede kamer (die we kregen na een klacht over kamer 1) bleef de wc-bril niet omhoog en zat de stekkerdoos op een onbereikbare plek. Ontbijt is redelijk, maar ook niet meer dan dat. Er is trouwens alleen kiezelstrand in Levanto, het stuk zandstrand is permanent volgeboekt en gereserveerd. Kortom, als je van Zandvoort houdt, vind je Levanto ook leuk, maar zoek dan wel een ander hotel want Stella Maris is lawaaiig en veel te duur.

• 8Will Peters07-10-2008

Dependance

Omdat ik de hotelkamers van Stella Maris te duur vond € 330.- per nacht heb ik gekozen voor de dependance € 130.- per nacht incl. ontbijt in het hoofdgebouw. Deze dependance ligt midden in het centrum, aan een park, op 400 meter van het strand. Het bevindt zich in een karakteristiek pand waarvan de kamers zijn gesitueerd op de bovenetage. Kleine kamer, zeer kleine badkamer, uitzicht op eigen parkeerplaats € 10.- per nacht. Rustige ligging. In de nabije omgeving bevinden zich veel leuke restaurantjes en winkels.

• 8Andrea en Jaap16-09-2007

Geslapen in de dependance. Hoofd hotel is erg duur. 130 Euro is nog steeds veel geld. Alleen met ontbijt. HP is 160 Euro! Maar er zijn genoeg leuke restaurants in de buurt. Kamer klein maar functioneel en schoon. Badkamer volledig ingericht maar heel klein. Locatie is prima en het ontbijt in hoofdhotel ook. Aardige mensen. Ook handig dat er een prive parkeerplaats is, 10 Euro per dag. Maakt Levanto geen goedkope badplaats maar wel heel gezellig en relaxed voor een paar dagen.

Hotel Stella Maris info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV