Camping Pian di Picche

Camping Pian di Picche
7,3

9 tips over Camping Pian di Picche

Ing, 2-9-2017
Camogli is echt een leuk stadje om met de trein heen te gaan. Ontzettend mooi en veel minder toeristisch dan cinque terre.
Frans Laurijssen, 8-9-2013
Gebruik deze camping als uitvalsbasis voor wandelen in Cinque Terra
KimmMarcel, 31-8-2013
Vraag bij de receptie of ze je willen vertellen over wandelen in de buurt anders dan de cinque terra en je krijgt van Alessandra geweldige tips met tekeningen die je de wegwijzen!!! En ze kloppen ook!!

ruud, 30-8-2013
heerlijke pizza's van pizzeria Due Lune nabij de strandboulevar
ruud, 30-8-2013
Super lekkere pizza's bij Due Lune nabij het strand in Levanto.
Mirjam, 26-8-2013
bootdienst nemen in Levanto om cinque terre te bezoeken, op diverse tijden in de dorpjes van cinque terre vertrek en aankomst mogelijk.

Wim van Ee, 22-7-2013
Fiets naar Framura door de tunnels eet op terugweg een bruscetta in Bonassola en je ben echt in Italie !
Paul, 25-6-2012
Met de boot van Santa Margarita naar Portofino. De entree in de haven van Portofino is adembenemend!
Brenda, 5-1-2012
Huur een fiets, scheelt weer stukje lopen naar centrum of station