Camping Cinque Terre

9 reviews over Camping Cinque Terre

• 2018
      4Marcel Nieuweboer20-07-2018

Nooit meer

Als je naar een toeristische trekpleister gaat, moet je er rekening mee houden dat het duur of slecht is. Of beide... deze camping is duur voor wat je ervoor krijgt. Somber, sfeerloos en erg commercieel. In onze ogen hadden we voldoende aan een kleine plek maar volgens de dame bij de receptie hadden we echt een grote plek nodig. Die plek kostte natuurlijk meer en bleek ook te groot voor ons. Daarnaast: Sanitair spartaans/basic (Hurk toiletten) en niet schoon. Wat ons betreft zeker geen aanrader.

• 3Staat v/h sanitair

• Oude reviews

7Ashley en Bastiaan24-08-2015

Goede camping voor bezoek aan Cinque Terre

Het is een kleine, rustige camping in Levanto. Het sanitair was goed schoon en er zijn ook normale wc's.Vanaf de camping rijdt er een busje naar het station en naar het strand en terug een paar keer per dag. Het station is echter prima te voet te bereiken. 20 minuutjes lopen en alleen het laatste stuk naar de camping is het wat steil de berg op. Deze camping ligt ideaal voor een bezoek aan de 5 prachtige dorpjes. Monterosso is het eerste dorpje van de Cinque Terre en is de volgende halte na Levanto. Alle dorpjes zijn heel goed per trein te bereiken. Bij de receptie is gratis Wi-Fi. Als je naar de deze camping wilt moet je wel een ding weten: er zitten ontzettend veel poepvliegen. Achter de camping zijn paarden en daar komen ze vandaan. Als je aan het eten bent zitten er in no-time 30 vliegen bij je plaats. Wij werden daar helemaal gek van en gingen daarom soms in onze tent zitten. Het heeft ons plezier op de camping wel bedrukt. Maar de camping zelf is heel netjes en goed.

• 8Staat v/h sanitair

• 1Anoniem16-08-2015

Verschrikkelijk

Personeel chagrijnig. Omgeving is een hele afstand lopen voordat je in het stadje bent en een verschrikkelijke helling oplopen om terug op de camping te komen. Geen enkele voorziening beschikbaar, wifi alleen bij de receptie. Het toiletgebouw is ronduit onhygiënisch. Er zijn 4 sta toiletten (gat in de grond) en twee normale toiletten die elke dag een natte vloer hebben, rotzooi op de vloer of de wc borstel is over de vloer verspreid. Ook geen toilet papier, dus zelf meenemen! De normale toilet heeft geen bril. Heb ze elke dag maar 1x zien poetsen en dit gebeurde alleen door met hoge druk af te spoelen en erna droog te dweilen. Echt verschrikkelijk! Ook de douches waren klein, krap, geen mogelijkheid om kleding neer te leggen en vaak vies. Heb heel wat campings gehad, maar dit was echt een van de ergste! Tip: 50meter verder op ligt camping Pian di Pichhe hier ben ik het sanitair gaan kijken en dit is netjes, proper en normaal. Deze kost slechts €0,50 meer per dag.

• 2Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 8Yvonne06-08-2015

Fijne kleinschalige camping

Camping cinque terre is een kleinschalige camping gelegen op een heuvel vlak bij het centrum van Levanto.de plaatsen zijn ruim en schaduwrijk, en het is er heerlijk rustig. Het sanitair is verouderd maar wel schoon. Het personeel is vriendelijk. De camping ligot op 1,5 km van het strand. Alleen de heuvel waar de camping op ligt ( de laatste 300 meter) is een pittige hindernis. Er is ook een pendelbusje naar het strand. Met de eigen auto gaan is geen optie want er is geen parkeerplek. Je kunt er lekkere pizza eten en er is een goede. WiFi verbinding.

• 6Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen