Bed and Breakfast Caterina

Bed and Breakfast Caterina

9.6Fenomenaal

Italië, Ligurië, Levanto

Op vakantie geweest naar Caterina?

9.6Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

5 reviews over Bed and Breakfast Caterina

• 9Voorburg01-02-2012

Fantastisch!

Zomer juli/augustus 2011 een heerlijke week gehad bij Vittorio Bertolotto en zijn ouders. Super mooie kamer en tuin in een heerlijke rustige omgeving. Ontbijt was heerlijk en altijd voldoende. Vittorio heeft ook een stuk of 4 fietsen beschikbaar welke je kan gebruiken om bijvoorbeeld naar het strand van levanto te gaan of nog beter...naar het strand welke naast het plaatsje levanto ligt namelijk; Bonassola. Heerlijk strand met leuke strand tenten. In het centrum van levanto kan je heerlijk dineren en is een zeer gezellige stad. Met de trein kan je alle kanten op en rijd regelmatig naar de cinque terre en de andere kant op richting het chique portofino. Vittorio wilt je graag helpen met vragen over de plaatsen en het reizen. kortom....een heerlijke week gehad in deze villa!

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Gerard Joke09-08-2010

Absolute Aanrader!

Villa Caterina is een uitstekende uitvalsbasis om de cinque terre te verkennen! De villa is heel rustig gelegen, net buiten het dorp maar in een kwartier loop je naar het station waarvandaan de trein naar o.a. de cinque terre vertrekt. De bed &breakfast wordt gerund door Vittorio Bertolotto en zijn ouders. Uiterst vriendelijke mensen, zeer hartelijk en gastvrij. We voelden ons er zeer welkom, de kamer was heel schoon, in de tuin met de terrasjes was het aangenaam vertoeven, handig was dat we het keukentje en de koelkast konden gebruiken, het ontbijt was prima, de prijzen heel redelijk (76 euro p.k.p.n.), Vittorio spreekt prima engels, kortom wij vinden deze bed &breakfast een absolute aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Familie De Coninck / Brugge (B)23-08-2009

Fantastisch verblijf !

B&B Villa Caterina, gelegen op een heuvel even buiten het centrum van Lèvanto (20 min. wandelen). De kamers waren zeer ruim, zeer net én koel. Op onze "privé-terrasjes" vòòr onze kamer was het 's avonds heerlijk toeven met een glaasje Cinque-Terre-wijn... Het ontbijt (dat we telkens op het groot terras buiten konden nemen) was 'af' : lekker, niets op aan te merken. Vittorio haalde ons af aan het station en ook tijdens ons verblijf bleef hij ons "verwennen", niets was teveel. Iedereen mag ook gebruik maken van de koelkast.

De villa is mooi gelegen als startplaats voor diverse wandelingen richting binnenland. Met de trein (station op ± 20 min.) is het maar enkele minuutjes rijden naar de schitterende dorpen van Cinque Terre van waaruit ook prachtige wandelingen mogelijk zijn.

Kortom : Cinque Terre is een aanrader en als je een verblijf zoekt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Harry en Marcelina02-07-2008

Mooie B&B bij hele aardige mensen. Kamers zien er goed uit en zijn erg schoon. Victorio verzorgt iedere morgen een goed ontbijt. Ze hebben een heerlijke tuin met verschillende zitjes. Ook mag je gebruikmaken van de keuken en de koelkast etc. B&B ligt aan de buitenkant van Levanto, iets tegen de heuvel aan. Op ± 1,5 km van het treinstation en 2 km van het strand, allemaal makkelijk te belopen. Levanto is een prima uitvalbasis voor een bezoek aan de Cinque Terre. Neem een kijkje op de web-site . Wij vinden deze B&B echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2008

0 tips over Bed and Breakfast Caterina