Hotel Carla

We hebben een aantal aanbieders voor Carla voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Carla

• 8Luc29-05-2015

persoonlijk, warm onthaal

Je voelt je welkom in dit gezellige hotel. Positief waren: de familiaire sfeer, de goede ligging, dichtbij station en centrum. Lekker, uitgebreid ontbijt. Voldoende parkeergelegenheid, toen het vol was kregen we een parkeerkaart om gratis iets verderop te parkeren. De kamers zijn klein, maar bieden alle comfort. Dit hotel is een aanrader.

Met vrienden

• 8gabriella12-01-2007

Hotel Carla is een echt familie hotel voor de italianen. Er zijn veel vaste gasten die warm worden onthaald door de vrouw des huizes en haar zoon. Als buitenlandse gast wordt je eerst scherp beoordeeld maar als je in de smaak valt zullen ze alles voor je doen. Zo werd de sleutel op een verborgen plaats neer gelegd na een avondje stappen, het briefje op de deur gaf de toelichting. In het restaurant kun je echt heerlijk eten! de kamers zijn niet heel ruim maar wel schoon. Verder ligt het hotel net iets buiten de kern van het dorp en is het ongeveer 20 minuten lopen naar het strand. Het strand voor het dorp is inderdaad voor het grootste gedeelte betaald maar ga je naar de rechterkant van de baai dan is het gratis en veel mooier voor met name liefhebbers van duiken! Het dorp is heel gemoedelijk en de oude kern is erg mooi, veel kleine straatjes en lekkere restaurantjes.

Anders

We hebben een aantal aanbieders voor Carla voor je op een rij gezet:

1 tip over Hotel Carla

• Luc, 29-05-2015

Geweldige uitvalsbasis voor Cinque Terre, maar eigen dorp is ook het ontdekken waard, met wandeling langs de kust naar volgende dorpjes en leuke restaurantjes.

0 vragen over Hotel Carla

• Privé strandAanwezig