Camping Albero D'Oro

Camping Albero D'Oro
5,3

Matig

4 reviews over Camping Albero D'Oro in het Nederlands

niet voor mensen die rust zoeken

José
27-10-2016

Personeel is erg aardig maar de plekken zijn erg klein. Wij mochten iets opschuiven en kregen daardoor een grotere plek. Maar anders kon de camper naast ons zijn luifel niet uit doen. Helaas staat de glasbak vlak bij het toiletgebouw. Hierdoor doen veel mensen om 12 uur 's nachts nog even hun glas in de glasbak en dat geeft een enorm lawaai. Sanitair is niet altijd schoon. Afwassen moet met koud water terwijl de prijs van de camping niet echt goedkoop is. Maar dat komt waarschijnlijk omdat de camping tegen Cinque Terre aan ligt en ook het station mooi dichtbij is. Gratis wifi is op de camping aanwezig en Levanto zelf is een leuk plaatsje. Naar het strand moet je toch wel 20-25 minuten lopen.

Opzich prima camping

M
14-8-2016

Zorg dat je op deze camping niet op het bovenste terras komt te staan veel lawaai van de weg die er langs loopt, daar lig je letterlijk 1,5 meter vanaf. Het terras is dan ook niet breder dan 2,5 meter... sanitair is ten alle tijden erg smerig niet fijn om met slippers te lopen. Persoon is daarin tegen erg vriendelijk en jong. De rest van de camping staat hutje mutje op elkaar.

rustige camping

Huguette Blomme
17-9-2015

Niet ver van het station,druk bezocht doch rustig vriendelijke uitbating, proper sanitair. Geen warm water bij afwas wel voldoende ampere electiciteit,wasmachine aanwezig,wifi in de buurt van het onthaal.

Een goede plek om even te parkeren

Jeanne
19-7-2013

We stonden tussen twee campers met onze tent. Hutje mutje.

Het sanitair was matig.

Afwassen met koud water.

Binnen 20 minuten loop je naar het kustplaatsje Levanto. Met een gezellig centrum en veel eetgelegenheden. Het strand is voor de helft privé.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Albero D'Oro in Levanto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Albero D'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.