Camping Acqua Dolce

CampingWeer vandaag25°12°
Camping Acqua Dolce
8,4

36 reviews over Camping Acqua Dolce in het Nederlands

Heerlijke camping in een geweldig stadje!

Fam_Ros, 21-8-2017

Wij zijn hier met de caravan op de bonnefooi terechtgekomen met de bedoeling in 2 a 3 dagen de Cinque Terre te bekijken en dan verder te trekken. Uiteindelijk toch maar wat langer gebleven. Prachtige plek gekregen op '1e etage'. Helling was wat steil maar Marco bood spontaan aan om hem met de Landrover even boven te brengen. Dat is meteen ook de geest van deze camping.... Men neemt altijd de tijd voor je, geen vraag te veel. Super gastvrij! Sanitair was goed schoon. Heel af en toe iets kouder water maar dit hebben we niet als storend ervaren. Het campingrestaurant is echt een aanrader!!!! Levanto is een heerlijk stadje vol met winkeltjes en restaurantjes waar je lekker in kunt slenteren. Je vind hier onder andere nog een authentieke foccaceria en pastamakerij. Wij gaan zeker nog eens terug!!

Hoge prijs voor lage kwaliteit

Joost E., 16-7-2017

Deze camping ligt gunstig voor de boot naar Cinque Terre en het stadje, maar is een duur betaalde plaats voor wat je krijgt. De camping eigenaar is idd niet de vriendelijkste, de plaatsen zijn klein (voor de prijs (E47,= p/n) die we als stel betaalde en geen afscheiding ertussen. De douche was niet altijd warm en afwassen doen ze hier kennelijk ook alleen met koud water... Kortom wij zijn anders gewend voor een dergelijke prijs.

Wij hebben deze camping dan ook voor maar 2 nachten gebruikt om Cinque Terre te bezoeken.

Verukkelijke, schone, gezellige camping !

Sabine Veltstra, 29-6-2016

Camping in olijfboomgaard met geweldige plaatsen voor tenten, je moet er wel trappen voor lopen, maar dan heb je ook wat !! Was/Toiletgelegenheden super schoon en netjes. Hond meer dan welkom en vooral.. het is stil na 22.00 uur!! Extra het restaurant op de camping: Heerlijk, eerlijk eten voor een zeer goede prijs.

Personeel van de camping, hardwerkend, maar altijd tijd om je vragen te beantwoorden...

Aanrader

Sonja, 26-6-2016

Ruime plaats voor de tent, schoon, ruim en voldoende sanitair. Fantastisch eten in restaurant op camping. Terrassencamping, dus soms wel wat klimmen. Zowel zee als leuk dorp op loopafstand. Personeel was vriendelijk.

drukke camping op goede locatie

l.v, 24-6-2016

Locatie aan de rand van het dorp, vlakbij het strand en wandelroutes. Camping wel erg vol en kleine plekken. Leuke mix van jong en oud. van backpackers tot senioren die wandelen. Ook veel plekken voor campers en busjes. sanitair nieuw, maar niet goed onderhouden. Vrij prijzig, maar locatie maakt het waard. wifi alleen bij de receptie. Pizzeria op de camping.

gezellig

Martine, 27-7-2015

kleine plaatsen maar wel een gezellige , nogal rumoerige camping met heel lekker restaurant en de typische drukke sfeer van Italië , direct aan het stadje .

Wegens te kleine plaatsen voor onze camper kregen we een dubbele plaats voor de prijs van 1 , en dit in het hoog seizoen op een volle camping ! Men zoekt dus naar oplossingen indien nodig .

vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wel spijtig dat de hond nergens in het water mocht .

aanrader

Marije, 24-7-2015

We hebben er in juli 2015 twee weken gestaan met een caravan en vinden de camping een echte aanrader! De plaatsen zijn -voor Italiaanse begrippen- ruim genoeg. Bovenaan de camping zijn terrassen voor de tenten, wat er zeer sfeervol uitzag. Het sanitair is redelijk nieuw en wordt heel regelmatig schoongemaakt. Er is geen winkel op de camping, maar de ligging van de camping ten opzichte van de winkels (en het strand) is prima (5 minuten lopen). We hebben de auto nauwelijks gebruikt omdat alles zeer goed bereikbaar was met de trein. De klok slaat inderdaad om het kwartier en om 7 uur een stuk of 40 keer, maar op een gegeven moment wen je er aan en hoor je het amper. Het restaurant op de camping was gezellig.

Uitstekende plek

Gustave, 30-6-2015

Ik kwam hier met Pasen 1962 en 1968. Levanto was en is nog puur. Nu rijdt de trein niet meer vlak langs je tent. Gelukkig werkt de klok nog uitstekend. De waterval is er ook nog. Ik voel mij ondanks de toegenomen aantallen bezoekers nog steeds thuis.

Een prachtig dorp en de Middellandse zee op z'n mooist.

Leuke centraal gelegen camping

Coos, 20-9-2014

Leuke camping, tenten hebben eigen terras, campers staan benesen. Goed restaurant, ook druk. Centrum en strand op 5 minuten. Trein op 15 minutrn lopen, goede verbindingen naar cinqie terre, pisa en genua. Relatief duur in vergelijl met andere italiaanse campings, 40 euro voor 2 personen met tent en auto. Toch zou ik hier npg wel eens willen staan

Heerlijke 3 weken gehad

Chantal Heuvelman, 9-8-2014

Camping acqua dolce is een prachtige groene terrassen camping. Veel variatie in plekken en de afmetingen er van. Er staan veel (olijf)bomen die de nodige schaduw brengen. Het sanitair is nieuw en wordt 2 x per dag schoon gemaakt. Reserveren gaat gemakkelijk en de ontvangst is ontspannen. Men spreekt prima Engels. Er is een speeltuintje op de camping en een erg leuke barbecue plek met stenen bbqs. Het is overigens ook toegestaan bij de tent te bbqen. Er is geen animatie, maar de camping trekt naast gasten die een actieve vakantie willen (mountainbiken, wandelen) ook veel gezinnen aan. Er ontstonden spontane speurtochten en voetbaltoernooitjes. Het restaurant biedt prima eten, om daar te nuttigen of mee te nemen. Het strand is erg dichtbij, links een kinderstrand, met laag water, en rechts een meer onstuimige zee. De prijs kwaliteit vonden wij prima en er is voldoende ruimte om de auto te parkeren. Wij gaan volgend jaar weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Acqua Dolce in Levanto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Acqua Dolce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Acqua Dolce scoort een 8.42 uit 10 op basis van 44 reviews.