Camping Acqua Dolce

39 reviews over Camping Acqua Dolce in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Hooguit 1 nacht blijven en dan snel weer verder!

Janine Dumont
4-7-2018

De ligging is prachtig. Je loopt zo naar het strand en het stadje. Ook de camping zelf is mooi groen en heeft een goed restaurant. Blijf hier echter niet als je voor je rust komt. Om 8.00 uur wordt het afval overal opgehaald: lees je wordt onaamgenaam wakker van de teringherrie. Tip aan de eigenaar: gebruik steekkarretjes met luchtbanden, dan gebeurt dit zonder die herrie. En de rest kan ook iedere dag ‘s middags opgehaald worden. Verder is het restaurant dermate populair dat het geluid tot 24.00 uur goed te horen is. En dan gaat het personeeel nog luidruchtig al haar afval wegbrengen. Voor 00.30 uur is het in het voorseizoen niet rustig. Laatste tip voor de eigenaar: een eco vriendelijke camping nastreven klopt alleen als je zelf ook niet in een oude milieu onvriendelijke volkswagen golf rijdt (prachtig exemplaar hoor). Kortom: te duur voor wat ze pretenderen te zijn en dat kunnen ze volhouden omdat ze nu eenmaal prachtig liggen!

Carlah
2-7-2018

Fijne camping voor bezoek aan Cinqeterra je loopt zo de stad in en naar het strand en naar de trein om de dorpjes te bezoeken.

En er is een heel goed restaurant op de camping. Het is wel een redelijk druke camping.

Wat viel dat tegen zeg, weinig voor veel geld

Fam. Stoter
13-6-2018

Hadden er in '15 zo verrassend leuk gestaan+door Levanto, nog eens heen door bez. a Cinque T, maar dúúr. Op ons belletje voor plek was werd gezegd later te bellen, toen nam niemand meer op. Camping Albero gebeld, nam ook maar niet op. Op gok naar Acqua Dolce gereden, er even over nagedacht, want als geen plaats, de car moest worden afgekoppeld, we by krappe ingang niet hadden kunnen keren. Bof, nog 1 plaats in de hoek, vlak tegen t pad(hegje tuss) tegenover restaurant (inmiddels fors uitgebreid) wel veel herrie van afzuigkap,+eenmaal in bed, hoor je de buiten zittende gasten+opruimen in het restaurant na sluiten. Laat(of vroeg?)binnenkom. luidruchtige jeugd dat vlak langs je car komt. Wifi=gratis, al sta je in centrum geen bereik. Na eten in restaurant wilden we afrekenen. Iemand gewenkt, kwam niet, ruimt naast ons af+negeert ons compleet. Ander gast zei r wat van. Toen kwam ie met bon+zei by bar afrekenen terwijl men eerst naast ons aan tafel hadden betaald. A/d bar contact en weer wachten, die ging wat anders doen, toen zo zat en weg gegaan. Douche/afwaswater=koud!

Heerlijke camping in een geweldig stadje!

Fam_Ros
21-8-2017

Wij zijn hier met de caravan op de bonnefooi terechtgekomen met de bedoeling in 2 a 3 dagen de Cinque Terre te bekijken en dan verder te trekken. Uiteindelijk toch maar wat langer gebleven. Prachtige plek gekregen op '1e etage'. Helling was wat steil maar Marco bood spontaan aan om hem met de Landrover even boven te brengen. Dat is meteen ook de geest van deze camping.... Men neemt altijd de tijd voor je, geen vraag te veel. Super gastvrij! Sanitair was goed schoon. Heel af en toe iets kouder water maar dit hebben we niet als storend ervaren. Het campingrestaurant is echt een aanrader!!!! Levanto is een heerlijk stadje vol met winkeltjes en restaurantjes waar je lekker in kunt slenteren. Je vind hier onder andere nog een authentieke foccaceria en pastamakerij. Wij gaan zeker nog eens terug!!

Hoge prijs voor lage kwaliteit

Joost E.
16-7-2017

Deze camping ligt gunstig voor de boot naar Cinque Terre en het stadje, maar is een duur betaalde plaats voor wat je krijgt. De camping eigenaar is idd niet de vriendelijkste, de plaatsen zijn klein (voor de prijs (E47,= p/n) die we als stel betaalde en geen afscheiding ertussen. De douche was niet altijd warm en afwassen doen ze hier kennelijk ook alleen met koud water... Kortom wij zijn anders gewend voor een dergelijke prijs.

Wij hebben deze camping dan ook voor maar 2 nachten gebruikt om Cinque Terre te bezoeken.

Verukkelijke, schone, gezellige camping !

Sabine Veltstra
29-6-2016

Camping in olijfboomgaard met geweldige plaatsen voor tenten, je moet er wel trappen voor lopen, maar dan heb je ook wat !! Was/Toiletgelegenheden super schoon en netjes. Hond meer dan welkom en vooral.. het is stil na 22.00 uur!! Extra het restaurant op de camping: Heerlijk, eerlijk eten voor een zeer goede prijs.

Personeel van de camping, hardwerkend, maar altijd tijd om je vragen te beantwoorden...

Aanrader

Sonja
26-6-2016

Ruime plaats voor de tent, schoon, ruim en voldoende sanitair. Fantastisch eten in restaurant op camping. Terrassencamping, dus soms wel wat klimmen. Zowel zee als leuk dorp op loopafstand. Personeel was vriendelijk.

drukke camping op goede locatie

l.v
24-6-2016

Locatie aan de rand van het dorp, vlakbij het strand en wandelroutes. Camping wel erg vol en kleine plekken. Leuke mix van jong en oud. van backpackers tot senioren die wandelen. Ook veel plekken voor campers en busjes. sanitair nieuw, maar niet goed onderhouden. Vrij prijzig, maar locatie maakt het waard. wifi alleen bij de receptie. Pizzeria op de camping.

gezellig

Martine
27-7-2015

kleine plaatsen maar wel een gezellige , nogal rumoerige camping met heel lekker restaurant en de typische drukke sfeer van Italië , direct aan het stadje .

Wegens te kleine plaatsen voor onze camper kregen we een dubbele plaats voor de prijs van 1 , en dit in het hoog seizoen op een volle camping ! Men zoekt dus naar oplossingen indien nodig .

vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wel spijtig dat de hond nergens in het water mocht .

aanrader

Marije
24-7-2015

We hebben er in juli 2015 twee weken gestaan met een caravan en vinden de camping een echte aanrader! De plaatsen zijn -voor Italiaanse begrippen- ruim genoeg. Bovenaan de camping zijn terrassen voor de tenten, wat er zeer sfeervol uitzag. Het sanitair is redelijk nieuw en wordt heel regelmatig schoongemaakt. Er is geen winkel op de camping, maar de ligging van de camping ten opzichte van de winkels (en het strand) is prima (5 minuten lopen). We hebben de auto nauwelijks gebruikt omdat alles zeer goed bereikbaar was met de trein. De klok slaat inderdaad om het kwartier en om 7 uur een stuk of 40 keer, maar op een gegeven moment wen je er aan en hoor je het amper. Het restaurant op de camping was gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Acqua Dolce in Levanto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Acqua Dolce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Acqua Dolce scoort een 8.14 uit 10 op basis van 47 reviews.