Camping Maralunga

ItaliëLiguriëLerici

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Maralunga voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 13 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.6VoldoendeScore uit 13 reviews
  • 4.5Eetgelegenheden
  • 4.2Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

13 Reviews over Maralunga

• 3Maryn11-08-2018

Best location, but no value for your money.

The location is the best. Amzing view and swimming Just outsight the gate at a cliff. Unfortunately the owners are very cranky, sanitary is the worst, You can not leave the campsite early by car(they will not open the Gates untill 8 what so ever) and it is very pricy. Just to leave your car it will cost You 12euro's a day.

• 7Liesbeth15-09-2015

mooie camping

3 dagen verbleven. Mooie accomodatie, in terras vorm. Redelijk steil, dus voor mensen slecht te been, geen aanrader. Identiteitskaart wordt gevraagd, maar dat is standaard bij italiaanse campings in die regio. Prijs vonden wij ok, en vergelijkbaar met andere campings in de streek. Sanitair was ondermaats! (Franse toiletten, stinken, geen zeep voor handen te wassen). onderaan camping is een baai waar je kan zwemmen in de zee, bereikbaar via steile trappen (dus niet kindvriendelijk!!) maar wel heel mooi! Goede ligging om de regio te verkennen.

• 4Eetgelegenheden
  • 8Marja van der Meer13-09-2015

Schitterende terrassencamping aan zee

Mooie plekken, bijzonder aardige ontvangst door drie dames, die zeer behulpzaam zijn. Paspoort wordt ingenomen, maar kan de volgende dag weer opgehaald. Prijs is aan de hoge kant, maar de locatie maakt veel goed. Auto op het terrein is bijvoorbeeld 11,50 per nacht. Zwemmen is echt voor eigen risico. De golven slaan je zo tegen de rotsen. Het winkeltje tevens bar is goed uitgerust en verkoopt pizza's. De plekken zijn nogal steil en vergen een goede conditie. Lerici is erg romantisch en door een uiterst steile trap snel te bereiken, de camping is een uitstekende plek om Cinqueterre te verkennen.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 2ramon12-08-2013

Niet naartoe gaan!

• Na herhaalde waarschuwingen in de pers over identiteitsfraude vertrouw ik deze campingeigenaar niet met mijn paspoort. Tóch eiste hij het inleveren ervan. Ook nam hij geen genoegen met kopiën (met doorgestreepte BSN, zoals wordt aangeraden). Zeer onsympatieke man.
    • Extreem duur. Elders in Italië betaalden we (2 personen, tent, auto) rond de 35 euro. Hier was dat 60 euro!!!
    • Alleen Turkse toiletten (gat en de grond), op het invalidentoilet (zonder slot) na. Douches nagenoeg koud.
    • Geen faciliteiten (zwembad, ed.), alleen een klein winkeltje/barretje.
    • Terrassencamping. Alles is nogal krap en zeer stijl. Heb schade aan m'n auto opgelopen door te krappe draai.
    • Wij zijn door dit alles zo snel mogelijk weer weggegaan.
  • 1koning07-07-2013

zeer onvriendelijke campingbeheerder

De ligging is mooi maar daarmee is ook alles gezegd. Bij aankomst paspoort afgegeven ter registratie en we zijn de tent op gaan zetten. Daarna wilden wij de camping af en ik vroeg mijn paspoort terug, dit weigerde men te geven, we werden simpelweg gechanteerd: of vertrekken (nadat we net de tent hadden opgezet) of het paspoort achterlaten. Na veel discussie en onbeschofte houding van campingeigenaar rijbewijs achtergelaten en uiteraard z.s.m. van deze camping weer vertrokken.

• 2Eetgelegenheden
  • 6Roth15-07-2012

Olivenbaumplatz im Meereswind

Wir sind diesen Platz angefahren, weil wir mal am Meer sein wollten.Das war auch so, nur die Leiter ins Meer war etwas schwierig zu begehen bei Seegang (Keine Triite, nur dünne Stangen), rein ging ja noch, aber raus. Die Lage an diesem Küstenabschnitt schön dicht am Meer, was rar da ist und der Besitzer weiß das und läßt es sich gut bezahlen. Sanitär unterer Durchschnitt, Kiosk ok

• 5Fam vd Molen05-08-2011

Nooit meer

niet geschikt voor caravans, verschrikkelijk duur en een draak van een campingbeheerder.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Yves23-07-2011

Heel mooi uitzicht, maar té duur

Heel mooie camping, reeds 2x bezocht, maar dit jaar de laatste keer. Zoals overal geschreven is deze te duur 204 eur voor 2 en 1 kind - 4 nachten en de auto niet op de camping (anders nog eens 40 eur extra !), als je bedenkt dat we in Sorrento de helft hebben gegeven en daar was nog eens zwembad etc.... Maralunga ook niet veel faciliteiten, enkel een bar/winkeltje waar je iets kan kopen, maar voor de rest.... Sanitair was wel beter in vergelijking met vorig jaar. Lerici heel mooi stadje, is wel een deftige onderneming te voet, waar je super kan eten en kan rondslenteren.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Ton06-01-2011

Onpraktisch maar mooi

Ik heb hier een paar nachten gestaan op doorreis. Ansich is het een hele mooie terassen camping met prachtige olijfbomen. Je kunt hier inderdaad lekker zwemmen maar de zee aan de camping is zonder strand, je kunt er eigenlijk niet liggen tenzij je het niet erg vindt om op een betonnen plateau te liggen. Het strandje op loopafstand is wat klim werk en is barstens druk. De zon staat hier ongunstig omdat er door de rotsen een groot stuk schaduw over heen valt gedurende de dag. Als het niet zo druk zou zijn zou het een prachtig stukje strand zijn. De camping zelf vond ik goed te doen. Het sanitair liet wel te wensen over. We hebben hier gestaan met 2 jonge kinderen, maar ik kan me voorstellen door de hoogteverschillen en onoplettendheid het gevaarlijk kan zijn voor kinderen. Leuk om er een keer geweest te zijn, maar ik kom er in ieder geval nooit meer terug. Al is het maar om de schandalige prijs die ze vragen.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7Roxanne13-08-2010

Mooie ligging en omgeving, idioot duur

Onze eerste indruk van camping Maralunga was goed. De plaatsen worden omringd door olijfbomen en we hadden uitzicht op zee. Even navraag deed blijken dat het stadje op 15 minuten lopen zou zijn en het strand op 5 minuten. Beide tijdsindicaties klopten ongeveer wel, alleen was je als van een wandelingetje naar het stadje wel moe van het 'geklauter'. 'strand':Een klein stukje zand in een inham,altijd propvol en n groot deel in de schaduw.Als je eindelijk een plekje bemachtigd had en je pakte even je handdoek om je af te drogen,was je plekje ingepikt. Vanaf de camping kon je ook direct bij de zee komen, maar dit is alleen met rotsen. Het sanitair was (al helemaal voor die prijs) niet veel waard. In het ene vrouwensanitair gebouw zat er 1 douche, en die was koud. Ook waren er vooral gaten toiletten. Voor ruim 52 euro per nacht verwacht je meer en beter!!

Camping Maralunga info

Camping informatie