Hotel Albergo Serena

ItaliëLiguriëLerici

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Albergo Serena voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 2 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 6Waardering

Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Albergo Serena

• 4Blauwhartje25-07-2018

Nooit meer

De ligging was oke wel moeten zoeken want GPS vond de nr niet maar wel gevonden. Rustige omgeving zicht op de bergen. Onthaal was niet erg enthousiast, meneer zat aan telefoon en liet ons netjes een kwartier wachten. De website toonde ruime kamers wat in zijn geheel niet was heel erg klein. We kregen zelfs onze koffers niet op een degelijke manier gezet. Badkamer was dan weer wel ruim. Ontbijt heel veel zoetigheden en bijna geen brood en alle dagen het zelfde beleg geen variatie. koffiemachine die stuk was. Personeel totaal onvriendelijk. Geen lift waardoor we 4 trappen met onze koffers omhoog moesten. Weinig parkeer gelegenheid. Best geluidsoverlast en geen balkon. Geen Airco en ontzettend warm.

• 8Marijke24-06-2009

uitstekend maar eenvoudig

Prima locatie voor een bezoek aan Cinque Terre. Kamers eenvoudig maar heel schoon,met prima sanitair. Goed ontbijt.Zeker de prijs is voor Italiaanse begrippen goedkoop,

Hotel Albergo Serena info

Facilities