Appartement Agriturismo OlivArancio

Heerlijk

Martell
9-6-2016

Positief:

Ligging is heerlijk rustig met prachtig uitzicht en toch lekker dichtbij leuke plaatsjes. Chiavari is echt een aanrader!

Veel parkeerruimte en makkelijk bereikbaar.

Studio waar wij inzaten was netjes en schoon en duidelijk heel recent volledig opgeknapt (volgens mij is alles volledig gerenoveerd want er werd nog steeds gebouwd).

Goede bedden.

Goed ontbijt met de bekende Italiaanse zoete broodjes, maar ook met zelfgebakken bruinbrood, pindakaas, kaas en .... hagelslag!

Vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaar.

Goed restaurant op loopafstand.

Negatief:

Bouw in het hoofdgebouw was nog niet klaar, maar het waren wel de laatste loodjes.

paar kleinigheden in de studio ontbraken, maar werd snel opgelost door de eigenaar.

Fantastische plek om te bivakkeren.

Klaas en Jantina
1-6-2016

Helaas was het weer niet zo geweldig maar mijn vrouw en ik hebben genoten van de gastvrijheid en de zorg die Saskia en Dimitri aan ons hebben besteed. Wij komen zeker hier weer en hopen dan op beter weer

Fantastische plek.

Ineke Manning
1-6-2016

Een pracht lokatie. Uitzicht op zee. Vreselijk aardige Nederlandse beheerders. Willen alles wel voor je doen om de vakantie te doen slagen.

Zou er zeer zeker weer naar toe gaan. Zeker een aanrader.

Leuke plek met mooi uitzicht

Jan raats
27-5-2016

Fraseneggi heeft een.mooi uitzicht

Aardige eigenaars.

Beetje eentonig ontbijt.

Buurman heeft kippen daar moet je van houden

Geluid vliegen en geur.

Prima uitvalbasis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo OlivArancio in Leivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo OlivArancio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo OlivArancio scoort een 8.77 uit 10 op basis van 24 reviews.