Appartement Agriturismo OlivArancio

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

37 reviews over Appartement Agriturismo OlivArancio in het Nederlands

Genieten van rust, gezelschap en gastvrijheid!

Gert&Marijke,
15-6-2018

Echte gastvrijheid van Saskia, Dmitri en Dajo. Zonder overdreven gedoe, waar je gezellig met andere gasten kunt ontbijten en mooie ( reis) verhalen kunt uitwisselen. Je kunt elkaar opzoeken ( cocktail uurtje of samen uiteten) maar het moet niet. Gewoon heerlijk sfeertje om lekker vakantie te houden en te genieten van de rust, het zwembad en het fantastische uitzicht . Ons appartement met een gezellig sfeertje, had alles wat je nodig hebt en tja het georganiseerde ontbijt was voor ons een verrassing . Prima kwaliteit met de ene keer een pannenkoek , een eitje of pancake en altijd een cake of taartje toe. Kortom zeker aan te raden en ja je moet even via een prima berijdbare route het drukke Chiavari uit naar dit adres maar dat is de beloning vanaf je terras meer dan de moeite waard

Prachtstek

Familie Kamberg,
24-5-2018

Een prachtstek, met schitterend uitzicht. De eigenaren zijn vriendelijk en steken veel aandacht & tijd in deze stek. Complimenten!

We kijken met veel plezier terug!

Super goed

Stijn & Jeannet,
20-9-2017

Uitstekende B&B met prima prijs/kwaliteit , ligging in de Ligurische heuvels,dus veel voordeliger dan aan de dure Italiaanse kust. Gezellige en gastvrije familie; Saskia, Dmitri & Daio doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Appartement Spiaggio is netjes, schoon en heeft mooi uitzicht over de heuvels en zelfs de zee. Ruim van opzet, je kunt je eigen potje koken, en met 4 kun je prima uit de voeten. Ontbijt is gewoonweg ottimo! On-italiaans goed verzorgd! Wij zijn het dan ook oneens met de lagere cijfers in enkele reviews: als er wat loos is, zeg het dan, overal is een oplossing voor. Deze agriturismo is géén 5 ster, eenvoudig en comfortabel zeker. Tips voor de uitstapjes: Cinque Terre per boot bezoeken (indien stroming het toestaat) en niet per trein. Chiavari(markt op zat), Sestri, Camogli en Portofino mogen niet ontbreken. Of dagtochtje naar Lucca. En ga een keer uit eten bij Pepen(vlakbij b&b) of Ca da Gurpe Al Mare(Chiavari)voor de locale keuken.Cara famiglia, vi amiamo!

Heerlijke vakantie

Paula,
21-8-2017

Een mooi appartement/studio op een prachtige plek. Studio castagno was ruim genoeg voor 4 personen, keuken was compleet met zelfs een oven. Goed ruim terras met een werkelijk prachtig uitzicht. Saskia en Dimitri en Dajo hebben een mooie vakantieplek gecreëerd. We hebben genoten van de cocktails, en niet te vergeten de bbq avond. Het ontbijt is keurig verzorgd, Kinderen hadden ondanks dat het kleinschalig is voldoende aanspraak, en het zwembad was een plek waar ze graag verbleven. Het appartement is tegen de berg opgebouwd dus er zijn meerdere terrassen op verschillende niveaus. iets om rekening mee te houden als je wat slechter ter been bent, Chiavari is per auto goed te bereiken, wandelend is het een uitdaging berg op

Wij hebben in elk geval genoten en raden het zeker aan om een vakantie door te brengen.

Een plek om graag naar toe te gaan.

Petra,
20-8-2017

We waren voor het 2e jaar op deze locatie. De ontvangst was heel hartelijk en we voelden ons gelijk weer welkom.

Saskia, Dmitri en Dajo zorgen voor een losse en gemoedelijke sfeer, bijna alsof je bij familie op bezoek bent. Het is er gelukkig niet strak georganiseerd en gestructureerd. Als er iets is, of ontbreekt, kun je dat gewoon aangeven. Ze helpen graag. Dat maakt het voor ons een fijne plek om naar toe te gaan. Hou dit vast, zou ik zeggen.

Doordat het kleinschalig is, heb je snel contact met de andere gasten. Ook omdat je aan kunt schuiven bij het ontbijt of mee kan doen met de bbq- of pizza-avond.

En er is hier nog geen massatoerisme, ondanks dat je vlak bij Cinque Terra zit. Je leeft een beetje tussen de Italianen. De omgeving is minstens net zo mooi als Cinque Terra. Wij zijn nog niet uitgekeken hier!

Top locatie

Robbert fleer,
17-8-2017

Geweldige gastvrije locatie. Voor tweede jaar op rij hier. Rustig, prachtige omgeving. Veel faciliteiten voor kinderen!! Ontbijt is afwisselend en een heerlijk begin van de dag.

Nooit meer!

Helaas niet wat we ervan verwacht hadden.,
15-8-2017

Prachtige ligging en uitzicht, leuke terrassen in de tuin op verschillende hoogte. Appartement was helaas klein en erg warm. Op de bovenverdieping maar 1 klein raam waardoor het erg benauwd was boven. Badkamer ook klein en benauwd, badkamervloer was als je in de douche had gestaan meteen nat door het douche gordijn. Lang wachten op warm water en maar klein straaltje water. geen mogelijk heid om handdoeken op de hangen en ook geen wasrek of waslijn. Alles moest je uithangen op de balkon rand, ook zwemspullen. Keuken ook niet compleet, ook niets om hand/thee doek op te hangen, 2 pits kookplaat, 1 grote pan erop en het stond vol. Geen schaar, la was kapot en nog niet gemaakt. Ontbijt was eentonig en eenvoudig, broodkeuze was niet veel en ook vlees beleg was er weinig, wel veel zoet waren. Balkon randen hadden een likje verf nodig. Het was wel schoon en netjes. We zijn eerder vetrokken omdat het meer voelde als kamperen i.p.v. dat het voelde als appartement. Erg jammer, van de mooie omgeving en ligging!

Prachtig uitzicht en relaxed

Annabel, Senna en Milan,
6-8-2017

Wij hebben twee weken heerlijke vertoefd op Fraseneggi, en overal genoten van het prachtige uitzicht. Het was dan wel boven de 30 graden,maar zwembad, schaduw en windje zorgde voor verkoeling.

En de schaduw in de buitenkeuken: ook heerlijk om lunch of diner te maken en te nuttigen. De avonden met bbq, pasta en coctails waren gezellig en heel goed verzorgd door Saskia, Dmitri en Dajo. Maar we konden ook prima op onszelf of alleen met de directe buren zijn. Het ontbijt was een heerlijke luxe. De hangmatten stuk voor stuk relaxed, onder de olijfbomen. Leuk dat je op loopafstand een hapje kan eten. Maar rijden naar Chiavari was ook makkelijk. Effe kopje koffie of drankje aan zee of in het stadje. Prachtig en heel italiaans.Door de aanwezigheid van de honden en katten super huiselijk gevoel. Vele leuke uitstapjes mogelijk, ofwel langs de kust ofwel als je sneller wilde, ook snel bij snelweg richting Levanto, la spezia, pisa, lucca. Kortom, zeer geslaagd.

Niet voor herhaling vatbaar

Anoniem,
20-7-2017

Ligging op de berg geeft prachtig uitzicht , maar elk uitstapje is een " onderneming". Omgeving is schitterend met gezellige plaatsen als Sestri Levante en Santa Margherita. Er zijn leuke boottochten en wandelingen te maken. Eigenaars hebben energie gestoken in opknappen maar dit vraagt ook nog de nodige aandacht. Er zijn banken en stoelen van hout gemaakt wat weinig comfortabel is. Er ontbreken voldoende prettige stoelen buiten. In het appartement hangen stopcontacten " los" in de muur, na het douchen staat de badruimte blank, twee persoonsbed is niet aanwezig (zoals wel vermeld op de website). Het voelt wat ongemakkelijke dat er steeds gevraagd moet worden naar toiletpapier, handdoeken/ theedoeken, schoon beddengoed, ontbrekend materiaal (bijv. mesje, schaar) en pedaalemeerzakken.

Prachtige en, met schitterend uitzicht

Aad en Anja,
3-7-2017

Wat hebben Saskia, Dmitri en hun zoon Dajo hier weer iets prachtigs van gemaakt.

Mooie studio, alle kleuren op elkaar afgestemd.

Een ruim terras en het gebruik van een heerlijk zwembad, en een gigantisch mooie buitenkeuken. Heerlijk loungen in de hangmatten die in de olijfgaatd hangen.

Het ontbijt is verzorgd en er wordt gevarieerd met producten.

Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad. Ook ligt de accommodatie centraal en kun je alle kanten op.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo OlivArancio in Leivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo OlivArancio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.