Appartement Agriturismo OlivArancio

Review geschreven door Stijn & Jeannet

Super goed

Stijn & Jeannet,
20-9-2017

Uitstekende B&B met prima prijs/kwaliteit , ligging in de Ligurische heuvels,dus veel voordeliger dan aan de dure Italiaanse kust. Gezellige en gastvrije familie; Saskia, Dmitri & Daio doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Appartement Spiaggio is netjes, schoon en heeft mooi uitzicht over de heuvels en zelfs de zee. Ruim van opzet, je kunt je eigen potje koken, en met 4 kun je prima uit de voeten. Ontbijt is gewoonweg ottimo! On-italiaans goed verzorgd! Wij zijn het dan ook oneens met de lagere cijfers in enkele reviews: als er wat loos is, zeg het dan, overal is een oplossing voor. Deze agriturismo is géén 5 ster, eenvoudig en comfortabel zeker. Tips voor de uitstapjes: Cinque Terre per boot bezoeken (indien stroming het toestaat) en niet per trein. Chiavari(markt op zat), Sestri, Camogli en Portofino mogen niet ontbreken. Of dagtochtje naar Lucca. En ga een keer uit eten bij Pepen(vlakbij b&b) of Ca da Gurpe Al Mare(Chiavari)voor de locale keuken.Cara famiglia, vi amiamo!