Appartement Agriturismo OlivArancio

36 reviews over Appartement Agriturismo OlivArancio in het Nederlands

Heerlijk

Karlijn
10-10-2018

Prachtig uitzicht, leuk ingerichte appartementen, ontspannen sfeer.

Een echte aanrader

Petra van Zijl
5-10-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Olivarancio. Wij zijn zeer gastvrij ontvangen. Dit vinden Dimitri, Dajo en Saskia ook heel belangrijk. Het uitzicht op de vallei en de zee is prachtig. Je blijft maar staren. Het appartement Olivo was ruim en goed verzorgd en daarnaast hadden wij een privé balkon. Buiten bbq-en en koken in de buitenkeuken vonden wij geweldig. De geheel verzorgde diners waren heerlijk en daarnaast heel gezellig. Wij hebben een fantastische vakantie gehad waar wij met veel plezier op terug kijken. OlivArancio vinden wij een echte aanrader.

Thuiskomen in Italië...

Mady en Catelijn
4-10-2018

Opgevangen worden door Saskia na een dag vol stress en pech en dat om 22:45 uur. Rots in de branding!!De volgende ochtend wakker worden op je privé terras en genieten van een overweldigend uitzicht. Heerlijk ontbijten met zelfgemaakt brood en gebakken ei van de eigen kippen. Wij zaten begin september een week in appartement Olivirancia en een week in Olivia. Wat hebben wij goed geslapen. Wat een rust. De appartementen hebben alles wat nodig is. En kom je iets te kort, dan wordt hier in voorzien. En is alles nog niet genoeg, dan heb je nog een buitenkeuken met o.a een gasfornuis, bbq en pizzaoven. Dimitri en Dajo verzorgen af en toe heerlijke Italiaanse maaltijden waar je bij kunt aanschuiven. Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Saskia, Dimitri en Dajo, de accomodaties, het eten, de Limoncello, de prachtige omgeving en vele andere dingen. Er is hier zoveel te zien en te beleven. Een verblijf om zeker nog naar terug te keren.

Marjoes en Jacques van lier
27-9-2018

We zijn bijzonder gastvrij ontvangen en hebben een geweldig verblijf gehad in ons appartement Castagno met een fraai uitzicht. Het is een ruim appartement en deze was goed verzorgd en voorzien van een groot terras. Het was ook altijd mogelijk om gebruik te maken van de buitenkeuken met de lange tafel waar we ook gezellig met andere gasten hebben gegeten. Het ontbijt was goed verzorgd met oa zelfgebakken brood.

Jammer een gemiste kans! Teleurstellend

Mulder
26-9-2018

Uitzicht was geweldig, maar vele zaken niet op orde. Slechte bedden appartement met de douchbak tegen de wc pot aan geplaatst waar zet je dan je voeten? Geen warm water om te douchen. Wij vonden het niet geweldig. Vies zwembad.

saskia bakker, eigenaar, 2-10-2018

Wij vinden het jammer dat we via zoover moeten lezen dat jij geen fijne vakantie hebt gehad, Heidi. Tijdens jullie verblijf bij ons was hier geen enkele aanwijzing voor.

Tijdens de etentjes en de cocktail avonden was je duidelijk aanwezig en leek je het erg naar je zin te hebben. Ik weet niet wat wij gezegd of gedaan hebben dat jij het gevoel hebt gehad een 2 op zoover te moeten zetten.

Wij nemen klachten altijd zeer serieus maar in dit geval zegt het misschien toch meer over jou dan over ons, ook gezien alle andere recensies.

We hebben heerlijke dagen gehad bij OlivArancio. Gastvrij en professioneel. Uitstekend ontbijt en veel uitleg over de omgeving.

Onze kamer was klein en de douche/toiletruimte onpraktisch. Gelukkig was alles wel heel schoon en we zijn weinig binnen geweest omdat we fantastisch weer hadden.

Het terrein heeft veel hoogteverschillen omdat het in de bergen ligt. Dat heeft zeker zijn charme. De buitenkeuken en de vele zitjes zijn ook heel fijn. Uitzicht is fantastisch, wandelen vanuit OlivArancio is fraai. Je bent snel aan de kust om mooie plaatsen te bezoeken.

Super

Wim en Wilma Spaan
21-9-2018

We werden zeer gastvrij ontvangen door Saskia en voelden ons daardoor gelijk welkom.

‘s Avonds konden we aanschuiven bij een heerlijke door Dimitri en Dajo gekookte Italiaanse maaltijd. Je krijgt meteen het vakantiegevoel als je daar met de andere gasten aan een lange tafel op het mooie terras zit, zo gezellig! Het appartement was goed, balkon met een mooi uitzicht over de vallei en de zee.

Omgeving is prachtig, we hebben genoten, véle kleine plaatsjes bezocht, waaronder Portofino.

Vriendelijkheid en gastvrijheid hebben Saskia, Dimitri en Dajo hoog in het vaandel staan.

Wij hebben een fijne vakantie gehad.

Jan Arie & Pauline
20-9-2018

De aankomst aan de accommodatie was overweldigend, de omgeving is prachtig, we stonden echt met de mond open dat er zo iets bestaat !! Voor ons is dit het paradijs. Wij waren begin september in appartement Limone - knus appartement dat uitzicht heeft op zee. De eigenaars van deze accommodatie stonden ons op te wachten en het zijn echt fantastische mensen die altijd voor je klaar staan!! Gastvrijheid is een belangrijk aspect. De accommodatie heeft alles wat nodig is, douche, keuken met alles er op zoals - ijskast, diepvries, microgolf, gasfornuis, glazen, borden, bestek, TV. . We hebben ontzettend genoten, we zijn daar nog lang niet uitgekeken en gaan graag nog een keertje terug.

Geweldig!!!!

Gerry Haak
7-9-2018

Waren hier voor de 3e keer, ditmaal in appartement Spiaggia. Prima appartement, schoon en alles ruimschoots aanwezig. Heerlijk prive balkon met prachtig uitzicht. Saskia, Dimitri en Dajo waren zeer vriendelijk en gastvrij. Uitstekend ontbijt en de wekelijkse gezamenlijke maaltijd was heerlijk en gezellig. Prima uitvalbasis naar leuke stranden, stadjes en restaurants, waarbij wij een bezoekje aan Al Bocco en Pepin kunnen aanraden. We komen volgend jaar zeker terug.

We hebben een mooie week gehad in OlivArancio

Bert en Fredi
7-9-2018

Wij waren een week met 3 stellen bij Saskia, Dmitri en Dajo. We hadden 1 B&B kamer een studio en een appartement geboekt. De B&B kamer is prima voor overnachting, maar wanneer het weer iets minder zou zijn is het wel wat klein. OlivArancio is super mooi gelegen, een prachtig uitzicht vanaf alle terrassen. De eigenaren zij alle drie heel gastvrij en gezellig. De gezamenlijke maaltjden werden goed verzorgd en waren ook heel gezellig en ongedwongen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo OlivArancio in Leivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo OlivArancio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.