Appartement Agriturismo OlivArancio

• Matig / voldoende: 5 - 7

Heerlijk

Hilco en Joke Eising
2-7-2018

Ruim twee weken hier te gast geweest. Heerlijk rustige accommodatie met fantastisch uitzicht en prima faciliteiten (het inbegrepen ontbijt tussen 8 en 10 voegt absoluut iets toe)( Erg gastvriendelijk, problemen bestaan niet. Alles wordt gedaan om het de gasten naar hun zin te maken. Er worden gezellige etentjes gehouden waarbij vrijblijvend aangeschoven kan worden. Veel kennis van de omgeving. Omgeving is prachtig en voor ieders wat wils. Luieren aan het strand (ca. 4 km) of actief (sport en cultuur), alles in de nabije omgeving te doen. Een drietal restaurants met lokale keuken op loopafstand (wel intensieve wandeling). Kortom, we hebben ruim twee weken genoten op deze locatie.

Een rustgevende plek in het mooie Italie

Henk&Ingrid
24-6-2018

OlivArancio is een heerlijk rustige plek om te verblijven. Saskia,Dmitri en Dajo geven je het gevoel dat je welkom bent en kunnen je veel vertellen over de omgeving. Elke morgen tussen 08.00 en 10.00 staat er een heerlijk ontbijt klaar met verse koffie, zelf gebakken brood, fruit, yoghurt ook een pannenkoekje, ei en taart worden af en toe aangeboden. Eens per week word er de gasten een maaltijd aangeboden die door Saskia en Dmitri word verzorgd tegen betaling. Van aperitivo tot limoncello....echt heerlijk en gezellig om met de andere gasten verhalen uit te wisselen. Ook kun je heerlijk eten bij Pepen ( restaurant in het dorp ) en genieten van heerlijke Italiaanse koffie bij La Bocco er tegen over.

Wij verbleven in appartement Castagno en hadden een prachtig uitzicht waar je keer op keer van blijft genieten. Er heerst een heerlijke rust die word opgevuld met de geluiden van vogels. Wij gaan zeker nog een keer terug naar OlivArancio.

Fantastisch!

Ellen
22-6-2018

Onverwacht drie dagen bij Saskia, Dimitri en Dajo in het B&B verbleven. Wat een mooie plek en wat een heerlijk appartement. We hebben ons echt welkom gevoeld. Prima uitvalbasis om de omgeving te verkennen. Prima uitgebreid ontbijt, heerlijk om een keer aan te schuiven voor t avondeten. Was echt heerlijk en gezellig met de andere gasten aan een lange tafel. Wij hebben genoten!

Fantastisch.

Jos Veelen en Lucy Menting
19-6-2018

Op een rustig gelegen locatie, met mooi uitzicht over dal en zee. Mooi en knus appartement, met elke ochtend een prima (biologisch) ontbijt, met zelf gebakken brood, pannenkoekjes, yoghurt , eitje etc. De sfeer is erg ontspannend. Saskia, Dimitri en zoon Dajo doen er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken. Een keer per week een ‘aanschuiftafel’. Die mag je echt niet missen. Heerlijk genieten van het heerlijke eten, de wijnen en de zelfgemaakte Limincello.

Een aanrader voor mensen die deze omgeving willen gaan verkennen gesteld zijn op vrijheid of als je het wilt de gezelligheid van nadere gasten. Op loopafstand twee prima Italiaanse restaurants. Heerlijk eten voor een prima prijs. Wij hebben er veel gewandeld. Vaak vanuit het appartement, soms eerst een stukje rijden.

Genieten van rust, gezelschap en gastvrijheid!

Gert&Marijke
15-6-2018

Echte gastvrijheid van Saskia, Dmitri en Dajo. Zonder overdreven gedoe, waar je gezellig met andere gasten kunt ontbijten en mooie ( reis) verhalen kunt uitwisselen. Je kunt elkaar opzoeken ( cocktail uurtje of samen uiteten) maar het moet niet. Gewoon heerlijk sfeertje om lekker vakantie te houden en te genieten van de rust, het zwembad en het fantastische uitzicht . Ons appartement met een gezellig sfeertje, had alles wat je nodig hebt en tja het georganiseerde ontbijt was voor ons een verrassing . Prima kwaliteit met de ene keer een pannenkoek , een eitje of pancake en altijd een cake of taartje toe. Kortom zeker aan te raden en ja je moet even via een prima berijdbare route het drukke Chiavari uit naar dit adres maar dat is de beloning vanaf je terras meer dan de moeite waard

Prachtstek

Familie Kamberg
24-5-2018

Een prachtstek, met schitterend uitzicht. De eigenaren zijn vriendelijk en steken veel aandacht & tijd in deze stek. Complimenten!

We kijken met veel plezier terug!

Super goed

Stijn & Jeannet
20-9-2017

Uitstekende B&B met prima prijs/kwaliteit , ligging in de Ligurische heuvels,dus veel voordeliger dan aan de dure Italiaanse kust. Gezellige en gastvrije familie; Saskia, Dmitri & Daio doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Appartement Spiaggio is netjes, schoon en heeft mooi uitzicht over de heuvels en zelfs de zee. Ruim van opzet, je kunt je eigen potje koken, en met 4 kun je prima uit de voeten. Ontbijt is gewoonweg ottimo! On-italiaans goed verzorgd! Wij zijn het dan ook oneens met de lagere cijfers in enkele reviews: als er wat loos is, zeg het dan, overal is een oplossing voor. Deze agriturismo is géén 5 ster, eenvoudig en comfortabel zeker. Tips voor de uitstapjes: Cinque Terre per boot bezoeken (indien stroming het toestaat) en niet per trein. Chiavari(markt op zat), Sestri, Camogli en Portofino mogen niet ontbreken. Of dagtochtje naar Lucca. En ga een keer uit eten bij Pepen(vlakbij b&b) of Ca da Gurpe Al Mare(Chiavari)voor de locale keuken.Cara famiglia, vi amiamo!

Heerlijke vakantie

Paula
21-8-2017

Een mooi appartement/studio op een prachtige plek. Studio castagno was ruim genoeg voor 4 personen, keuken was compleet met zelfs een oven. Goed ruim terras met een werkelijk prachtig uitzicht. Saskia en Dimitri en Dajo hebben een mooie vakantieplek gecreëerd. We hebben genoten van de cocktails, en niet te vergeten de bbq avond. Het ontbijt is keurig verzorgd, Kinderen hadden ondanks dat het kleinschalig is voldoende aanspraak, en het zwembad was een plek waar ze graag verbleven. Het appartement is tegen de berg opgebouwd dus er zijn meerdere terrassen op verschillende niveaus. iets om rekening mee te houden als je wat slechter ter been bent, Chiavari is per auto goed te bereiken, wandelend is het een uitdaging berg op

Wij hebben in elk geval genoten en raden het zeker aan om een vakantie door te brengen.

Een plek om graag naar toe te gaan.

Petra
20-8-2017

We waren voor het 2e jaar op deze locatie. De ontvangst was heel hartelijk en we voelden ons gelijk weer welkom.

Saskia, Dmitri en Dajo zorgen voor een losse en gemoedelijke sfeer, bijna alsof je bij familie op bezoek bent. Het is er gelukkig niet strak georganiseerd en gestructureerd. Als er iets is, of ontbreekt, kun je dat gewoon aangeven. Ze helpen graag. Dat maakt het voor ons een fijne plek om naar toe te gaan. Hou dit vast, zou ik zeggen.

Doordat het kleinschalig is, heb je snel contact met de andere gasten. Ook omdat je aan kunt schuiven bij het ontbijt of mee kan doen met de bbq- of pizza-avond.

En er is hier nog geen massatoerisme, ondanks dat je vlak bij Cinque Terra zit. Je leeft een beetje tussen de Italianen. De omgeving is minstens net zo mooi als Cinque Terra. Wij zijn nog niet uitgekeken hier!

Top locatie

Robbert fleer
17-8-2017

Geweldige gastvrije locatie. Voor tweede jaar op rij hier. Rustig, prachtige omgeving. Veel faciliteiten voor kinderen!! Ontbijt is afwisselend en een heerlijk begin van de dag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo OlivArancio in Leivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo OlivArancio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo OlivArancio scoort een 8.79 uit 10 op basis van 21 reviews.