ItaliëLiguriëLeiviAppartementen LeiviAppartement Agriturismo OlivArancio

Appartement Agriturismo OlivArancio

ItaliëLiguriëLeivi

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo OlivArancio voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 49 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 49 reviews
  • 9.9Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

48 Reviews over Agriturismo OlivArancio

• 9Koen & Simone19-10-2020

Rustige, fraaie en comfortabele Agristurismo!

Wij zijn ongeveer een week verbleven op de accommodatie van Saskia 7 Dimitri en het is ons uitstekend bevallen! De kamer en het terras boden al het comfort dat we nodig hadden en de hosts stonden altijd voor ons paraat indien nodig.

Wat betreft de ligging: de agriturismo bevindt zich op een berg(je), zo'n 3 km boven het stadje Chiavari. Je hebt dus eigenlijk wel altijd een auto nodig om ergens heen te gaan. Wel is er een restaurant op loopafstand. Anderzijds biedt de ligging natuurlijk ook rust, omdat het buiten de hectiek ligt. Daarnaast is het een uitstekende uitvalsbasis voor uitstapjes naar de Cinque Terre en Genua (hebben wij met de trein gedaan).

De gemeenschappelijke faciliteiten van de accommodatie (terrassen, zwembad, BBQ, buitenkeuken) zijn allemaal in perfecte staat, jammer dat we door Covid geen gebruik hebben kunnen maken van Dimitri's kookkunsten. Het ontbijt is overigens lekker, maar wel wat summier.

• 10lyan02-10-2020

fantastisch verblijf!

Wij verbleven 10 nachten bij Saskia en Dmitri in een leuk appartement met zeezicht. Het schone appartement is gezellig ingericht en heeft een keuken met alles wat je nodig zou kunnen hebben, ook belangrijk: een fijne douche. Er is ook een buitenkeuken die iedereen kan gebruiken. Elke dag kan je aanschuiven voor een lekker ontbijtje, alles zeer corona-proef. In de omgeving is veel te zien, Saskia en Dmitri geven graag tips. Al met al hadden wij een zeer geslaagde vakantie, we komen zeker terug!

• 9Ed & Helma27-09-2019

Een heerlijke vakantie op een super plek!

Leuke B & B kamer Rosmarino met zeer ruim terras en prachtig uitzicht.En een heerlijk nieuw mooi groot zwembad.Met een leuke gezellige buitenkeuken. Elke ochtend een heerlijk ontbijtje. Saskia en Dmitri 2 leuke spontane mensen met veel tips over de omgeving. 1 x per week samen eten met hen en andere gasten.Tips voor leuke uitstapjes: Cinque Terre , Chiavari , Sestri, Camogli en Portofino mogen niet ontbreken. Een prachtige omgeving met in de nabijheid diverse leuke bezienswaardigheden. Bedankt voor de geweldige 10 dagen.

• 9Anne-Marie Klein Wolterink06-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

2 fijne dagen gehad bij Saskia en haar handige Dimitri 😉 Erg fijn appartement om van daar uit de omgeving te verkennen. Ligt mooi centraal tussen de mooie dorpjes. Heerlijk ontbijt, luxe en schoon appartement . Zeer gastvrije mensen en altijd in voor een gezellig praatje!

• 8Henk&Ingrid02-07-2019

Thuiskomen

Voor het derde jaar wederom genoten bij Saskia, Dmitri en Dajo op Olivarancio. Dit keer zaten we in appartement Spiaggia, een heerlijke plek met een ruim balkon waar je kunt genieten van rust en het prachtige uitzicht. Ook dit jaar werd er weer een Italiaanse maaltijd geserveerd door de eigenaren aan de lange tafel op het terras, met als als afsluiter een heerlijke eigengemaakte limoncello. Wat hebben we gedaan en is aan te bevelen.....op loopafstand een heerlijke espresso drinken bij Bar/Trattoria Al Bocco, lekker winkelen en slenteren langs de boulevard in Chiavari, met de auto door de mooie tunneltjes richting Moneglia en een bezoek aan Camogli, alles zeer de moeite waard. Wij gaan zeker weer !

• 9Frans en Petra19-06-2019

Heerlijke gastvrije plek met prachtig uitzicht!

Mooi tegen een heuvel in Leivi ligt Agriturismo OlivArancio waar wij hartelijk werden ontvangen, met een glaasje limoncello, door Saskia. Zij weet veel van de omgeving en geeft daar graag uitleg en tips over. Zo kun je lekker op loopafstand eten bij meerdere restaurants, Restaurant Pepe is een absolute aanrader. Wij verbleven in appartement Limone met vanuit de keuken uitzicht op zee. Schitterde omgeving met vele mooie plaatsen om heen te gaan. Chiavari met zijn boulevard en vele mooie huizen en een gezellig centrum waar je naar de markt kunt gaan en shoppen in de leuke winkels om daarma lekker op een terrasje een koffie of wijntje te drinken. Saskia, Dmitri en Dajo zijn sterren om hun gasten enorm te verwennen met een heerlijke Italiaanse maaltijd, cocktails en niet te vergeten de zelfgemaakte limoncello en olijfolie van eigen bodem. Een absolute aanrader dus!!

• 9Gerry Haak15-06-2019

Absolute aanrader!

Weer een fantastisch verblijf geweest. Dit keer in appartement Olivo, prima appartement, zeer ruim balkon met een grandioos uitzicht op de zee. Zeer gastvrije en behulpzame eigenaren. Weten je veel tips te geven . Geven 1x per week de mogelijkheid om met de andere gasten een maaltijd te gebruiken, die door zoon Dajo klaargemaakt wordt. Heerlijk. Zijn nu al regelmatig geweest en hopen in de toekomst weer terug te komen.

• 10Rene en Alette11-06-2019

Een echte aanrader!

Wat hebben wij een super vakantie gehad. We logeerde in appartement Spiaggia met een prachtig uitzicht over de bergen naar zee, dit vanuit onze kamer met een mooi terras/ balkon.

We hebben 2x heerlijk Italiaans buiten( met de overige gasten )gegeten.De maaltijden werden door zoon Dajo gemaakt.

Saskia staat open voor advies en tips over de omgeving( bv. restaurant Pepen) Wat een beleving was dat. Een aanrader.

De omgeving is schitterend en er valt veel te zien en te doen, op een redelijke afstand rijden. Genua heeft ons hart gestolen en de marmermijnen in Carrara zijn indrukwekkend( met een jeep zijn wij naar boven geweest op excursie). Wij hebben ook mooie wandelingen langs de kust gemaakt en met de veerboot en de trein is het vervoer daar prima geregeld. Voor een dagje strand ligt de hele kust voor je “klaar”.

En er is nog veel meer te doen/ zien.......ons advies ...... ga er zelf een x genieten in deze argristurismo

• 9Robbert de Jonge07-05-2019

Geweldig!

Het verblijf in Olive Arancio is top. Echt Italiaans met een Nederlands tintje. Ligurgië is een prachtige streek waar zoveel meer te zien is dan alleen de locaties uit de boekjes. Lekker eten op loopafstand of net als in Nederland pizza's laten bezorgen! De appartementen zijn goed, hele fijne bedden, alles schoon. Vooral het mooie nieuwe zwembad en de buitenkeuken zijn heel fijn. De boottocht waar wij dolfijnen en 2 soorten walvissen hebben gezien waren een hoogtepunt! Saskia en Dimitri denken mee over uitstapjes en doen hun best zodat gasten er een fijn verblijf hebben. Ga zo door!

• 10Trijn03-05-2019

Een aanrader!

Een Bed&breakfast in Italiaanse sferen. Zeer gastvrije ontvangst. Leuke appartementen met uitzicht op zee! Het complex is voorzien van een nieuw zwembad en een heerlijke buitenkeuken. Voor ons een ontspannende omgeving, waar we elk jaar heerlijk genieten. We komen er nu al 3 jaar. 6 km gelegen vanaf Chiavari, met zijn boulevard, indrukwekkende huizen en gezellige winkelstraat. Hier kun je ook de trein nemen om bv Cinque Terre of Genua te bezoeken.

Appartement Agriturismo OlivArancio info

Veilig betalen met