Hotel Tirreno

+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Tirreno

• 8Terry Knoors14-08-2012

prima

prima ligging en prima hotel. We waren hier maar 2 nachten en je moet hier ook geen 2 weken op vakantie gaan, maar voor een paar nachtjes is het echt goed. Goede en vriendelijke service, alles functioneert. De kamers zijn netjes en schoon, niet nieuw, redelijk ruim. Met al hetgeen er in deze omgeving te zien is, breng je er ook niet zoveel tijd door. Maaltijden eenvoudig maar smakelijk. Ontbijt tsja echt Italiaans hè met dat brood en die sapjes.

• 8Loreen24-07-2012

hotel ok

Prima hotel alles ok. We zijn hier 2 nachten verbleven met een groep. Redelijke kamer, klein douchekopje. Schoon en netjes verder. De mensen van het hotel waren vriendelijk, de bediening ook prima ( vooral de bar hebben we goed gebruik van gemaakt s' avonds ) . Eenvoudige maar smakelijke maaltijd.

• 5Isabel13-02-2012

Oud, verwaarloosd en vuil hotel

Wij hadden dit hotel geboekt voor 1 overnachting op weg naar Portofino. Bij aankomst was het hotel verlaten, er was niemand aan de receptie te bespeuren. Na een kwartier wachten kwam er dan eindelijk een oude man aagesloft die ons een kamersleutel gaf. De kamer zelf was ruim met een grote balkon, maar vuil en met verouderd sanitair. Maar het ergste was vooral dat onze kamer vol zat met mieren, zelfs tot in de badkamer toe. We durfden onze koffer niet open te laten liggen uit schrik dat hij vol mieren zou zitten! Het ontbijt was zeer sober. Het hotel zat vol oude Italianen. We denken dat het alleen populair is bij gepensioneerde Italianen die zich niet veel kunnen permitteren. In Lavagna zelf valt er ook helemaal niets te beleven, behalve het strand. Absoluut geen aanrader, zelfs niet voor 1 nacht.

Hotel Tirreno info

Facilities