Hotel Pineta dell'Iguana

Kleine hotelsWeer vandaag24°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Pineta dell'Iguana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pineta dell'Iguana in het Nederlands

Je kunt met de auto naar Sestri Levante (5 min. rijden) en dan hopen een parkeerplaatsje te vinden in het hoogseizoen, witte vakken is vrij parkeren, blauw is betaald en of met parkeerschijf en geel is voor invaliden. De trein is 7,50 euro p.p. en je kunt dan alle plaatsjes van de Cinque Terre bezoeken. Treinen gaan om het half/hele uur.

Wij hadden een familiekamer met eigen badkamer en balkon. Het was een ruime schone familiekamer. Ontbijt is alleen met zoetbeleg, helaas..

Het hotel heeft een tuintje en een restaurant. Wij hebben er niet gegeten.

Hotel organiseert BBQ avonden en muziekoptredens in de tuin.

Wel typisch volk (bomenfluiseraars?) Personeel was zeer vriendelijk, hebben de auto nog mee geduwd toen onze accu leeg was.

Plaatsje in de omgeving stelt niets voor, het strand is wel mooi maar aan de spoorweg. Hagedissen en vleermuizen in overvloed, leuk om te zien!

Hotel is goed voor doorreis of om de omgeving te bezoeken.

budget hotel

Annemarie & Etienne
15-9-2010

1 ster hotel in Cavi Lavagna aan de Italiaanse kust. Hotel ligt mooi op een berg iets van de kust af. middels een pad met trapjes ben je zo bij het strand. Kamers zijn basic met een douche en wasbak. toiletten zijn op de gang. Ontbijt heel simpel. het eten goed maar erg aan de prijs. eigenaar/personeel erg vriendelijk. Leuk hotel voor 1 overnachting om verder door te reizen. Dorp is klein en er zijn 4 restaurants. Strand is leuk maar wel met steentjes, dus waterschoentjes zijn prettig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pineta dell'Iguana in Lavagna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pineta dell'Iguana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.