Hotel Lavagnese

Laatste review

Leuke plek

cj.bevers,
12-10-2017

“Het ontbijt was sober, allemaal zoete dingen, aardige kamer en geweldige locatie. Met het strand en station en haven op loopafstand. Parkeren is een probleem, maar kan in de buurt tegen betaling.”

Goede locatie voor een bezoek aan Chique Terre per boot of trein.

1 review over Hotel Lavagnese in het Nederlands

Leuke plek

cj.bevers,
12-10-2017

Goede locatie voor een bezoek aan Chique Terre per boot of trein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lavagnese in Lavagna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lavagnese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.