Hotel Tritone

ItaliëLiguriëLaigueglia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Tritone voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Tritone

• 7Laura Berkhout06-09-2008

Gezellig Italiaans hotel.

Met mijn partner verbleek ik 4 jaren in hotel Tritone. Het dorp Laigueglia is echt Italiaans en de gemiddelde Costa Brava-ganger zal hier zijn weg niet vinden. Een heerlijke stek met een leuk dorp en prive stranden waar je een eigen set strandstoelen en parasol kan huren voor de periode van je verblijf. Zoek wel een strand uit zo ver mogelijk van het dorp vandaan, daar is het rustiger en heb je meer ruimte voor jezelf. Aanrader: Bagni Arcobaleno. Verwacht van de hotels in Laigueglia niet te veel. Oude stijl inrichting maar schoon. In hotel Tritone is er een nieuwe aanbouw met nieuwe kamers en deze zijn een stuk beter dan de 'oude'. Een mager ontbijt en Italianen eten tussen de middag warm dus ook het (warme) avondeten is wat mager. Maar als je kan bedingen dat je alleen ontbijt wilt, er zijn in het dorp meer dan genoeg heerlijke restaurantjes. Genoeg gezellige terrasjes in het dorp en er is 1 geweldige discotheek. Onderstaande reactie van A. Berkhout vult mijn toelichting nog aan.

• 7A. Berkhout10-04-2008

Een prima hotel om een strandvakantie of excursies te hebben. Een echte italiaanse prima keuken. De kamers zijn modern/schoon maar een beetje compact (italiaanse standaard). Vele kamers met balkon en zeezicht over het dorp heen. De kamers hier tegenover hebben geen balkon en hebben hinder van een spoorbaan. Parkeren in het hoogseizoen is problematisch. Er is nabij een garage (Garage Asmara) met parkeerfaciliteiten. Tritone is goed bereikbaar direct achter de Via Roma in de Via Monaco (licht hellende straat). Het heeft in de zomer wekelijks een gezellige avond in de lounge/bar aangepast aan de gasten. Ik ken deze eigenaren vele jaren en zij zijn behulpzaam en gastvriendelijk. Voor kinderen minder geschikt wegens de drukke Via Monaco. De huispapagaai spreekt vele kinderen tot de verbeelding.

Hotel Tritone info

Building information