Camping San Sebastiano

Camping San Sebastiano
8,1

2 tips over Camping San Sebastiano

Leo Brakel, 19-6-2013
Eet eens op de camping en vraag de dag ervoor of de kok konijn voor je kan klaarmaken. Reserveer bij restaurant Il pirata in het stadje en laat de eigenaren van de camping voor je reserveren. Boven de camping ligt een restaurant waar je voor 25,- euro onbeperkt kunt eten en drinken maar wel eten wat de Italiaanse pot schaft... huur een bootje en vaar naar het eilandje voor de kust of ga er duiken er zit erg veel vis rond het eiland. voor de vrouw: elke vrijdagochtend markt op de boulevard.
Joke Wijkhuijs, 8-8-2012
Aanrader voor kampeerders zonder veel eisen. Een treinstation op loopafstand zodat je de auto kunt laten staan op de camping.