Hotel Bristol

Hotel Bristol
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Bristol voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bristol in het Nederlands

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

ietwat gedateerd

A. Berkhout
6-2-2010

Alles is gericht op dagelijks verblijf op het zonnige strand.

Prima, royale italiaanse keuken, parkeren op eigen hotel plaatsen, mits er plaats is.

Vriendelijke eigenaars, meerdere talen.

Kan zoveel beter met een beetje inzet... Geweldige lokatie !!!!

2008

Sinds de jaren 60 runnen Gina en Sandro Cappelin dit hotel. Een geweldige italiaanse keuken, kamers sommige met balkon, zijn gedateerd, beperkt maar vrij parkeren voor de deur op eigen terrein naast de openbare weg. Kamers voorzijde hebben een geweldig uitzicht op strand en zee. De weg oversteken en je staat op het strand (betaald). Geen touroperators in het hotel, boeken door te bellen of te schrijven. Een eenvoudig, goed hotel, in de omgeving veel natuur en kunst. In de jaren 60/70 kwamen hier veel NL door publicaties van Dr. Van Egeraat. Autenthiek ligurisch dorp met schitterende kerk, leuk winkelstraatje (budello), geen hoogbouw. Leuke terrassen, redelijke eettentjes.

1 trendy, dure discotheek La Suerte, alleen in het weekend geopend. Weinig buitenlanders, in hetl weekend italiaanse strandgangers uit Turijn en Milaan. In dit dorp kom ik al meer dan 50 jaar en ken het als mijn broekzak. Het blijft leuk !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bristol in Laigueglia , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bristol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bristol scoort een 5.19 uit 10 op basis van 14 reviews.