Hotel Ambassador

Kleine hotelsWeer vandaag7°5°
Hotel Ambassador
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassador voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ambassador in het Nederlands

Perfecte ligging

A. Berkhout
7-2-2010

Prima hotel in voor- en naseizoen. Parkeren eigen auto is dramatisch, rustige ligging. Kleine kamers, gebruikelijk aan de Riviera. Er komen soms groepen oudere zuid-duitsers met hun "eigen" feestje.

De keuken is prima doch italiaans. Eea. kan veel beter maar het ontbreekt aan de nodige motivatie !

Is een onderdeel van een hotelketen.

Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador in Laigueglia , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.