Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Amaranta

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Villa Amaranta voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 15 reviews

Meer bed & breakfast info

15 Reviews over Villa Amaranta

• 9Mariette bal12-08-2016

Geweldig!

Hele mooie b&b met prima ligging, rustig, mooi zwembad met prachtig uitzicht en gastvriendelijke eigenaren!

• 9Mariette b.29-07-2016

Geweldige b&b op heuvel met mooi uitzicht

Heel mooie b&b met prachtig zwembad in tuin en heel rustige sfeer. Ontbijt heerlijk en fantastisch uitzicht! Kamers eigentijds en sfeervol ingericht en super schoon.

• 10Nathalie17-08-2015

Paradijs boven op de berg !

Wij verbleven hier met onze twee kinderen van 8 jaar. Zeer mooie kamer ! Super vriendelijke mensen. Gezellig zwembad. We werden heel goed onthaald, mvr spreekt vrij goed Frans. Ze geeft locatie's mee die je kan gaan bezichtigen (Cinque Terre van daaruit goed te bereiken). Zeer verzorgd ontbijt met vers fruit en zelfgemaakt gebak. Mogelijkheid tot bbq is een pluspunt. Toplocatie met mooi uitzicht !

• 10Familie Molenschot16-08-2015

Prachtige lokatie met geweldige gastvrouw!

Lokatie ligt op heuvel in La Spezia. Uitzicht op la Spezia en de zee is prachtig. Wij hadden met 4 personen, kids van 15 en 12, éénn ruime kamer met terrasje. Mooi ingericht, beach-style. Prachtige badkamer en heerlijke bedden. De gastvrouw weet hoe ze haar gasten moet verwennen! In de ochtend een zelf gemaakt, luxe ontbijt. Hele dag gratis koffie, thee en water. Heerlijk zwembad in mooie tuin met uitzicht op zee. Met trein naar Cinque Terre geweest. Indrukwekkend! Goede verbinding. La Spezia zelf niet bijzonder,. Levanto wel mooi.

• 10Jeanine19-07-2015

Heerlijk verblijf

Wij zijn in juli '15 3 dagen in Villa Amarante geweest! We hebben het er heel erg naar onze zin gehad. Mooi gedecoreerde kamer, 2 airco's (slaapgedeelte en leefgedeelte), minibar gevuld met water en een heerlijk zwembad met prachtig uitzicht. Het ontbijt was heerlijk, de beste die wij in Italie gehad hebben. Enige nadeel is dat er geen water of gekoelde dranken verkrijgbaar zijn bij het zwembad. Cinque Terre bewonderen vanaf de boot is prachtig en de tip om Porto Venere te bezoeken was top!

• 10millecamps14-08-2014

Super!!

Villa Amaranta ligt op een heuvel met zicht op de baai van La Spezia.

Super vriendelijke uitbaters die er alles voor doen om hun gasten tevreden te stellen. Heel verzorgd ontbijt, met dagelijks op een andere manier vers fruit, zelfgebakken cake, omelet enz. Ontbijten met zicht op zee. Veel tips gekregen voor uitstapjes, parking, restaurantjes...

Mooie kamers met zicht op zee. Sommige met balkon.

Prachtige tuin met zwembad, ook met zicht op de baai.

Je kan gratis gebruik maken van de buitenkeuken met barbecue en mircrogolf. Alles is voorzien: kolen, bestek en borden, kruiden... Hele dag door gratis water en koffie te verkrijgen.

Ideaal voor uitstappen: boottocht 5 terre, Pisa, Portovenere, Portofino. Wel voor alles de auto nodig.

Een echte aanrader!!!

• 9De Boeck05-08-2014

In een woord: fantastisch!

Zeer mooie kamers, die elke dag gereinigd worden. Heerlijk ontbijt! Maar vooral zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars! De perfecte uitvalsbasis voor de 5 terre. Absolute aanrader!!!

• 9wouterlevers24-08-2013

Perfecto!!

Werkelijk een top B&B. Mooie verzorgde kamers, mooie eetruimte en idem zwembad. Alles wat hieronder wordt beschreven kan ik alleen maar bevestigen. Super de luxe! La Spezia is niks, maar een goede uitvalbasis om diverse bezienswaardigheden te bekijken.

• 9mmassaar09-06-2013

Geweldige b&b met vele extra's

Begin juni zijn wij een week te gast geweest. De kamer, slaapdeel, badkamer én zitkamer waren prachtig, sfeervol ingericht. De service was top, veel informatie gekregen en een geweldig ontbijt; iedere dag anders, smakelijk en deels zelf gemaakt. Na het intbijt kan je de rest van de dag koffie pakken, de eetruimte gebruiken en zelfs voor een barbeque ligt alles klaar. Voldoende zitjes, bedjes bij het zwembad en parkeergelegenheid. Wandelen in Cinque Terre is geweldig, ook andere leuke plaatsjes zijn een bezoek waard zoals Lerici. La Spezia vonden wij geen aanrader, alleen als parkeergelegenheid nabij het station voor de trein naar Cinque Terre.

• 10Pascale30-09-2012

Fantastisch verblijf!

Wij hadden kamer 'Agave', mooie ruime kamer. We hebben hier met ons vieren geslapen (2 vw, kids 16 en 10 jaar) en dat ging prima. Eigen balkonnetje met uitzicht over het zwembad en de baai. Koelkast en airco op de kamer. Heerlijk Italiaans ontbijt met elke dag wel een andere lokale specialiteit bereid door de gastvrouw. Rosalba en GianPaola zijn ontzettend vriendelijke, behulpzame mensen. Ze spreken goed Frans en redelijk Engels. We kregen allerlei tips voor restaurantjes en bezienswaardigheden in de buurt. We geven een 9 voor de ligging, niet vanwege de ligging van de b&b zelf, want die ligt fantastisch, het nadeel van deze prachtige ligging is echter dat je elke keer de berg af moet en La Spezia door om ergens heen te gaan. Dat kost je elke keer toch wel een half uur. Ondanks dat is deze b&b echt een aanrader! Een parel vergeleken met vele andere accommodaties in deze regio!

Bed & Breakfast Villa Amaranta info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    via Guglielmo Marconi 101 loc. Isola, 19125