Hotel Le Ville Relais

Kleine hotelsWeer vandaag18°6°
Hotel Le Ville Relais
6,5

13 reviews over Hotel Le Ville Relais in het Nederlands

Dit hotel is veel te duur voor wat het biedt. Het personeel is ronduit inbeschoft en geven je het gevoel dat ze liever hebben dat je er helemaal niet bent. Boek vooral niet de 2-persoons deluxe kamer! Je betaal dan nl tientallen euro’s per nacht meer voor een kamer die slechts een beetje groter is dan een normale en die, in tegenstelling tot de normale kamer, géén eigen balkon heeft. We voelden ons hierdoor enorm afgezet en de receptioniste weigerde om iets voor ons te doen. Dit hotel teert op het mooie uitzicht dat het heeft, want als je dat weg denkt blijft er niets positiefs over.

Prachtige plek met fantastisch uitzicht

Heerlijke plek,
27-9-2017

Het uitzicht is fantastisch. Je moet wel via een klein weggetje rijden om er te komen. Wij hadden de suite en deze was heerlijk ruim. Verder is het eten van het restaurant geweldig als ook de bediening. Ook op het ontbijt is niks aan te merken. Helaas was het te fris om gebruik te kunnen maken van het mooie zwembad.

Fantastisch klein hotel.

Marja Rietveld
3-8-2016

Een gezellig klein hotel met een fantastisch uitzicht. De eigenaar Andrea is een attente gast heer die ook nog geweldig kam koken. Een absolute aanrader!

Mooi uitzicht

Kelly
17-3-2014

Mooi uitzicht en prima kamers. Wij hebben er maar een paar nachten doorgebracht, kregen 2 verschillende kamers, moesten dus tussentijds verhuizen. Maar dat was prima. Met de auto is het via een klein weggetje te vinden, maar het uitzicht is fantastisch!! Zeker vanuit het zwembad.

Met de auto zijn we een paar keer ergens anders heen gegaan.

Tis geen plek om een week te blijven, maar wel voor een of twee nachten! Super ervaring!

Mooi uitzicht ....maar dat is dan ook alles!

hans van driem
29-9-2013

Via een smalle , steile asfalt weg kom je bij het hotel met mooi uitzicht en 15 minuten van La Spezia.

We boekten reeds in maart voor 5 nachten en verwachten daardoor de beste standaard kamer te krijgen. We de slechtste kamer (Corniglia) boven het restaurant. Klein balkon en de schouder van je buurman kan je aantikken. Geen privacy! Toen we na aankomst de manager om een andere kamer vroegen kon dat niet. We konden niet annuleren en moesten 5 nachten blijven.Gedurende ons verblijf is de manager van dit kleine hotel met 12 kamers geen enkele keer naar ons toe gekomen en heeft hij gevraagd of wij het naar ons zin hadden.

Het 3 gangen menu is € 25. Excl. dessert, koffie, wijn , etc. Wel smakelijk

maar echt heel kleine porties. Huiswijn per glas € 5 en heel afgemeten!

Veel bombarie maar weinig inhoud.

Het hotel ligt op het N.O. De zon begint vanaf 15.00 te verdwijnen achter heuvels. Het terras van het zwembad is klein en heeft niet voor alle 24 gasten ligstoelen.

Het hotel is wat afgelegen in de bergen. Hierdoor een heel mooi uitzicht over de baai van La Spezia. Kamers zijn zeer verzorgd. Er is airo/frigo/tv aanwezig. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Uitstapjes naar cinque terre zijn goed te doen via de boot of de trein. Het beste is om vanaf het hotel een taxi te nemen naar het station. Deze werken samen met het hotel aan een vaste prijs van 20 euro/rit.(prijs 2012) De auto kan aan een parking van het hotel blijven staan. Deontvangst is in het Engels of het Duits.

Waanzinnig uitzicht !

Tom & Sarah
5-7-2012

Wij hebben een week gelogeerd in Le Ville Relais en zijn volledig uitgerust daar weer vertrokken.

Het uitzicht op de baai van La Spezia is onbeschrijflijk ! Je kan uren en uren naar beneden staren ... Heerlijk rustige plek om te vertoeven en lekker uit te rusten ! Lekker veel privacy en super romantisch ;-)

Achteraf bekeken had 4 dagen voldoende geweest. Zeker om de regio te verkennen volstaat een korter verblijf.

Perfecte uitvalsbasis om de Cinque Terre te bezoeken.

Wij hadden een standaard kamer gevraagd. Prachtig terras, met opnieuw het het waanzinnige uitzicht. Echter wel een zeer kleine kamer en badkamer. Wel voorzien van alle comfort maar beperkt in ruimte. Het 'complex' is super verzorgd en oogt héél erg mooi. Vriendelijk bediening met alle respect voor de privacy.

Wij verbleven 7 nachten, inclusief ontbijt, half pension en drinken, heeft ons dit 550 € per persoon gekost.

Prachtig gelegen, klein gezellig hotel

Jean-Luc Dewulf
16-8-2009

Prachtig gelegen, langs de heuvel op ong. 200 m boven de baai. Heel rustig, fantastisch uitzicht, alsof alles je toebehoort. Klein ydilisch gelegen zwembad tussen de olijfbomen. Heel lekkere Italiaanse keuken. Alhoewel half pension niet op de site vermeld staat konden we toch van HP genieten. We konden zowaar elke dag uit de kaart van het restaurant een 3 gangenmenu kiezen voor de prijs van HP. De kok overtreft zich telkens weer. Personeel is uiterst vriendelijk en zeer gedienstig. We konden genieten van een heel ruime familie suite met uitstekende accomadaties. Het hotel kijkt ook uit op de grootste marinebasis van Italië. Prachtig om die schepen te zien liggen. Een gezellig haventje weg van alle drukte ligt net aan de voet van de berg. Kinderen worden zoals overal in Italië als kleine goden behandelt. Een topper hotel om van hieruit Cinque Terre en de Riviera Levante af te schuimen. De regio is wel wat druk in Augustus, daar dan vele Italialen op verlof gaan. Min puntje, dure drank.

supermooie liggging, vriendelijk en netjes !

Familie Deloof
23-7-2009

Ondertussen is de weg verhard en het hotel makkelijk bereikbaar, zonder auto kun je daar weliswaar niet veel doen. Het hotel zelf is in 1 woord schitterend. Prachtig gelegen, overflowzwembad met zicht op de baai van La Spezia, zeer vriendelijk personeel en superlekkereten. De kamers zijn heel ruim en netjes, met mooi balkon. Ideale uitvalsbasis voor het verkennen van de Cinque Terre en andere mooie dorpen in de buurt.

2008

Fantastisch uitzicht, mooie kamers, prima service! Tijdens ons verblijf helaas slecht weer en dus geen gebruik gemaakt van het zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ville Relais voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Ville Relais in La Spezia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Ville Relais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.