Hotel Ghironi

ItaliëLiguriëLa Spezia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ghironi voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 5 reviews

6.6VoldoendeScore uit 5 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Ghironi

• 7WatHek18-04-2015

Prima hotel

Hotel Ghironi is een wat verouderd hotel. Beetje vergane glorie maar hotelkamer was keurig. Erg schoon. Nette badkamer en iedere dag werd er schoongemaakt en handdoeken gewisseld. Enorm aardig personeel wat alles voor je wil doen. Extra kussens geen probleem. Het ontbijt vonden wij lekker. O.a. verse croissants en chocolade broodjes en heerlijke yoghurt met vers fruit en honing. Standaard thee/koffie met evt warme melk en op verzoek cappuccino of espresso. Wandelen naar het centrum is een behoorlijk stuk. Hebben wij 1x gedaan en daarna lekker de auto gepakt. De shuttle bus van het hotel bracht ons (gratis) naar het station toen we een dagje Cinque Terre deden. (dagkaart Cinque Terre voor de trein is een aanrader. € 12,- voor een hele dag. ook te koop bij de receptie van het hotel) Wij hadden een huurauto en gebruikten het hotel alleen om te slapen en te ontbijten. Helemaal prima voor dat doeleinde.

• 4Frans20-07-2012

Niet wat we ervan hadden verwacht

Personeel was "Vriendelijk en behulpzaam"Ontbijt was na 09.00 uur "OP"geen warme zaken meer,Gedateerde kamers,verouderde meubels,Constante "Broem"lawaairige buiten,tegen drukke weg langs hotel,3 a 400 mtr tegen haven (container).Klein pk plaats.Wel een busje dat je naar de haven of treinstation brengt.Internet was gratis.(speciale ruimte)

• 8Joop07-09-2009

Prima hotel voor bezoek Cinque Terre

Zoals aangegeven, prima hotel, airconditioning, internet in de lounge (tegen betaling). Gratis busjes naar station en haven, treinkaartje alvast in hotel kopen. Omdat er geen restaurant in het hotel is, wordt een pizzeria in de buurt aangeraden, de enige pizzeria in de verder saaie/morsige havenbuurt. Ga daar niet naar toe, ga liever de stad in. Het personeel van deze pizzeria doet heel onvriendelijk, gezinnen met kinderen moeten in een aparte saaie ruimte eten, en het eten was ook niet al te best.

• 7Nicoline17-08-2009

goed hotel

Prima hotel voor een paar dagen om Cinque Terre te bezoeken. Je wordt uitstekend geholpen door het personeel. Minpunt, er is geen restaurant en het ligt ongeveer een kwartiertje van de stad (lopen).

• 7Reiziger28-09-2007

Ligging enigzins buiten centrum, loopafstand 20 min. Op vaste tijden in de ochtend en middag/avond verzorgt hotelbusje gratis transport naar/van station en vertrek/aankomst steigers van 5Terra ferries.Geen een zwembad of andere leisure faciliteiten. Gratis parkeergelegenheid. Ontbijtzaal aan de kleine kant. Hotel is garni. Ontbijt redelijk/goed. Kamers ruim en voldoen aan 3 sterren standaard. 3 ipv 4 sterren voor dit hotel zou meer met werkelijkheid overeen komen.

Hotel Ghironi info

Building information