Appartement Casa Danè

ItaliëLiguriëLa Spezia

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Casa Danè voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 7.5Inrichting
  • 6.5Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Casa Danè

• 6Marijke03-09-2016

Te duur voor wat je krijgt.

Dichtbij treinstation. Kamer op zich was klein, maar gezellig ingericht. Kledingkast is wel te smal voor de hangers. Badkamer stonk, schimmel aan 't plafond. Wc pot lekte en bril zat los. Moesten 3 dagen doen met dezelfde handdoek, die je niet goed kan laten drogen door de muffe badkamer. Ontbijt is beneden peil. Je krijgt een bon om in een verderop gelegen restaurant het ontbijt te nuttigen. Deze maakt reclame dat je voor 7 euro kan ontbijten. Gasten van Dane krijgen 1 kop thee of koffie, toast in verpakking, Croissant, minischaaltje corner flakes met yoghurt. Sinas uit pak aangelengd met water.....smakeloos. En personeel had er klaarblijkelijk geen zin in!

• 7Joyce22-04-2014

Een echte uitvalsbasis in het centrum

Verwacht geen luxe als je naar deze kamers vertrekt, echter om La Spezia en de omgeving te verkennen is het een fijne uitvalsbasis. Het wordt een bed & breakfast genoemd maar het ontbijt stelt eigenlijk niets voor. Je mag 1 dingetje uitkiezen en dat is dan een croissantje of puddingbroodje met een kopje koffie of thee. Er waren 2 aspecten die ons echt tegengevallen zijn; de gehorigheid van de kamers, het was bij vlagen alsof je gewoon buiten stond..... (en als er een station achter je kamer zit is dat niet prettig kan ik melden) En het parkeren ter plaatse, er stond bij de omschrijving dat je gratis in de omgeving kon parkeren maar dat bleek niet mogelijk. Het heeft ons dus 50 euro voor 5 dagen gekost....

Appartement Casa Danè info

Facilities