Sorteren

Reviews over Isolabona

Wij hebben genoten van deze camping en de omgeving

Harry
    13-9-2018

Leuke terrassencamping in een prachtige omgeving, zee en bergen dichtbij. Leuke steden in de omgeving Menton, San Remo, Monaco en ook veel kleine bergdorpjes. Ook grote plekken met gras ondergrond voor de tent, Nederlands sprekende receptie, de receptie is heel behulpzaam, veel informatie te krijgen bij de receptie over bezienswaardigheden in de buurt. Leuk team bij de bar, lekkere cappuccino, animatie voor de kleintjes en alles netjes onderhouden. Restaurant gezellig met lekkere zelfgemaakte pizza's. Broodjes verkrijgbaar s'morgens bij het winkeltje. Wifi was niet overal op de camping aanwezig, maar wel bij de receptie.

Lorenzo Cortelli, Proprietario, 22-9-2018

Beste Harry,

Dank u wel voor uw positieve reactie.

Wat leuk om te horen dat u een genoten heeft. Er is hier in de omgeving heel veel moois, wij delen dat graag.

Daarnaast doen wij ons uiterste best om het verblijf op de camping zelf prettig te laten zijn.

Camping Delle Rose doet dat al heel lang, sinds 1969 om precies te zijn.

Volgend jaar viert de camping zijn 50 jarig bestaan!

We gaan op naar de volgende 50 jaar, we investeren jaarlijks in verbeteringen en zitten vol plannen. Wat blijft is onze onverminderde inzet en enthousiasme. Zo willen we een sfeer behouden waarin onze gasten zich thuis voelen.

Heel graag tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Bloemrijke camping aan Bloemenriviera!

Flyer01
    3-9-2018

We zijn heel erg tevreden over onze vakantie op Delle Rose! Zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie, erg mooie ruime plek, heel bloemrijk en sfeervol ingedeelde camping, passend aan de Bloemenriviera! Het winkeltje voorziet in de basisbehoeften en wat streekdelicatessen. De animatie was top en hield onze kinderen lekker bezig.. Zelf ook nog wel eens mee gedaan met een "club-dance" en een mindfulness/stretching activiteit.. Het zwembad is niet ruim maar toch is dat voor ons geen probleem geweest. Het eerste half uurtje van de dag is het gereserveerd voor baantjes trekken, en daar maakten we graag gebruik van. Later op de dag was het regelmatig rustiger in het bad omdat de animatie dan met een club kids ging voetballen in het dorp of met ouders en kinderen ging wandelen of op excursie was naar mooie plekken in de omgeving. Zo hoef je je op deze camping nooit te vervelen.... Komen graag terug op deze plek!!

Lorenzo Cortelli, Proprietario, 13-9-2018

Beste Flyer01,

Heel hartelijk dank voor uw reactie en waardering.

Camping Delle Rose ligt in de Nervia vallei, niet ver van de Italiaanse Bloemen Riviera. Gelegen in het deel van de vallei waar deze smaller wordt, met terrassen tegen de berghelling aan. De inrichting sluit aan bij het omringende groen met onder andere eucalyptusbomen en mimosa, afgewisseld met bloembedden.

De omgeving biedt te veel om op te noemen, voor ieder wat wils. Wie sportief bezig wil zijn komt aan zijn trekken, wie interesse heeft in cultuur en/of geschiedenis kan het hart ophalen, wie wil winkelen hoeft niet ver om zich uit te leven.

En voor wie lekker wil eten en drinken…..dit is Italië op zijn best!

Ook op de camping proberen we voor ieder wat wils aan te bieden.

Omdat in het hoogseizoen het grootste deel van de gasten gevormd wordt door gezinnen met kinderen bieden we een animatieprogramma aan met activiteiten voor alle leeftijden. Het reserveren van het zwembad voor banen trekken aan het begin van de dag was nieuw dit jaar, nadat hier regelmatig om gevraagd werd.

Zo kunnen wij feedback van onze gasten gebruiken om ons aanbod en onze service te verbeteren.

Wij lezen alle reviews dan ook zorgvuldig. Van uw reactie werden wij erg blij, nogmaals dank en we zien u zeker graag terug op onze plek!

Sfeervol Italiaans !

Holtkamp
    23-8-2018

WAT een heerlijke camping is dit! Onze kinderen hebben zich ontzettend goed vermaakt, ook dankzij de geweldige animatie van Pleun en Kevin die zich inspanden om hen een hele leuke tijd te bezorgen en elk kind bij naam kenden.

Overigens geldt dit voor het gehele team van deze camping! De camping is erg sfeervol, ondanks de vele Nederlandse gasten toch echt Italiaans en kent een heel gemoedelijke sfeer.

De omgeving is zeer afwisselend en biedt zowel natuur, cultuur als (buiten-)sportvermaak en dompelt je onder in mediterrane sferen. We hebben genoten en komen zeker terug..

Beste Holtkamp,

Wat fijn om enthousiaste reactie van gasten terug te krijgen.

We doen ons best om een fijne vakantieplek te bieden, een goede sfeer vinden we erg belangrijk.

Dank ook voor de complimenten aan Kevin en Pleun die dit seizoen het animatieprogramma verzorgden.

De omgeving biedt inderdaad veel en vooral gevarieerd. Niet alleen de zee maar ook bergen. De mondaine Riviera met in het achterland de ruige natuur. Stad naast dorp, cultuur naast natuur.

Zelfs twee heel verschillende landen vlak naast elkaar, de Franse grens is immers vlakbij.

Een streek met een lange en boeiende geschiedenis.

We verwachten u zeker terug, tot ziens!

Rumoerige familiecamping met 90% Nederlanders

Lisa
    21-8-2018

Wij hadden een ´gele´ standplaats, plaatsen op aangelegde terrassen. Op de site staat enkel geschikt voor kleine en middelgrote tenten maar er stonden veel grote tunneltenten. Om op je eigen plek te komen moet je dan letterlijk onder de luifel van je buurman door. Wij werden ´s morgens vaak wakker van rumoer op de camping (omdat je dicht op elkaar staat), kwakende kikkers of kippen die ergens achter de camping scharrelen. Het is een echte familiecamping, veel gezinnen met kinderen tussen 4-16 jaar oud en 90% Nederlanders. Sanitair matig. Wel schoon maar geen privéhokjes met wastafels en in de douches is het behelpen met je spullen. Prima zwembad met leuke bar. Lekkere pizza´s. Als je de baguettes uit Frankrijk gewend bent is het brood wat je ´s morgens op de camping haalt taai.

Beste Lisa,

Dank u voor uw feedback.

De plek die u gereserveerd had was een zogenaamde gele plek. Dit zijn plekken op tentterrassen met maximaal vier plekken per terras. De terrassen hebben één entree waardoor het passeren van elkaars plek onvermijdelijk is. Wij vragen gasten bij aankomst hun plek zo in te richten dat de buren kunnen passeren.

Al onze plekken hebben een kleuraanduiding om duidelijk te maken voor welk soort kampeermiddel ze geschikt zijn. In het reserveringssysteem staan de plekken beschreven en kunnen toekomstige gasten een berekening maken van de kosten van het verblijf.

De camping ligt in het landelijk deel van de Nervia vallei. Hier geen industriële bedrijvigheid, wel boerenland en ruige natuur.

In het hoogseizoen hebben wij veel Nederlandse gezinnen te gast. Toch blijft Camping Delle Rose een echte Italiaanse camping met een Italiaans aanbod.

Wij zijn van mening dat we ons aanbod altijd kunnen verbeteren. We zullen daarin blijven investeren. In de plannen die we de komende jaren willen realiseren is onder andere een nieuw sanitair gebouw opgenomen.

Graag tot ziens.

Heerlijk tijd gehad!

Charlotte en Stuart
    18-8-2018

We hebben het heerlijk gehad op camping Delle Rose. De camping doet aan als een mooie tuin met overal eucalyptus bomen! Het zwembad is erg mooi en leuk dat er in het weekend ook Italianen uit de buurt komen zwemmen, want er zijn hier voornamelijk Nederlanders. Animatie is kleinschalig en was perfect voor onze kinderen van 3 en 8, Pleun en Kevin waren erg enthousiast! Complimenten ook aan de big band van eigenaar Lorenzo, ik verwachtte er niet veel maar ze waren echt super goed, heerlijk met een cocktail aan het zwembad genieten! Ik zou zeker overwegen om hier terug te komen omdat er nog veel te ontdekken is in de buurt en we ook veel pracht en praal hebben hebben gevonden waar we graag weer van zouden willen genieten (zwemmen in de watervalletje v Pigna). Het personeel is zeer behulpzaam. Het sanitair schoon en netjes. Het restaurant is prima voor als je geen zin het in gedoe. Wij bedanken 'Delle Rose' voor een heerlijk vakantie!

Beste Charlotte en Stuart,

Wij bedanken jullie voor jullie review en complimenten!

We zullen jullie graag nog eens als onze gasten ontvangen en helpen jullie dan graag op weg met tips voor de omgeving. Misschien kunnen jullie ter inspiratie nog eens op onze website kijken, onder het kopje ‘ toerisme’ (instellen van de Nederlandse taal kan door te klikken op het wereldbolletje).

De camping wil niet alleen een uitvalsbasis zijn om al het moois in de omgeving te ontdekken, maar ook een plek om prettig te verblijven. In jullie geval is dat goed gelukt en daar zijn we blij mee.

Nogmaals dank voor jullie waardering.

Isolabona scoort een 8,2 uit 10, op basis van 21 reviews