Appartement Villa Marina

ItaliëLiguriëImperia

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Marina voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 17 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 17 reviews
  • 6.6Inrichting
  • 6.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

17 Reviews over Villa Marina

• 9Lucien16-08-2017

Super

Fijne plaats, fijne mensen.Echt vakantie

• 8Loes07-05-2017

het was geweldig

wij hebben hier een super vakantie gehad alleen jammer dat je beneden niet goed kan oversteken met zo`n drukke straat ik vond het ook niet fijn dat de dames komen poetsen als je niet in het huisje bent. en roken tijdens hun poetsbeurt en jammer dat er bij ons appartement geen airco was.

• 9Robert20-08-2016

Geweldig!

Super accommodatie op een pracht locatie! Vanaf het appartement heb je een prachtig uitzicht over de jachthaven en Porto Maurizio. Hele gastvrije en behulpzame eigenaar. Ze hebben een eigen restaurant waar je zeker eens moet blijven eten. Imperia ligt centraal gelegen voor een leuk dagje uit. Villa Marina is een echte aanrader!!

• 8Durson20-09-2014

Een aanrader!

Mooie accommodatie met een ontzettende persoonlijke en gastvrije ontvangst met welkomstdrankjes en lekkere hapjes. Appartement was mooi en schoon. Als je buren aanwezig zijn, is het terras erg klein en op elkaar. Aan het zwembad kun je heerlijk zitten, maar er zijn te weinig parasols. Imperia is op loopafstand te bereiken. Het strand in Imperia stelt niet veel voor (naar Nederlandse begrippen). Het restaurantje bij de villa is heerlijk: geweldige chocoladetaart en heerlijk eten voor een goede prijs. Hele leuke persoonlijke bediening en kok. Prijs voor de appartementen is aan de hoge kant. De afrit van het complex komt uit op een gevaarlijke weg/kruising! Ons appartement had geen airco, waardoor de slaapkamer op de 1e etage erg warm was. Prachtige vakantie, een aanrader!

• 8Joep02-09-2013

Aanrader!

Mooi, opvallend appartementen complex in voormalige statige villa met zwembad en restaurant. Wat Villa Marina vooral uniek maakt zijn de super vriendelijke eigenaressen en het evenzo vriendelijke personeel. Geen moeite is te veel en zij dragen het echte Italië gevoel uit. Op loopafstand van porto maurizio (flinke klim) met leuk centrum en voldoende goede en lekkere restaurantjes. Grote markt op donderdag. Verder ligt San Remo in de buurt voor als je een grotere plaats wilt bezoeken.

• 8Monique Rijks26-07-2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij zijn met onze 2 kinderen van 5 en 8 jaar 2 weken te gast geweest bij Villa Marina, en voelden er ons zeer thuis. Dit vooral door de zeer vriendelijke eigenaressen. Geen moeite was te veel en er was altijd n vriendelijk woord. Ook de kleinschaligheid beviel ons zeer goed, hierdoor was het bij het aangename zwembad lekker vertoeven. Het bijbehorende restaurantje met terras is ook in orde, ook hier is de bediening zeer vriendelijk. Op loopafstand, ca. 10 minuten, ligt het strand en het haventje met enkele restaurantjes en winkeltjes. Villa Marina is ook n goede uitvalsbasis voor het bezoeken van andere plaatsen. Voor mensen die slecht ter been of rolstoel-afhankelijk zijn of die van massa-toerisme houden is dit niet de plek to be. Maar als je van het echte Italië houdt, met een vleugje toerisme, dan zit je hier goed in Imperia. Voor ons was dit een fijne vakantie met zeer vriendelijke Italianen om ons heen.

• 8Ria en Ernst03-10-2012

Echt Italiaan

Het 4-persoonsappartement is voor 2 personen ruim genoeg. Met vier personen wordt het wel wat krap. Meubels zijn gedateerd, maar wel netjes. Er is een kleine keuken en de badkamer is ook klein, vooral de douchechel is erg krap. Het is wel schoon. Standaard wordt het appartement niet schoongemaakt. Tegen betaling bed- en badlinnen. De medewerkers van het restaurant zijn erg vriendelijk. Het restaurant is goed. De dames van de receptie zijn ook vriendelijk en behulpzaam. De villa is op ca. 10 minuten van Imperia en 15 min. van Oneglia.

• 8Cis01-08-2011

Wij hebben genoten !!

Villa Marina is een mooi huis, met simpele maar doeltreffende apartementen, ze zijn niet heel erg groot. Maar je bent tenslotte in Italie en daar leef je buiten. De mensen zijn echt top. Evenals het restaurantje op het terrein zelf. Heerlijk eten voor weinig. Kortom wij hebben genoten van onze vakantie. Wij gingen alleen wel met de auto naar het strand aan het einde van Imperia bij de rotsen lekker rustig en relaxed. Verder is er omheen een hoop te doen en te beleven.

• 8susan23-08-2010

Prachtige statige villa

Een heerlijke vakantie in een prachtige omgeving. Ons appartement was keurig verzorgd. De inrichting was netjes en schoon. Villa Marina is omringd door een grote tuin en is daardoor kindvriendelijk. Bij het zwembad heerlijke ligbedden en parasols. Een klein restaurant met heerlijke gerechten is de gehele dag geopend. Ook 'smorgens kan je er verse broodjes halen. De afstand naar het strand is 800 meter en is via een drukke weg te bereiken. Doordat de villa wat hoger gelegen is, is het met een buggy wat lastiger (trappen). Vanuit Imperia is er veel te zien. Walvisvaart (veel dolfijnen) en Monaco is 45 min. rijden.

• 9karin campagne10-08-2010

Fantastische super Itiaanse plek

Villa Marina vonden wij echt top! Wat een aardige familie die deze villa runt en wat een harde werkers. Zeer attent waren zij en altijd bereid om ons te helpen als er iets was of voor een gezellig praatje. Restaurantje naast de villa ook top, iedere dag heerlijk vers eten of ontbijtje voor heel weinig geld. Voordeel van deze locatie is, dat alles op een terein is, appartement met pal ernaast het mooie zwembad en restaurant. Tuin is niet zo netjes onderhouden, maar blijkbaar nemen Italianen dit niet zo nauw. Belangrijker vonden wij de super Italiaanse sfeer. Voor mooie strandjes en baaitjes pak je de auto, anders lopen naar het centrum van Porto Maurizio (oude gedeelte Imperia) voor zandstranden met betaalde bedjes (20 min lopen ongeveer). Mooi appartement, wel veel verkeer van de weg aan de voorkant wat wat lawaaiig is. Eigenlijk is dat het enige minpuntje. Kortom wij komen hier zeker terug!

Appartement Villa Marina info

• VerzorgingLogies