Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

20 Reviews over Prati Piani

• 9Susanne13-06-2016

Wat een heerlijke plek om tot rust te komen!

Van sauna, hottub en zwembad tot vredig een boek lezend terwijl je luisterd naar de rustgevende geluiden van krekels op de achtergrond. Je voelt je compleet ontspannen op dit unieke plekje midden in de Italiaanse bergen. Wanneer je nog niet genoeg verwend bent door de allervriendelijkste gastheer en gastvrouw van Prati Piani, kan je verder het prachtige gebied ontdekken. De wandelingen en fietstochten geven je verblijf een sportief tintje terwijl je onderweg een tussenstop maakt in één van de karakteristieke Italiaanse dorpjes. En wanneer je even geen zin hebt om Prati Piani te verlaten, zorgen de kookkunsten van Monica alsnog voor een Italiaanse belevenis.

• 9Mikael Martin12-06-2016

Wildplukken in de bergen

Wat een prachtige plek in de bergen van Noord Italië ! Veel geleerd over eten uit de natuur, smakelijk klaargemaakt door Monica. Prima omgeving om lekker te wandelen, fietsen en ontstressen.

• 10Fam. Meijer02-06-2016

Een verblijf om nooit te vergeten, fantastisch.

De gastheer en vrouw zijn gastvrij met de hoofdletter G. Niets is hun te gek. Zolang je het vraagt en het is mogelijk, is het geen probleem. De hottub, zwembad, sauna (€10,- p/u, 10 pers. geen geld!) en mtb fietsen waarmee je in de bergen kan fietsen, geweldig!! Ben met Andre (gastheer) de bergen in gefietst, pff ik heb het geweten. San Remo is prachtig als je van winkelen houd. Arma di Taggia aan het strand is ook geweldig. Je kan er kitesurfen of lekker op het strand chillen bij de verschillende strandtenten. Aanrader is het kunstenaarsdorpje Bussana Vecchia. Veel kunst en een adembenemende uitzicht. Voor de kinderen (5, 6 en 12) was er genoeg te doen. Trampoline, speeltuin, hottub, hiken in de bergen en spelen met de huishond Cooper. (De liefste Labrador van het westelijk halfrond) Vanzelfsprekend was het eten uitmuntend. Monica (gastvrouw) maakt voortreffelijk eten. Van Italiaans, Surinaams of Marokkaans. Kortom een plek om nooit te vergeten. We komen zeker een keer terug!

• 8dtinga04-09-2015

Bijzonde plek

Prati Piani is een bijzondere plek. Op maar 20 kilometer van de kust, bovenop een berg. Wat een rust! Vogeltjes, ruizende bomen en het geklingel van geitenbellen. Andre en Monica hebben alle appartemtenen heel smaakvol ingericht. Monica kan heerlijk koken en Andre heeft leuke tips over de omgeving. Je moet het niet vervelend vinden om veel in de auto te zitten, de dichtsbijzijnde supermarkt is 20 minuten rijden. Maar dat maakt de plek juist zo speciaal. En binnen 40 minuten zit je op het strand van San Remo.

• 10Christiane Bals09-05-2015

Wonderful welcome!

We went hiking in Imperia and came across Prati Piani. The location is just wonderful, very spacious and the set up and nature surrounding it is just beautiful. The hiking opportunities around Prati are numerous. But above all we liked meeting our hosts: very generous, welcoming and inspiring people.Thank you so much - we will be back!

• 10Noor al Zamily28-11-2013

Prachtig!

Ik heb enorm genoten bij Prati Piani, het heeft een erg mooie omgeving, onwijs lieve gastheer en gastvrouw, heerlijk weer en een fantastisch, comfortabel, schoon, mooi verblijf. Het uitzicht op de bergen is adembenemend, heerlijk verfrissend en onwijs rustgevend. Het ligt in de bergen, dichtbij een aantal onwijs gezellige dorpjes, heel dichtbij het strand en de stad. Ideale combinatie! Het personeel was in één woord: geweldig! De gastheer en gastvrouw, een getrouwd stel: André en Monica zorgen voor de perfecte vakantie! Ze zijn super om lekker mee te kletsen, kunnen heeeerlijk koken en zorgen ervoor dat je er meteen helemaal bij hoort! Ze zorgen uitstekend voor je, zorgen ervoor dat alles naar wensen voldoet. Ik heb erg van ze genoten! De prijst-kwaliteit verhouding vond ik daarom ook uitstekend. Ik vind het namelijk het belangrijkst dat ik me tijd er besteed met onwijs leuke mensen in een mooie omgeving. Dit was zeker het geval bij Prati Piani. Ik raad het absoluut aan!

• 9Rosa van der Heide05-11-2013

Schoonheid op hoogte.

Prati Piani is een plek wat ik nooit meer ga vergeten. De keren dat ik er geweest ben heb ik een geweldige vakantie gehad, genoten van het gezelschap en het eten, tot rust gekomen in de zon of de omgeving ontdekt. De gehele sfeer, bijna boven op de berg is aangenaam en relaxed. Overal waar je kijkt zie je prachtig berglandschap. Het is gelegen boven echte Italiaanse bergdorpjes met heerlijke restaurants en het is ongeveer een halfuur rijden naar het strand. Het personeel is uitermate vriendelijk, behulpzaam, klantgericht en sociaal. In het restaurant met open keuken wordt het eten prima verzorgd en het is in één woord heerlijk, elke avond weer. De kamers zijn gezellig ingericht en ze worden goed onderhouden. Het personeel dat wordt ingehuurd voor de kinderen zijn kindvriendelijk en weten wat ze doen, waar ze het over hebben en hebben er plezier in. Het is het waard om een bezoek te brengen aan Prati Piani.

• 9Jeroen Kon01-11-2013

Fantastische stek om te ontstressen

Albergo Prati Piani is wat ons betreft een parel in de Ligurische bergen waar je heen gaat om je batterij op te laden. Genieten van de omgeving, de gastvrijheid, de relaxtedheid en het geweldige eten van de eigenaresse Monica. De kamers zijn sfeervol en schoon, het restaurant een ruimte waar het gevoel van de Italiaanse keuken en de lange familietafel werkelijkheid worden. In de tuin is het bijvoorbeeld tijdens de avonden heerlijk genieten met een glas wijn en een kampvuur.

• 9D.C. Emid-Meershoek25-10-2013

Ongelofelijk mooi

Mooi rustig prachtige natuur zo ook het uitzicht

• 10Pauline Marschalk25-10-2013

Top locatie met Top keuken!

Prati Piani heeft prachtige kamers en huizen met smaakvolle passende inrichting. Alles is op elkaar afgestemd en gewoon echt schoon! Er is veel ruimte rondom de huizen voor kinderen en honden. Ook al is het volgeboekt, er is meer dan genoeg ruimte voor iedereen. In de bergen rondom kan je heerlijk wandelen, er is zo veel te zien. Aan kinderen is ook gedacht, er is een zwembad, trampoline en genoeg speelruimte. De eigenaren zijn erg aardig, behulpzaam en verzorgen heerlijke maaltijden. Absolute aanrader!

Appartement Prati Piani info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Prati Piani 1, 18010