Camping Lino (in Cervo)

Italië, Ligurië, Imperia

8.6Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden

Meer camping info

Camping Lino in Cervo is een erg gastvriendelijke camping. De sanitairgebouwen zijn goed onderhouden en ook het zwembad en het restaurant zijn fijn. De camping heeft daarnaast een privéstrand met gratis strandbedden. Voor een uitstapje loop je naar het historische drop Cervo of rijd je in 15 minuten naar de stad Imperia.

96 reviews over Camping Lino (in Cervo)

• 9Simone van der Knaap23-09-2020

Zalig

Deze heerlijke niet al te grote camping ligt meteen aan zee. De sanitairgebouwen zijn buitengewoon prachtig en erg schoon en ruim. Dit heb ik werkelijk nog nooit ergens gezien. De eigenaren en medewerkers zijn super behulpzaam en vriendelijk . Het is geen camping voor kinderen, er heerst rust en ontspanning.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    9Elly18-08-2019

heerlijke camping direct aan het strand

• mooie, niet al te grote camping
    • super sanitair
    • directe toegang tot het strand en het dorp
    • gratis ligbedden ter beschikking + douche op het strand
    • wifi zone voor de kids
    • heerlijke restaurantje, rechts de camping af op het strand

• 's middags twee uur dicht voor de auto en dan weinig parkeermogelijkheden in de omgeving
    • superfanatieke zwembadmeester die overal met zijn neus bovenop gaat staan, geeft geen ontspannen gevoel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Mv07-08-2019

Geweldige camping aan zee

Het is een prachtige camping direct aan de zee. Last minute was er nog een prachtige plek, we hebben genoten van de schaduwrijke plek. Het zwembad is fijn en het strand heeft gratis ligstoelen. De fietsen die gratis kunnen worden gebruikt zijn erg prettig. De pizza van de camping was helaas iets minder, in ieder geval minder dan standaard Italiaanse kwaliteit. Verder super vriendelijk personeel! Sanitair is super schoon. Erg prettige camping, een van de mooiste in de regio’s!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Jan30-03-2019

Nooit meet

Bijna allemaal Duitsers. We zijn al meerdere jaren hier geweest. Goed bevallen maar in 2018 hadden we de hond bij ons. Goed, de eerste dag kwam de Duitse achterbuurman Ff kijken oh jullie hebben airco. Ja het is warm. De volgende dag klacht ingediend over blaffen hond. Onzin was gewoon rustig en als ze even blafte deed de Duitser haar na. Afijn aan het eind van de middag moesten wij er af. De eigenaar ging helemaal mee met de Duitser. We zijn maar weggegaan zo hoeft het niet. Komen nooit weer zieken wel camping met zo weinig mogelijk Duitsers en Italianen die van Duitsers houden

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 2018
    8Ruud14-07-2018

Bijzonder klantvriendelijk

Kleine en goed onderhouden camping direct aan zee. Rustig gelegen. Zeer klantvriendelijke eigenaar en personeel. Een ouder sanitairblok (maar in top conditie en schoon) en een nieuw modern sanitairgebouw. De camping heeft een privé strand met gratis strandbedden (maar ook luxere strandbedden met parasol te huur). De camping biedt gratis fietsen aan! Op loopafstand van het historische dorp Cervo wat overigens weinig vertier biedt. Supermarkt(je) op 500m van de camping. Zwembad en restaurant zijn functioneel maar niet sfeervol.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Bram Peters14-05-2018

Super echte aanrader

Super vakantie. We zijn hier nu voor de vierde keer geweest en het was weer geweldig. We hadden een plek direct aan zee. De zee is voor kleine kinderen ( 3 en 4 jaar) ideaal. Door de kribben is er weinig golf slag en het water is tot ver in de zee ondiep waardoor de kids heerlijk kunnen spelen. Het personeel op de camping is erg vriendelijke en behulpzaam. Goed Restaurant naast de camping. we kijken nu al weer uit naar de volgende keer.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Hans23-08-2017

Heerlijke familiecamping aan zee

Direct aan zee, vriendelijk en behulpzame eigenaren en personeel. Baas van de camping is sportief baasje die regelmatig mountainbiked. Ben paar keer met hem en zijn vrienden mee geweest, zij kennen erg leuke routes, erg leuk. Prima plekken op de camping met voldoende schaduw door onder meer de druivenranken die boven je hoofd groeien. Erg mooie omgeving ook, met kustlijn, heuvelachtig binnenland, veel leuke dorpjes en wat grotere steden als San Remo, Nice en Monte Carlo. Erg leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Ronald en Nicole20-08-2017

supercamping

De ligging is mooi, direct aan zee. De camping wordt goed onderhouden; het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. De camping heeft een mooi zwembad en modern sanitair.

Nadeeltje: het zwembad is gesloten tussen 13.00 en 15.00 uur, zo ongeveer de warmste uren van de dag. De zee is dichtbij dus afkoelen kun je altijd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Jenneke19-08-2017

Mooie ligging aan zee en bij prachtig Cervo,maar..

Goed:-sanitair heel luxe! -direct aan zee, daar mooi uitzicht op prachtig bergdorpje Cervo! -Vriendelijk, behulpzaam personeel, die helpen om je caravan op je plek te zetten! Niet fijn:-zwembad pas om 10:00 uur open en smiddags paar uur dicht! -eigenaars is n wat ouder echtpaar,zijn niet oprecht vriendelijk! -zee kun je bijna niet in lopen, vanwege rotsen en keien op de bodem! -plaatsen zijn soort open kassen, met stellages boven je plek, begroeid met druiven/planten! Vooral in begin vond ik plaatsen benauwd aanvoelen...gevoel in n kas te zitten! -dure camping waarbij je ook nog extra voor stroom moet betalen! -Wat voor ons n reden is om nooit meer daarheen te gaan is dat er s avonds ratten over de stellages boven je hoofd lopen!Volgens de eigenaars,(reageerde heel laconiek toen ik er wat van zei!!) is dat niet erg want ze blijven boven op de stellages....brrr krijg er nog kippenvel van....s avonds gingen wij bewust weg om niet buiten bij de caravan te hoeven zitten! :(

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Jan en Alie Mohringer uit Hoofddorp25-07-2016

Fantastische kleine, knusse camping .Genoten!Top

Prachtige plek in de schaduw, onder de druivenstruiken.Het sanitair is nieuw met heerlijk warme douches en warm water voor de afwas en je kunt prima eten op de camping. Bezoek aan Cervo, Diano Marina en San Bartolomeo al Mare, Alassio en San Remo overdag maar ook zeker in de avond de moeite waard. Heel gezellig! Caravan wordt op de plaats gezet door het personeel en iedereen is heel behulpzaam. In de minimarket kun je heerlijke broodjes krijgen of een geheel verzorgd ontbijtje en we hebben er met een aantal andere campinggasten het EK gekeken! Al met al voor herhaling vatbaar.Het prive-zandstrand is ook ideaal, we hadden een bootje mee dat de hele vakantie aan de boei kon liggen, De strandwacht Bruno, een super aardige man, hield alles goed in de gaten.Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe.

Gereisd met partner in juli 2016

Camping Lino (in Cervo) info