Hotel Kristina

ItaliëLiguriëImperia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Kristina voor je op een rij gezet:

3.5OnvoldoendeScore uit 2 reviews

3.5OnvoldoendeScore uit 2 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Kristina

• 4Monique R.17-11-2009

Nooit weer!

In Imperia gestrand door autopech. Door afsleepregeling bij hotel afgezet, waar wij nooit onze keuze op zouden hebben laten vallen. Wat een 'oude sannie'. De kamer was oud, donker en muf. Alles was oud. In het zeepbakje bij het bad in de badkamer groeide een zwam. De badkamer was bijna te vies om je in te douchen. Heerlijk gegeten in Imperia, dat maakte veel goed. De ligging van het hotel is pal aan zee, waar diverse privé strandjes zijn. Prima vertoeven (maar we hadden dan ook geen keuze).

• 3j.van elsen26-09-2006

groepsreis van 50 personen,58 à 79 jaar. periode: 17 t/m 24 sept.2006 verouderd hotel, zeker geen 3 sterren waard. kamers: van redelijk goed tot zeer slecht o.a.4 zolderkamers en eenpersoonskamers ter grootte van een ouderwetse gevangeniscel. Ook het sanitair is op vele kamers ver beneden peil, o.a. wc-ruimtes van 0,8 m op 2,00m werden omgebouwd tot sanitaire ruimte met wc, wasbak en douche, zonder ook maar 1 kapstok of dergelijke om je kleren op te hangen. Het personeel (moeder, dochter en zoon)runden de eetzaal en was de eerste 2 dagen zeer onvriendelijk omdat wij niet tevreden waren met het eten: de eerste 2 ontbijten waren zeer karig in hoeveelheid.Er moest zelfs brood en pakken koffie extern bijgehaald worden om de laatste ontbijters te kunnen bedienen.Na ingrijpen van onze reisleider beterde de kwaliteit en de hoeveelheid van het eten,maar benaderd niet de norm van 3 sterren.

Hotel Kristina info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV