ItaliëLiguriëImperiaCampings ImperiaCamping Eucalyptus Imperia

+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 10 reviews
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

10 Reviews over Eucalyptus Imperia

• 8Kim07-08-2020

Uitstekende camping met niet te veel luxe

Heerlijke en vriendelijke camping. Naast een trekkersveldje ook prima plekken met wat meer privacy voor tent en camper(caravan). Een deel van het sanitair is reeds opgeknapt en de deze is altijd netjes schoon. Kom hier nu voor de 2e keer en wederom een prima vakantie beleeft. Op loopafstand is het stand samen met de boulevard waar je savonds kan eten. Even verder lopen is de grotere plaats (ca. 30min lopen) en tegenwoordig ook een fietspad richting San Remo. Voor de kleinste ook een waterpark in de buurt en veel dorpjes en daarbij horende riviertjes om te zwemmen. Moet je wel even voor zoeken en naar toe rijden.

Uiteraard een plek voor ons om terug te komen met of zonder kinderen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Janneke13-07-2018

Heerlijk!

Heerlijke camping! klein maar fijn. Mochten met de tent op een "parkeerplaats' staan wat eigenlijk het mooiste stuk van de camping was ;). Sanitair schoon en modern, prima douches en altijd warm water. In de nacht wel erg veel herrie van de (snel)weg! Vlabij zee en het schattige dorp Porto Maurizio op loopafstand. Een aanrader (als je een goede slaper bent)

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Maria17-05-2018

Amo questo campeggio

mi piace la tranquilla', ci torno tutti gli anni,e come spesa non e' caro ...le piazzole sono molto grandi

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 3J. Kica17-09-2017

Heruntergekommener Abzockerplatz

Die Lage ist super, wenn man Fahrräder dabei hat. Ansonsten sehr lange Fußmärsche. Die Sanitärbaracken und das Gelände bräuchten dringend eine liebevolle und vor allem fleißige Hand. Es KÖNNTE ein Paradies sein. Aber 32,50 € für einen " Stellplatz" für das Wohnmobil, nie wieder. Nur 50 m weiter haben wir danach einen Stellplatz entdeckt. 😡 Aber etwas war super: durch die Unterführungen zur Alten Strandstrasse noch 50 m gehen, dann links ein Mega Bäcker. Alles, was das Herz begehrt und das frisch und lecker 😋

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Jan19-08-2014

Heerlijk kamperen op loopafstand van het strand

Al 15 jaar kamperen wij met veel plezier op deze camping. Naast een 'Italiaans' gedeelte, waar veel gasten hun vaste plek hebben (caravans) bestaat het grootste deel van de camping uit mooie terrassen met een variëteit aan grote en kleine plaatsen voor tenten, caravans en kampers. Voor velen is dit een trekkerscamping, waar slechte kort gebruik van gemaakt wordt. Voor ons (gezin, 2 teenagers) is het ook gedurende meerdere weken prima toeven. Je moet wel van kamperen houden, want de voorzieningen zijn eenvoudig. Het sanitair is eveneens eenvoudig en wordt goed schoongehouden. Echt afgestemd op de strandgangers, die zo vanaf het strand binnenstappen om even te douchen. Voldoet prima. Boodschappen zijn direct om de hoek of op 5 minuten rijden prima te doen. Pizzeria's en andere gezellige tentjes zijn op loopafstand langs het strand te vinden. Ook is de camping een goede uitvalsbasis voor trips. Kortom, camping Eucalyptus is voor de basic kampeerder een absolute aanrader!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Lorenzo28-06-2014

carino e coniene

Io e mia moglie andiamo quasi tutti glia anni, be... non è un campeggio a 5 stelle, ma come ordine, pulizia sanitari e bar sono ok....... ottima vista sul mare ......a noi.... ce piace :)

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9yvon20-08-2012

leuke camping!!!

ik ben er voor 17 jaar geleden geweest, met me ouders , en zusjes en broertje, wij als kinderen vonden het er top!!! we hebben het er nog steeds over! t ja het sanitair dat is niet alles maar dat mocht de pret niet drukken! we waren zo lopend op het strand en ook in het dorpje. verder vermaakten wij ons met niks! we waren in de leeftijd 2 tot met 13 jaar. k ben nu 30 .

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7anoniem18-05-2012

leuke camping...!!

vorig jaar bezocht in hoog seizoen , een aangelegde tuin met palmen etc de ligging was goed , maar sanitair was erg oud .. wel zo naar een mooi stadje en zo naar het rustige strand .. Als sanitair verbetert en er zou een zwembadje komen met speelplaats zou het een top camping kunnen worden ..

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Peter en Lidy31-07-2011

Prachtige plek.

Na Cpg De Wijnstok was dit een paradijsje, als je tenminste voorbij de binnenpoort achter de receptie gaat kijken. Daar sta je in de voormalige parkachtige tuin van een villa met een grote verscheidenheid aan planten en bomen. Eigenaar is nog constant bezig met verbeteringen en vernieuwingen. Onze plek was niet overdreven groot, maar hadden een mooi uitzicht over een groot deel van de camping en oprijlaan naar de villa. Sanitair was oud maar werd 2 maal daags goed schoongemaakt (geen rotte deur gezien). Alleen de afvoer van de douches was een open riool onder roosters in het looppad, wat niet altijd even fris was. Het (kiezel)strand ligt op loopafstand van de camping, bereikbaar via 2 tunneltjes onder de wegen door. De Braziliaanse Bar oefende op ons weinig aantrekkingskracht uit om te gaan eten, kunnen we dan ook niet echt beoordelen. Al met al hebben wij hier een fijne vakantie gehad.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Roy Batteu15-09-2010

Kan voor 1 nacht maar zeker niet langer...

Camping met 2 opritten , de ene die aangeduid is moet je topchauffeur zijn met een grote caravan, de andere oprit is perfect te doen maar wordt je verteld wanneer je bijna vast zit in een doolfofcamping. Vriendelijk personeel die hulpvaardig is . Sanitair en douches beneden alle peil; toiletdeuren vanonder rot, wasbakken koud water en vies, douches slikken het water niet en de luizen lopen op de wanden. Heel het sanitair is 1 "barak". Je kan een kleinigheid eten op de camping ( diepvriesgerechtjes) vriendelijke service! Reeds geboekt voor 3 nachten in maart, maar eens ter plaatse moeten ze een plaats toveren! Na 2 nachten hielden we het voor bekeken, gelukkig was het voor ons een doorreiscamping. Voor de kleinsten is er niks. Wel prachtige flora op de camping! Goede uitvalsbasis voor San Remo (poggio - cipressa) of Monte Carlo

Voor ons nooit meer!!

• 5Eetgelegenheden