Camping De Wijnstok

Meer camping info

23 reviews over Camping De Wijnstok

• 2018
    6a.c. dirks03-10-2018

Redelijk voor een paar dagen

Het is een echte italiaanse camping met veel vaste gasten. Erg verouderd maar redelijk voor een aantal dagen. Kleine plaatsen, we stonden daar met een camper dus dat ging wel. Geen camping voor kinderen. Ze waren een kinderspeeltuintje aan het maken maar zoiets hoort klaar te zijn voordat het hoogseizoen begint. Medewerker erg vriendelijk en behulpzaam, receptioniste erg zakelijk. Verse broodjes te verkrijgen en supermarkt dichtbij. Als je een fiets bij hebt is de route naar San Remo mooi om te fietsen

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

2Emma10-08-2016

Heel slecht

Vergane glorie. Zeer kleine campeerplekken je zit zo'n beetje bij de buren aan tafel. Verouderde sanitair, geen leuk strand in de buurt (keien), vies, slecht restaurant, campinggasten zijn met name bejaarden. Het stadje zelf valt ook ontzettend tegen. Met andere woorden, zonde van je geld en tijd!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 4Hans Rotteveel02-09-2015

Nooit weer

We hebben veel geluidsoverlast gehad van het verkeer dat op 3 wegen langs de camping dendert. De spoorbaan op 50 meter afstand is goed hoorbaar. We stonden bij het restaurant en hoorden tot 1 uur 's nachts mensen luid praten. Positief is de behulpzame Ravique, hulp op de camping. Sanitair is matig, geen warm water voor het wassen en afwassen. Warme douche op munten die het 2 van de 3 keer niet doet. Betaalde wifi ( 6 euro voor 10 uur wifi).

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Tomas_Riëtte11-08-2015

Heerlijke Camping

De camping ligt aan de doorgaande weg maar daar heb je totaal geen last van. Het ontvangst was bijzonder vriendelijk en de diverse plekken werden ons getoond door de eigenaresse. De plaatsen zijn niet heel erg groot maar je kan je auto aan het begin van de camping kwijt zodat je meer leefruimte over kan houden op je plek zelf. Het is er heerlijk rustig en het is er erg genieten van de krekels als je gaat slapen.

Het sanitair is keurig schoon en ziet er nieuw uit. Een nadeel is de douche. Als je warm water wilt hebben moet je een muntje van 1 euro kopen voor 4 minuten warm water maar dat is ruim voldoende om daar te douchen. Maar dat is meer in Italië.

Rafiq (manager) komt elke ochtend vragen of alles naar wens is en zorgt voor alles op de camping. Een bijzonder aardige kerel die verstand van zaken heeft en zorgt voor alles op de camping.

De omgeving bied genoeg om er lang te staan. Het kiezelstrand is op 5 minuten lopen en het zandstrand is op 10 minuten lopen van de camping.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 3L. van der Marel13-01-2015

Nooit meer

Slechte ontvangst door humeurige campingbaas. Erg kleine plaats want met auto naast de caravan konden we de deur niet meer openen. Slecht te bereiken en een vieze omgeving. En dat voor een Acsi-camping met de hoogste prijs. Bah en nog eens bah. Nooit meer.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2014

• 8Sharon Jansen16-07-2013

Prima camping!

Wij hebben een week op deze camping gestaan met onze tent. Het is een eenvoudige camping zonder veel poespas. Dit sprak ons erg aan, er heerste een relaxte sfeer. Het sanitair is wellicht niet nieuw, maar wel schoon en dat was voor ons het belangrijkste. Ze hebben veel schaduwrijke plekken en je kunt op de camping heerlijke pizza's eten! Wij hebben er in één week maar liefst drie keer gegeten :-). Je kunt er eveneens heerlijk een drankje doen (voor zeer goede prijzen!). Kortom een prima camping in deze omgeving, centraal gelegen om de omgeving te verkennen, strand 5 min. lopen en een supermarkt om de hoek. Eigenaren zijn wellicht wat teruggetrokken en houden zich niet zo met de campinggasten bezig, als je ze nodig hebt zijn ze bijzonder aardig en helpen ze je overal bij. En niet te vergeten Rafiq, die zich bekommerde om de campinggasten en het iedereen naar de zin probeerde te maken.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Frank02-10-2012

Typisch Italiaanse camping

Door een tip van een tijd terug kwamen we terecht op "de Wijnstok". De plaatsen op deze camping zijn nóg kleiner dan de gemiddelde Italiaanse camping. Caravan, auto en tafel met 2 stoelen paste precies. Zeer eenvoudig maar schoon sanitairgebouw. Douchen betaald!! (EUR 1.=).

Zus van eigenaar beheert de receptie en is zeer behulpzaam en vriendelijk. Des te vreemder dat ze de gasten buiten gewoon voorbij loopt zonder een blik waardig te gunnen. Ook de eigenaar heeft geen interesse voor z'n gasten. Dit werd meer dan goed gemaakt door 'manager' Rafiq, die elke ochtend alle gasten persoonlijk kwam begroeten.

Camping ligt op slechts 2 minuten lopen van keienstrandje én het erg leuke stadje Imperia, met een ruime keuze aan restaurantjes.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7fam.l.boonstra01-10-2012

een goede plaats om te kamperen!

Rafik the man who was in charge to look if everything was all right did a fine job and is always in a sunny state of mind, ready to help you, he takes care for a good atmosphere!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 6jackeline6808-07-2012

Oud maar gemoedelijk

De camping is nodig aan wat groot onderhoud toe vooral het sanitair. WI-FI- 6 euro voor 4 uur is ook niet erg meer van deze tijd. De beheerders waren wel erg vriendelijk en in de omgeving genoeg restaurantjes en strand.Imperia ook de moeite waard.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Verscheijden21-08-2011

Prima camping voor een rustig verblijf!

Wij hebben er 3 nachten gestaan met een kamper en wij vonden het echt super! Als echtpaar heb je niets nodig dan een fatsoenlijk plek, schoon sanitair, inderdaad, supermarkt op loopafstand, zee, leuke dorpjes. Wat wil een mens nog meer! En lekkere pizza's op de camping! Jammie!

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair