Hotel Croce di Malta

Hotel Croce di Malta

We hebben een aantal aanbieders voor Croce di Malta voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Croce di Malta in het Nederlands

Goede uitvalsbasis, direct aan zee

Theo en Mirjam
24-12-2012

Hotel direct aan zee, aan 1 richtingsweg (niet storend). Parkeerplaats bij boeking reserveren, weinig parkeerplekken. Diverse restaurants in de buurt. Ligbedden te huur bij hotel (40x) of te huur op het strand. Vrij strand aanwezig (gratis) zit je wel tussen de Italianen. Ga ook eens met de boot mee om walvissen te bekijken. Klantvriendelijk personeel. Nette kamers, wordt elke dag goed schoongemaakt. WiFi (€ 3,-)

Prima!

Leo
19-11-2009

Dit hotel ligt in de stad Montecatini, Toscane, in de provincie Pistoia en niet aan de kust. Heb dit ook nooit zo vermeld in mijn eerdere beoordeling. Foutje van de regie?

Wij, (3 vowassenen en één kind van 7 jaar) waren er in de heetste maand van 2007 met temperaturen van 38 graden. Prima hotel met airco en een whirlpool in de badkamer. Leuk buitenzwembad en veel mogelijkheden in de prachtige omgeving. Relatief jonge stad, gebouwd in de 19e eeuw en een prima kuuroord voor rust- en cultuurzoekers. De steden Pisa en Firenze zijn prima bereikbaar. Wij hebben genoten!

We hebben een aantal aanbieders voor Croce di Malta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Croce di Malta in Imperia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Croce di Malta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Croce di Malta scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.