Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Arcadia Marina in het Nederlands

Een bijzondere plek met geweldig uitzicht op zee

leo
16-1-2013

B&B wordt prima verzorgt, veel persoonlijke aandacht en erg klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit is ook OK. Pal aan de kust met mooie wandel promenade, nadeel zijn de trappen buitenshuis en binnen naar de hoogste verdieping. Erg fijne tuin en een geweldig zonne-dak terras Dorp Imperia erg leuk

Gereisd Met partner in december 2012
2008

Teleurstellende ervaring

B. Janssen
20-8-2008

Het enige waar wij goede herinneringen aan hebben met betrekking tot deze vakantie zijn de mensen die er werken. Informatie van het reisbureau klopte niet (bijv. geen strand). We hadden ook geen plekje voor onszelf om buiten te zitten, dus geen privacy. Om alles nog erger te maken was er in het appartement een stenen, stijle trap naarboven, zonder iets van steun op de traptreden en zonder trapleuning, waar mijn 4 maanden zwangere vrouw vanaf is gevallen, bont en blauw en een litteken op haar kin. Wij zijn zeer ontevreden en wilden er het beste van maken, maar na dit voorval zijn we alsnog 5 dagen eerder naar huis gegaan. Ik kan er eigenlijk verder niets goeds over zeggen en het grootste deel van de teleurstelling ligt aan verkeerde info van het reisbureau.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Goed bereikbaar, fantastisch uitzicht met zeezicht

Charlie van Eden
12-9-2005

Goed bereikbaar, fantastisch uitzicht met zeezicht. Schitterende kamers met heerlijk ontbijt(elke dag wat anders). Goede plek om op whale watch excursie te gaan. Zeer persoonlijke sfeer.

Gereisd Anders in Mon Sep 12 2005 20:38:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige persoonlijke B&B

Meinke Klarenbeek
12-9-2005

Gezellige persoonlijke B&B. Erg goed ontbijt, elke dag anders. De eigenaar spreekt goed Engels en geeft graag suggesties over leuke dingen en goede restaurants in de buurt.

Gereisd Anders in september 2005

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Arcadia Marina in Imperia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Arcadia Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.