Appartement Ai Casai de Gio

Appartement info

0Tonen op kaart

4 Reviews over Ai Casai de Gio

• 9tamara23-08-2015

Heerlijk relaxed en prachtig uitzicht!

Marco, de gastheer van deze mooie agriturismo snapt de dienstverlening en gastvrijheid van A tot Z. We hebben heerlijke genoten op deze mooie plek. De bergweg naar de agriturismo tussen de kassen is echt alleen de eerste keer even slikken maar je raakt er aan gewend. Wij hadden een vrij klein appartement met z'n 3e (dit wisten we van te voren) maar het was keurig ingericht en schoon. Marco heeft ons vele tips gegeven voor restaurants en bezienswaardigheden, daarnaast is hij zeer behulpzaam geweest bij het zoeken van een arts voor onze dochter die ziek was. We hebben nog een gezellig diner gehad met alle gasten die door Marco was georganiseerd.

• 10Andrea und Stefan29-09-2013

Super erholsamer Urlaub mit tollem Ausblick

Sofort bei der Ankunft hatten wir das Gefühl als ob wir langjährige Freunde wiedertreffen würden. Claudia und Marco sind stehts aufmerksam und geben einem zudem wertvolle Ausflugstipps. Sie versprechen nicht einfach Gastfreundlichkeit sondern leben sie auch. Dazu kommt, dass die Lage von Ai Casai de Gio ieinfach genial ist! Einerseits der Blick aufs Meer, andererseits der auf die Berge. Wir haben insbesondere abends die himmlische Ruhe mit den wunderschöne Sonnenuntergängen genossen. Die Umgebung hat auch viel zu bieten. Wir werden auf jedem Fall wiederkommen!!!

• 10Fam. S.12-08-2013

Für uns genau das Richtige!!!

Bei Marco und Claudia fanden wir die Ruhe, die wir suchten. Die Anlage ist wunderschön und top gepflegt. Wir genossen die Idylle und den schönen Pool. An der Anfahrt durch enge Gässchen mit einem wunderschönen Rundumblick auf das Meer und die Landschaft haben wir uns jeden Tag aufs Neue erfreut. Marco und Claudia sind die perfekten Gastgeber, nie aufdringlich aber stets present und aufmerksam.

• 9Simone28-08-2012

Prachtig uitzicht!

Dit splinternieuwe agriturismo heeft 2 appartementen en enkele kamers beschikbaar. Een zwembad met practig uitzicht over de zee op het topje van de bergen die bij Imperia in de buurt liggen. Enig min-puntje is de kronkelige weg die je helemaal naar boven brengt en die een beetje eng is voor grote auto's (wij hebben een Volvo V70) maar uiteindelijk is het schitterend. Erg vriendelijke eigenaar die ons begroette met een fles zalige witte wijn en hapjes uit de buurt. Mooi ruim appartement waar we met 2 volwassenen en 2 kinderen goed konden verblijven. Er was nog geen gelegenheid om er te eten, maar op enkele minuten heb je Riva Ligure waar allerlei typische restaurantjes direct aan zee zijn waar je zalig kunt eten. Mooie zandstranden in de buurt terwijl in Liguria je meestal kiezelstranden vindt.

Appartement Ai Casai de Gio info

Veilig betalen met