Hotel Moderno Verdi

ItaliëLiguriëGenua (Genova)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Moderno Verdi voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Moderno Verdi

• 7Marjolein29-07-2014

Perfecte ligging

Mooi en erg schoon hotel! We zijn hier twee weken geweest. Dit hotel ligt dicht bij het station. Vanuit dit station kun je naar grote steden zoals Turijn, Pisa en Milaan, maar ook naar prachtige dorpjes. Het ontbijt was erg uitgebreid en erg goed. Wij hadden de kleinste kamer geboekt, dit was prima, omdat wij er alleen maar sliepen, overdag waren we veel weg. Onze kamer was echt heel erg schoon. Het enige nadeel is dat het personeel erg onvriendelijk is.

• 9Octavian19-06-2013

Bello ma non moderno

Sono stato ospite del albergo a dicembre 2012 nel periodo natalizio . Ottima la posizione a due passi dalla Stazione dei treni . Nel complesso siamo rimasti soddisfatti per il trattamento ricevuto . Unico neo e che la colazione , secondo giorno , non era fresca come il giorno prima .(forse x che era Natale ) . Ottimo anche il parcheggio a prezzo ragionevole . ( evita la rottura di scatole di dover trovare un parcheggio .) Personale molto cordiale . La stanza era esagerata per due persone ma comunque un po' datata visto il nome . Prezzi molto ragionevoli . (Acquistato tutto on line ) Consigliato !!!

• 8Eline Hordijk30-08-2005

Prima hotel voor een stedentrip. De ligging is gunstig t.o.v. trein/busstation en winkels. Vanuit het busstation aan de overkant van de weg gaat er een directe lijnbus naar het vliegveld. De kamer en bed (1.40m) vonden wij voor twee personen wat klein. Ontbijt niet heel bijzonder maar het geheel goed voor de prijs van 80 euro per kamer per nacht (augustus 2005).

Hotel Moderno Verdi info

Facilities