Hotel Locanda di Palazzo Cicala

ItaliëLiguriëGenua (Genova)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Locanda di Palazzo Cicala voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Locanda di Palazzo Cicala

• 9E. Wessels28-08-2010

Goed bevallen!

Prachtig hotel in het historische centrum van Genua. Echt een palazzo: marmeren vloeren, statig trappenhuis, hoge plafonds, plafondversieringen, enz. Modern ingericht, op een goede manier gedaan, het tast het bijzondere karakter niet aan. Het personeel is erg vriendelijk, zeer behulpzaam en spreekt goed Engels. Er is geen mogelijkheid bij het hotel te parkeren, daarvoor moet je naar een parkeergarage. Vandaaruit is het minstens 10 minuten lopen. Kosten: rond de 20 Euro per dag. Je mag voor de deur in- en uitladen. Zonder tom tom is dat wel een zoektocht. Voor Italiaanse begrippen is het ontbijt goed, voor Nederlanders is het niet uitgebreid, maar we hadden er genoeg aan. Er werd zelfs nog vers bij de bakker bijgehaald. De tussentijdse schoonmaak was super! Alles was afgestoft, héle kamer gedweild, kortom tot in de puntjes schoon. We hadden een heel grote kamer, compleet met zitgedeelte en computer met gratis internet. Ook satelliettv. We komen hier zeker nog eens terug!

• 9Iris17-05-2007

Prachtig hotel, even zoeken waar het is. Ligt vlakbij de haven in het oude centrum van Genua. Zeer ruime kamers met een combinatie tussen historie en deze tijd. Zeker een aanrader! Een nadeel geen bijzonder ontbijt.

Hotel Locanda di Palazzo Cicala info

Facilities