Géén boekingskosten

Meer camping info

17 Reviews over San Martino

• 6M.s.21-08-2019

Niet voor ons

Vriendelijke mensen en grote plaatsen. Wij waren met de tent en wat me enorm tegenstond was de onverharde wegen die door de camping lopen. Daardoor stoft het vreselijk en waren al onze spullen vies. Ook het lawaai vond ik niets. Mensen die gaan staan praten in de nacht naast je tent en live muziek die doorgaat tot 24 uur wat over de hele camping galmt. In de ochtend gaan ze hun flessen wegbrengen in de glasbak. Geen gebruik gemaakt van het zwembad of restaurants. Leuke dorpjes in de buurt zoals Noli. Camping ligt boven op de berg. Waardoor je altijd veel km maakt om ergenst te komen. Door het stofhappen en weinig nachtrust was dit niet mijn camping.

• 8Petra Van Dijk08-05-2019

Heerlijke camping.

Fijne camping. Grote schaduwrijke plekken, prachtige omgeving. Veel Italianen. We waren hier een paar dagen aan het eind van de vakantie. Strand in Varigotti fijn. Noli leuk plaatsje. Genua ook beslist een dag waard!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Judith20-08-2018

Een verademing!

Wat een heerlijke camping. De grote plekken hebben weids uitzicht en liggen prachtig in het groen. We konden hier echt een mooi plekje creëren met onze tent. Veel tentkampeerders, met daarnaast ook wel wat campers en caravans. Leuk divers publiek. Aantal keer uitstekende pizza gegeten in het restaurant. Eén keer gebruik gemaakt van het zwembad. Ok, je moet betalen, maar de camping als geheel is daarentegen bepaald niet duur. Winkeltje biedt het hoognodige, maar is in het restaurant en daardoor bijna altijd open. Sanitair prima op orde, medewerkers erg aardig. Omgeving erg mooi, als je de steile weg naar Finale Ligure hebt afgelegd ben je zo in Finalborgo (oud pareltje), Finale Marina (sfeervolle plaats) en Varigotti (fijn strand). Aanrader.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Eva04-11-2017

Heerlijk

Mooie omgeving, Italiaanse sfeer. Prachtig groene camping. Voor zwembad moet je betalen, de winkel is wat prijzig. De sfeer op de camping vonden we echt heerlijk. Wel opletten dat je met de caravan de juiste weg neemt, anders is het een beetje link.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Sharon16-09-2014

Goede plek, zeker een aanrader!

Als je in italie opzoek bent naar een camping, dan vind je alleen maar campings met plekken waar je elkaar haringen kunt lenen, zo klein. Deze camping is anders. Ruime plekken met schaduw, het sanitair was schoon en er hing altijd wc papier. En ook waren er gratis warme douches. Wij hebben niet op de camping gegeten. Wel af en toe iets gedronken of een lekker ijsje. Wijn is spot goedkoop. En lekker! Ik zou hier naar toe gaan als je van wandelen houdt. Er zijn talloze wandel paden die echt leuk zijn. (uitdaging)

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Otter01-02-2014

redelijke camping

Wat mij betreft een redelijke camping met boor en nadelen: voordelen: - ruime plaatsen waarvan een groot aantal met schaduw - strandjes en kustdorpjes in de buurt zijn erg leuk - rustig - mooi zwembad - savonds is het leuk buiten zitten met allemaal vuurvliegjes om je heen ;) nadelen: - slechte informatievoorziening - rommelig karakter - betalen voor het zwembad - Sanitair niet fris en veel ongedierte - heftige weg naar de camping. met caravan is het te doen maar je moet er tegen kunnen..

• 7michel19-08-2013

redelijke camping

Terassencamping met voor Italiaanse begrippen grote plaatsen. Voldoende schaduw, onderhoud van diverse plekken kan beter; plaatselijk geen uitzicht vanwege bramenstruiken en woekerend groen. 's nachts lopen er ratten(!!) en een vos op de camping rond.

Zwembad voldoet, maar is in het weekend niet groot genoeg ivm komst van veel Italianen en ook best aan de prijs.(3,50 euro pp ongeacht de tijd die je verblijft) Tip; 1/2 dag-kaart/10-rittenkaart oid
    Zwembad dame was niet erg vriendelijk en staat met fluit in de mond om je een berisping te geven (als je bv.onder het touw door glipt..) Restaurant prima voor 1 x maar verwacht geen hoogstandjes.

Sanitairgebouw op zich is prima maar schoonmaak is onder de maat! Heeft ruim een week geduurd voor we de schoonmaker een keer zagen, en dat was nadát we bij receptie vragen hadden gesteld over de schoonmaak... Omgeving leuk en mooi, voldoende te doen. Informatievoorziening op de camping minimaal (folders e.d.)

Al met al een prima tijd gehad

• 6Eetgelegenheden
  • 7frankvader11-08-2013

Prima camping dicht bij zee

Camping San Martino is vooral een goede keus als je een rustige camping zoekt die toch dicht aan zee ligt. Daar ben je in 10 á 15 minuten. Met aantal zeer aardige stadjes in de buurt. Goede (vrije) stranden zijn er wel maar je moet je even laten informeren door bijv. campingpersoneel. Camping zelf is rustig, vooral plekken die wat verder af liggen van het restaurant aangezien daar tussen plm. 21 en 23 uur animatie is voor jong en oud. (gratis) wifi en mobiel bereik is er alleen bij de receptie (boven op de berg). Zwembad is prima maar kost per dag € 3,50 p.p. Restaurant is goed. Er is broodservice. Veel plekken voor tent zijn erg groot. Sanitair is sober en niet erg schoon. Als je geen aangeharkte camping hoeft kan je hier een prima tijd hebben.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Familie Kok30-07-2013

Prachtige terassencamping weg van de drukte

San Martino is een relaxte camping met veel schaduw plekken. Je zit voor italiaanse begrippen, niet al te dicht op elkaar. Ongeveer 20 minuten rijden van de kust. Waardoor je weg bent van de grote drukte aan de zee. Mooi zwembad met een gezellig terras waar je echt lekker kan eten en drinken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. `s avonds is er wat animatie voor de kinderen, daar bleef het gelukkig bij. Vrij goedkoop in vergelijking met andere campings. Sanitair werd helaas niet vaak genoeg schoon gemaakt. Desalniettemin is deze camping echt een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Yamil,Yvette en Bo26-05-2013

Gezellig en relaxed

Voor een echte Italiaanse sfeer, is deze camping een aanrader. Ze hebben het goed opgeknapt. Nieuw restaurant en zwembad. Veel privacy. Auto kan gewoon naast de caravan staan. Sanitair uitmuntend. Geen muntjes nodig en word goed schoongemaakt. Het enige wat je een beetje mist is een mooie speeltuin voor de kids. Wat er staat is aan vernieuwing toe. Maar het totaalplaatje is zeker een 9 waard. Vlakbij de zee. En de mensen zijn erg behulpzaam en lief. Eigenaar spreekt Nederlands. Tieners die niet van rust houden, is dit geen camping waar u naar toe moet gaan. Dit is echt een gezinscamping. Mocht u met de caravan willen komen, is er een goede route die Anwb aangeeft. Anders heeft u een probleem om de caravan de berg op te krijgen ivm de bochten.

• 10Staat v/h sanitair

Camping San Martino info