Hotel Locanda Ristorante da Nonno Puin

HotelWeer vandaag25°17°

2 reviews over Hotel Locanda Ristorante da Nonno Puin

Bellissimo

pietro, 2-1-2014

Ambiente Bellissimo accoglienza molto cordiale e amichevole ristorante ottimo e sopratutto camere stupende

site très agréable ,calme ,à conseiller VIVEMENT

boulanger francis, 5-9-2010

acceuil tès chaleureux et attentionné,la tenue de la chambre de la salle de bains ainsi que de l'ensemble de la structure est impeccable. Le couple d'hoteliers est charmant, d'une grande disponibilité pour tous les services afférents à la très bonne gesdtion de leur établissement.Le petit déjeuner est copieux,servi avec bonne humeur,dans une ambiance sereine .Endroit rare à conseiller fortement. Un couple français Francis et Isabelle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Locanda Ristorante da Nonno Puin in Ferrada di Moconesi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Locanda Ristorante da Nonno Puin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Locanda Ristorante da Nonno Puin scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.