Appartement Residence Orchidea

• 6.6Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Orchidea voor je op een rij gezet:

28 reviews over Appartement Residence Orchidea

• 2017
    8Corine18-05-2017

fijn compleet appartement

hartelijke ontvangst door eigenaar. spreekt ook engels. mochten bij aankomst appartement kiezen,heel fijn!wij zaten bovenste verdieping met 2 balkons,op de onderste heb je weinig uitzicht. Compleet maar eenvoudig,wij vonden het prima. Ook schoon! Wij waren hier in de meivakantie dus erg rustig. Wij hadden bij reisorganisatie geboekt,kan ook rechtstreeks,krijg je mooiere appartement weten we nu(lees ook luxer) met vaatwasser en wasmachine. Waar wij zaten wel heel gehorig,tijdens weekend drukker en dan heb je dus buren,echt heel gehorig dan. Eigenaar wil je graag helpen als je iets vraagt van omgeving o.i.d. Fietsen te leen,is niet veel bijzonders maar kan er mee naar het strand of even naar Imperia langs de kust. leuk zwembad,tennisbaan ,tafeltennis binnen,alles hiervoor daar voorradig.Prima kwaliteit prijsverhouding vonden wij,in ieder geval in het voorseizoen. Zouden zo weer gaan.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

7wiedri02-10-2014

goed appartement

prijs/ kwaliteitsverhouding goed. Appartementen zijn standaard ingericht, kleine badkamer. Ruime woonkamer met bedbanken. Deze maand weer een appartement geboekt.

• 6Ziva06-05-2011

Leuk app.

Mn vader komt al 20 jaar in deze plaats, diano marina. Het voelt voor ons als een tweede thuis, mede door de eigenaar van dit app. We hebben ook andere hotels uitgeprobeerd maar dit waren veel prijziger dan dit app. Misschien voor gezinnen is dit anders, maar wij slapen/douchen hier alleen dus onze eisen zijn dan ook niet hoog. Nadeel zijn idd wel de parkeerplaatsen, deze zijn smal maar de garage vind ik wel oke! De eigenaar blijft altijd vriendelijk en hij kan veel voor je regelen. Wij gaan dit jaar weer!

• 8oudbier16-12-2010

fijne plaats goede prijs goede service

erg fijn goede service zal alles doen voor
    voor zijn gasten omgeving optimaal san remo monaco nice genua mooi fietspad san lorenzo san remo ga terug voor de derde keer.

• 8Roger05-09-2010

In mei uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Positief: kleinschalig complex, vriendelijke eigenaren, afmeting appartement, gratis gebruik van tennisbaan en zwembadje, dichtbij parkeren, aardige beplanting, winkels en standjes op redelijke loopafstand, tamelijk schoon, goede sfeer, uitstekende prijs kwaliteit verhouding in het voorseizoen. Minder: inrichting is zwaar gedateerd. Parkeren in de garages onder complex is een afrader! Het pad naar beneden is erg smal, bochtig en stijl, waardoor het vrijwel onmogelijk is om je auto onbeschadigd eruit te krijgen.

Met jonge kinderen

• 4M. de Jongh01-02-2010

wat een gribus

De omgeving is leuk, ook het zwembad is prima, maar het appartement is voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wat een oude bende zeg. En vies!! Onze baby was na een rondje kruipen gitzwart. Schoonmaken daar doen ze niet aan. Toen we om een stofzuiger gingen vragen bleek die er niet te zijn. De badkamer was uit de jaren 70.

Met jonge kinderen

• 8Edith12-12-2009

ERG MOOI

Wij hebben het erg naar de zin gehad, de eigenaar is erg behulpzaam, het zwembad was heerlijk, leuke afwisseling i.p.v. het strand, wel ff zoeken naar een openbaar strand, wat overigens uit kleine steentjes of opgespoten zand bestond. De bloemenriviera is wel heel mooi en Monaco is indrukwekkend. Wij hebben ons prima vermaakt.

Met vrienden

• 9D. Unterhorst16-07-2009

een fantastisch appartement

een zeer goed appartementencomplex. Vriendelijke en behulpzame eigenaar

Met oudere kinderen

• 8c. van Iersel14-06-2009

Prima appartement

Wij zijn in de eerste week van juni hier geweest. In die week hadden de italianen een lang weekend vrij waardoor het complex vol zat (met hoofdzakelijk italianen). Onder ons zat een italiaans stel met kleine kinderen welke ons geregeld wakker hebben gehouden. De eigenaar was super vriendelijk. Als je iets nodig had regelde hij het meteen. We hebben ook een dag fietsen bij hem gehuurd en zijn naar Imperia gefietst. Dit was erg leuk. We zijn via de boulevard naar Cervo gewandeld, dit is een erg mooi plaatsje om te bezoeken. Zwembad was prima. Het appartement was ruim en schoon. Het strand was dichtbij maar vonden wij niet bijzonder. Het plaatsje zelf vonden wij erg leuk en sfeervol. Wij wilden met de sneltrein naar Genua, vroeg opgestaan om de trein te halen. Op het station wilden wij een kaartje kopen, bleek dat de trein vol zat! Ze had alleen nog kaartjes om te staan. Uiteindelijk hebben we Genua dus niet gezien.

• 8Brigitte13-01-2009

Prima appartement!

Mei 2008 2 weken geweest. Vriendelijke eigenaar liet ons appartement zelf uitzoeken. Hadden 5 pers.app. maar met 5 zou het wel vol worden. Met 2 of 3 prima te doen. Inrichting gedateerd, maar oven splinternieuw. Verder superschoon. Na vertrek van gasten kwam ploeg van 10 man schoonmaken. Perfect. Zwembad was prima, alleen nog een beetje koud nog niet opgewarmd door weinig zon. Geen luidruchtige Italianen, wel Nederlanders die denken de hele boel weer eens in beslag te nemen, strandstoelen, parkeerplaatsen etc. Strand en centrum dichtbij. Dat kan ook heel veilig want je hoeft niet langs de grote weg te lopen. Parallel daaraan ligt een rustige weg waar een bakkerij te vinden is. 's Avonds wel eens een avondmarktje maar op andere avonden erg rustig. Geweldige plek om meer van Bloemenrivièra te zien. Monaco/Nice op slechts 1 uur afstand.

0 tips over Appartement Residence Orchidea

0 vragen over Appartement Residence Orchidea

Appartement info

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand500 m
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, Wasmachine

• Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Zeilen
      • BuitensportenFietsen
      • TennisbaanAanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten
      • Sport & SpelTafeltennis

• AdresVia Ca' Rossa 30 I-18013(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website