Hotel Metropolsterstersterster

• Kinderopvang
Tonen op kaart

104 reviews over Hotel Metropol

• 8felix guttmann27-07-2009

Prima! modern, schoon, goed gelegen...

Hotel Metropol in Diano Marina is goed. Kamers zijn comfortabel met moderne badkamer, en het management is zeer vriendelijk. Aanbevelenswaardig in een drukke omgeving!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8TSeyen Frank11-07-2009

rustige ligging en prima hotel

Licht iets buiten de drukte, met mooi uitzicht over de bay. nadeel 170 treden naar het strand, doch het hotel heeft een shuttle bus om dit te vermijden. Eten zeer goed en afwisselend. Net en vriendelijk. 2 maal per week life music.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Aad en Mar30-06-2009

Heerlijk hotel!

Afgelopen pinksteren (2009) daar een week verbleven. Hotel zat vol en 80% daarvan was italiaan; heel gezellig, maar 1 nadeel: te weinig parkeerplaatsen. Dit werd opgelost door de auto gewoon dubbel te parkeren en een autosleutel achter te laten bij de receptie. De kamers waren ruim voldoende groot en keurig schoon. Het eten vonden wij prijs/kwaliteit geweldig en de porties incl. saladebuffet groot genoeg. Super is ook dat 2 ligbedden + parasol op het strand gereserveerd zijn en inclusief. Normaal kost dit al gauw 10 tot 15 euro p/d. Dan de trappen naar het strand: vermoeiend maar ook een goede lichaamsinspanning. Slechts 1 x gebruik gemaakt van de shuttlebus. Personeel is heel vriendelijk en attent. Is er niemand achter de bar? Gewoon ff vragen bij de receptie. Kortom, wij hebben daar van een heerlijke week vakantie genoten voor wij verder gingen reizen naar de provence. Wij vinden dit een aanrader en hopen dat de eigenaar de prijs/kwaliteitsverhouding kan handhaven.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Lieven08-09-2008

Mooi gezellig hotel.

Lekker eten doch de porties mogen iets groter zijn. De trappen heb ik niet echt als een nadeel ondervonden. Soms is het wel moeilijk om iets te kunnen drinken in de bar omdat er niemand aanwezig is. Het zijn mooie maar kleine kamers.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Van Buggenhout Johan17-08-2008

Schitterende vakantie

Hotel Metropol heeft wel 4 * ! echt een perfect hotel qua prijs/kwaliteit. Schitterende ligging ook. Je hebt wel 170 trappen te doen tot aan het strand maar dat neem je er graag bij. Voor deze die niet graag stappen is er ook een gratis busje die regelmatig op en neer rijd. Het hotel is trouwens ook zeer geschikt voor mindervaliden. Goed zwembad ook maar wij hebben vooral op het strand gelegen. Op het strand waren er trouwens 2 ligzetels en een parasol gereserveerd. De eigenaar/manager van het hotel is ook eigenaar/manager van het bagni Teresa op het strand.. Wij hadden het geluk om 2 feestmaaltijden mee te maken. Er was vuurwerk op zee en wij hadden een feestmenu met daarna tijdens het vuurwerk spumante op het balkon van het hotel; schitterend gewoon. Ook op 15/8 was er op het strand 's morgens gratis sangria en parmesan kaas, 's avonds aperitief met spumante en hapjes op het terras en daarna feestmaaltijd. schitterende vakantie en prima service.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Roelina en Jeroen Damkat02-08-2008

geweldige vakantie gehad

wij zijn er een weekje geweest en wij vonden het echt een goed hotel. geen last van gehorige kamers en het eten was elke avond weer heel goed. de trappen is een behoorlijke klim maar daar raak je aan gewend. het was ook fijn dat je eigen ligstoelen plus een parasol had op het strand. kortom goed hotel dus goede vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8M. van der Werff11-07-2008

Mooie ligging!

Eerst de nadelen, zeer gehorige kamers, elke ochtend om half zeven wakker in de vakantie. Eetzaal is zeer ongezellig verlicht en de service op het terras laat na het eten op zich wachten. Echter het eten is oke, de ligging super (wel een flinke klim van het strand terug, maar absoluut te doen) personeel vriendelijk (receptiedame uitgezonderd) en een goed verzorgde ambiance. Ondanks gehorige kamers voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Frans12-05-2008

Mooi hotel, prachtige ligging, ongeveer 180 trappen lopen naar het strand. Mooi groot zwembad. Zeer vriendelijk personeel. Mooie, maar kleine kamer. Maar...zeer gehorig, overal liggen tegels. Eten:sober ontbijtbuffet, maar wel vers en voldoende. Avondeten lekker, Italiaans, afwisselend, voor elk wat wils, gewone porties, misschien niet genoeg voor de erg hongerigen.

Gereisd in mei 2008

• 9Incoletti jean paul05-04-2008

Wij zijn net terug van een verblijf in het hotel "Metropol", fijn hotel, mooi gerenoveerde kamers, heel netjes, vriendelijke bediening, normale prijzen voor dranken bij het avondeten.Mooie streek, centrale ligging voor het verkennen van de fantastische Ligurische kust. Toch een aantal minpunten, namelijk sober ontbijtbuffet en de talloze trappen tot aan het strand voor mensen die slecht te been zijn. Zeker een aanrader

Gereisd met familie in april 2008

• 8Jacky15-08-2007

Hotel met zeer mooie kamers. Eten is prima maar wel echt elke dag hetzelfde. Ontbijtbuffet vonden wij erg mager. Jammer dat het hotel zo ver van centrum ligt. daarnaast in hotel zelf erg weinig te doen. Zwembad is mooi maar je kan 's middags niet echt even een klein boordje eten ofzo. het privestrand maakt alles goed.. leuk strand 2 bedjes en een parasol tevens een leuke strandbar waar men iets kan eten en/of drinken. Leuke vakantie maar ga niet nog een keer terug

Gereisd met partner in augustus 2007

5 tips over Hotel Metropol

• cath_en_stan, 23-07-2013

Ideale ligging om de Bloemenriviera te bezoeken.

• Marja, 03-09-2013

Het uitzicht op de hoog gelegen kerk van Cervo vraagt er om dit dorpje met middeleeuwse kern te bezoeken. Andere leuke plaatsjes zijn San Remo (leuke winkelstraat) en Albenga (oud centrum met leuke winkeltjes)

• waerniers, 23-09-2012

Diano Marina is een klein sfeervol badstadje met leuke winkeltjes en avondanimatie.

0 vragen over Hotel Metropol

Hotel Metropol info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen