Hotel Metropolsterstersterster

Tonen op kaart

104 reviews over Hotel Metropol

• 9dockx monique 06-07-2012

leuk hotel

leuk proper hotel met mooi uitzicht op de zee ,personeel heel vriendelijk , vandaar uit kan je leuke plekjes bezoeken is een aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9streefkerk06-08-2011

fantastisch

Wij hebben het fantastisch gehad in metropol, aardig personeel, heerlijk gegeten, mooie omgeving, eigen plekje op het strand, over de trapjes naar het strand moet je niet zeuren dat weet je van te voren en anders kan je ook nog met de hotelbus.zeer aan te bevelen

• 8Delie03-08-2011

Een 4sterren hotel zonder verrassingen.

Een zeer mooie en rustige ligging. Goed uitgerust hotel. Alles proper en netjes.

• 9Rien en Ria van der Knaap, Maassluis19-07-2011

Hotel met prachtig uitzicht.

Prima hotel, prettige bediening, eten is italiaans maar goed. we waren hier voor de tweede maal. Wij lopen graag en trappen zijn voor ons geen probleem. Parkeren is soms een probleem maar op te lossten door dubbel parkeren en de sleutel afgeven aan de receptie. Het zwembad wordt goed bijgehouden en de "badmeester" is er om ijs en drankjes te verkopen tegen normale prijzen.

• 8G. Helwig20-06-2011

Prima hotel

In juni 2011 hebben we een week lang gelogeerd in hotel Metropol. Het is ons uitstekend bevallen. Het hotel ligt mooi hoog, zodat je een prachtig uitzicht hebt over de zee en Diano Marina. De kamer was schoon en ruim. Het eten was prima, de bediening zeer attent. Het hotel beschikt over een mooi terras met zeezicht. Het zwembad ligt iets lager op een beschut plateau in de weelderige tuin. Kortom, een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2011

• 8anoniem19-09-2010

prima hotel, dicht bij het strand

Wij hebben dit hotel gekozen als uitgangspunt voor uitstapjes in Italië en Frankrijk (Cote 'd Azur). Het is een prima hotel, dicht bij het strand/boulevard. Treinstation is ook op loopafstand. Zwemmen kan zowel bij het zwembad (bij hotel) als in zee, strandstoelen zijn gereserveerd voor hotelgasten. Het eten in het hotel was heerlijk. Vooraf een saladebuffet en vervolgens 3 gangen! Eten was echt meer dan voldoende en elke dag lekker (dagelijk keuze uit 4 voor en hoofdgerechten). Zoals eerder genoemd is parkeren wat minder goed geregeld. Er zijn te weinig plekken voor alle gasten. Na een dagje weg met de auto is het altijd spannend of er nog een plekje is. Het hotel is hoger gelegen en dat betekent trappen lopen! Voor ons geen probleem, we hebben de shuttlebus dan ook niet gebruikt. Maar, het zijn flink wat treden! Tot slot nog een pluspunt, het hotel beschikt over enkele fietsen die je kosteloos mag gebruiken, leuk om b.v. Imperia en Cervo (buurplaatsen) te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2010

• 9fam verhoef19-09-2010

prima hotel

geweldig hotel een nadeel veel tapjes lopen naar het strand maar dat wisten wij aardige mensen in het rest. loopt een louis de funes figuur rond die alles regeld het openbaar vervoer is prima bus stopt beneden aan de trap prima vakantie gehad wij waren hiervan 11tm 18sept2010

Gereisd met partner in september 2010

• 8Y. Jonkers01-07-2010

prima hotel

maar.................een beetje meer vriendelijkheid zou meer waardering opleveren. (m.n. bestuurder Shuttle, nors en steeds te laat/hoofd bediening in restaurant, weinig of geen woorden, kan geen lachje af) Verder absoluut geen klagen over het personeel, dus een prima ervaring om daar te zijn. We zijn er 14 dagen geweest, doch de volgende keer een hotel waarbij je zó een plaatsje in kunt lopen. zou voor ons een dikke voorkeur hebben. Het zijn nogal wat traptreden, en de afhankelijkhied van de shuttle, gaat een beetje tegenstaan. In het HOOGseizoen lijkt het ons hier te druk en lawaaierig. TIP: Loop de kustweg naar Imperia.......dit is een afgesloten weg, die begint bij Hotel Arc en Ciel/camping. (8 á 10 km heen en terug)

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Detandt - De Clercq21-10-2009

Fantastische plek

Wij hebben in hotel Metropol onze zomervakantie doorgebracht. Het is een zeer goed hotel: mooi terras, lekker eten, vriendelijk personeel, verzorgd, rustig gelegen,... Er is één maal per week een feestmaaltijd en twee keer is er 's avonds livemuziek. Er zijn op het strand 2 strandstoelen en een parasol gereserveerd voor de gasten van het hotel. De bloemenrivièra is een prachtige streek om te bezoeken en het hotel is een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Rudy30-08-2009

Voor herhaling vatbaar

Zeer mooi gelegen. Personeel in restaurant en bar vriendelijk en behulpzaam. Eten lekker,bij ontbijt ontbreekt er fruit.Receptie is wel niet erg vriendelijk.Prijzen in bar en in restaurants voor drinks zeer schappelijk naar Italiaanse normen. Trappen ook geen probleem.

Gereisd met partner in augustus 2009

5 tips over Hotel Metropol

• cath_en_stan, 23-07-2013

Ideale ligging om de Bloemenriviera te bezoeken.

• Marja, 03-09-2013

Het uitzicht op de hoog gelegen kerk van Cervo vraagt er om dit dorpje met middeleeuwse kern te bezoeken. Andere leuke plaatsjes zijn San Remo (leuke winkelstraat) en Albenga (oud centrum met leuke winkeltjes)

• waerniers, 23-09-2012

Diano Marina is een klein sfeervol badstadje met leuke winkeltjes en avondanimatie.

0 vragen over Hotel Metropol

Hotel Metropol info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen