Hotel Metropol

Laatste review

Genieten

Antonietta,
20-9-2018

Prachtig als je voor kwaliteit gaat!

Kenmerken

47 reviews over Hotel Metropol in het Nederlands

Genieten

Antonietta,
20-9-2018

Prachtig als je voor kwaliteit gaat!

Uitstekend hotel

Heedfeld-Vos,
6-8-2018

Hotel Metropol is een uitstekend hotel, met prima faciliteiten, allemaal heel netjes. 4 keer per dag een shuttle naar het strand of centrum van Diano Marina. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is een uitgebreid buffet enhet avondeten, zeer lekker, 4 gangen aan tafel bediend met veel keuze. 1 keer per week "candle light dinner". Uitstappen mogelijk naar San Remo, Albenga (trein in Imperia of Diano), Monaco...Voor wielerliefhebbers, het hotel ligt aan de voet van de Capo Berta. Bij het uitchecken een kleine attentie. Kortom een aanrader.

middelmatig

i,
19-7-2017

Eerder 3 sterren dan 4 sterren. Eten is middelmatig , bediening ook (men doet zijn best maar het ontbreekt hen aan kennis ) . ontbijt zeker niet super uitgebreid (eieren en spek altijd koud ) , eten s avonds meestal eerder lauw/koud dan warm (er wordt gewerkt met eten van goedkope kwaliteit ). s avonds op het terras meerdere malen geprobeerd iets te drinken , ober komt niet tot buiten , blijft liever binnen babbelen met een blijkbaar bevriend koppel . heb meerdere mensen weg zien gaan om dezelfde reden. Kamers zijn ok, niet supergroot maar wel proper . Zwembad is ok

Fantastisch Hotel

Frans van Ooijen,
23-6-2017

Het is een zeer goed hotel nette kamer het eten is voortreffelijk de bediening vriendelijk en de kamers met zeezicht een hele mooi uitzicht Het hotel ligt wat hoger en dit kan voor mensen die slecht ter been zijn een belemmering zijn. Het is een hotel waar je nog eens naar terug gaat.

De gastvrijheid is uitmuntend!

Monique Baas Becking
15-8-2016

Van een vier sterren hotel mag je verwachten dat de kamers goed zijn, dat het eten goed is etc. Hieraan voldoet dit hotel dan ook. Maar waar dit hotel echt in uitblinkt is de gastvrijheid van het personeel. Ze geven je allemaal een gevoel van thuis. Je wordt er echt warm ontvangen! Hiernaast vond ik het eten en de bediening in het restaurant echt fantastisch en vond ik ook dat ze hier echt uitzonderlijk in waren.

Voor mensen slecht ter been zou ik dit hotel niet adviseren.

Echt fantastisch

marian peeters
9-8-2016

Alles is goed, kamer, service, ontbijt en diner enz, Heb geen negatieve ervaringen.

Prima hotel, goed verzorgd.

e. te Rietmole
7-8-2016

Fijn zwembad, fijn strand, ook mooi aangelegde tuin.

prima hotel met goede service

werner
18-8-2015

De service is prima,je bent er echt een gast. Het eten wordt aan tafel geserveerd na een keuze die je bij het ontbijt gemaakt hebt, voorgerecht is voor iedereen hetzelfde ,daarna het tussengerecht en hoofdgerecht hier moet je te kiezen uit 4 keuzes (wij hebben 14 dagen niet 1x hetzelde gegeten). taxi breng en haalservice naar het strand of plaatsje werkt ook prima. Omgeving is ook mooi,we zijn 1 dag naar Monaco geweest, met de auto is dat ongeveer een uur rijden. wifi is redelijk, de kamer is prima,vooral schoon!!

super goed hotel

jan bijl
27-8-2014

hotel metropol is een heel goed hotel aan de bloemen Riviera in Italië . Een goed ontbijt zeker voor Italië ,een mooie kamer met uitzicht over zee . Goede service, een busje naar het strand ,en naar het centrum . Het is ook goed te lopen naar het strand via trappen terug omhoog is wel een hele klim . De strandbedjes en parasol op het strand was ook heel prettig .Je krijgt van het hotel een bewijs mee dat geef je de 1 e keer af en de bedjes zijn voor de duur van je vakantie gereserveerd dus nooit meer zoeken . Wij gaan zeker nog een keer terug

Kwaliteit die zich laat betalen

hendrickx
7-8-2014

Mooie kamers met eerder kleine douche

Prachtig zicht over de Middellandse zee vanaf het balkon van de kamer

Lekkere maaltijden met 4 keuzes voor het avondmaal

Goede italiaanse keuken

Vriendelijk personeel

Enig minpunt is de steeds uitvallende wifi-verbinding

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metropol in Diano Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metropol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.