Appartement La Carruba

21 reviews over Appartement La Carruba in het Nederlands

Heerlijk, rustig gelegen appartement

Saskia
21-8-2016

Rustig gelegen appartement op loopafstand van het drukke Diano Marina. Erg vriendelijke eigenaren, spreken meerdere talen. Heerlijk zwembad, met veel ruimte en ligstoelen/parasols en klein barretje.

Appartement is prima, enige minpuntje is het kleine balkon.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima ontvangst,eigenaren spreken veel talen.

Appartement schoon en verzorgd.

Iedere dag schoonmaak / bedden opmaak / vuilnis wordt meegenonen/wc papier aangevuld.

Badkamer zeer klein en douche zonder bevestiginsstang.

Fijne douches onder het zwembad.

Gehorig ,je hoort de buren zowel naast als boven je.

Bedden zijn ok,als je van hard harde matrassen houdt.

Sprei en lakentje,dekens in kast.

Op loopafstand van zowel strand als dorpje.

Veel betaalde stranden inderdaad.

In San Bartolome een fijn vrij kiezelstrand.

Zwembad prima,voor ieder appartement 2 ligbedden.

We hebben een fijne week gehad met 2 volwassenen en 2 kinderen van 9 en 11.,het was niet al te warm en goed vol te houden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Kindonvriendelijk

henny hoogakker
25-2-2014

Het appartementengebouw ligt op een heuvel. Je moet tig trappen af. Dit is niet te doen met een kinderwagen. Er is geen airconditioning, de appartementen zijn erg krap, enorm gedateerd en het geheel heeft iets van het voormalig DDR. Daar komt bij dat men niet kindvriendelijk is. Kinderen mogen niet alleen naar het zwembad, ze mogen niet springen, niet lachen, niet voetballen. Echt waardeloos!!

We hebben een aantal aanbieders voor La Carruba voor je op een rij gezet:

Fantastische oase aan zee!

Wouter Flach
11-1-2014

We hebben hier met onze kinderen (1,5 en 4,5) een heerlijke vakantie gehad! Ons appartement op de begane grond had 2 slaapkamers een ruime woon- eetkamer met satellietTV. Een ruim balkon met prachtig uitzicht over zee. Voor onze hadden we een mooi pleintje waar onze kinderen speelden met de Franse, Nederlandse en Zwitserse kindjes. Zelf zaten we dan op het bankje met een glaasje wijn te genieten! Iedere dag werd ons appartement schoongemaakt, zoals alles bijzonder schoon werd gehouden; het zwembad, de wasmachine, terrassen en de perfect aangelegde olijfboomgaard en overige tuin! De eigenaren Chiara en Ricardo helpen je met alles, just ask. Ze spreken italiaans, duits, engels en zelfs een beetje nederlands. Afstand tot strand is slechts350 meter. Een ding is zeker: zoek je een vakantiebestemming waar alles klopt, je een febomeel uitzicht hebt, waar geniet van t echte Italie. Wij komen zeker met onze kinderen terug!!

Eerste gedachte: Wauw!!

Freeke van der Pol
5-8-2013

Toen we eerst binnenkwamen in dit appartement en het uitzicht zagen dachten we echt Wauw!! Wij hadden een vierpersoonsappartement op de tweede verdieping en vanaf hier kon je de zee prachtig zien liggen. Ik had niet verwacht dat we zoveel ruimte zouden hebben. Wij waren met zn drieën en wij hadden ruimte genoeg. Je appartement word iedere dag schoongemaakt door een bijzonder vriendelijke dame, die helaas geen woord Engels spreekt, maar met behulp van gebarentaal kom je al een heel eind. Als je kleine kinderen hebt is het verstandig om de appartementen op de onderste verdieping te nemen omdat hieraan een groot terras grenst. Het zwembad en de appartementen zijn in perfecte staat, ja soms een beetje ouderwets maar prachtig. Wij zijn er een week geweest en hebben eigenlijk alleen maar aan het strand en het zwembad gelegen. Heerlijk genoten van het mooie weer en van het vriendelijk personeel!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen

karoline hulstein
17-7-2013

Verzorgd complex met mooi uitzicht. Er is een aardig zwembad en een afgesloten parkeerterrein, een plus is dat de kamer dagelijks wordt schoongemaakt . Daarnaast is het personeel behulpzaam en vriendelijk. Ik vind het echter niet aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen.het complex ligt op een heuvel en je moet, wil je naar het strand , centrum of boodschappen doen, iedere keer tig trappen op en af. Niet te doen met een kinderwagen. Er is ook geen winkeltje om s ochtends bijvoorbeeld brood te kopen. Het zwembad is prima, maar diep en er is geen peuterbad. Diana marina is ook eerder een badplaats voor gepensioneerden dan voor gezinnen. Dus ben je met kleine kinderen, zoek nog even verder.

rust, parkeren, schoon

Phlippeau
29-9-2012

rust, schoon, mooi zwembad, veel ligbedden, mooi uitzicht en stilte.

Gereisd met partner in september 2012

Fijn appartement

gjaltemahenknel
3-8-2012

Fijn en heerlijk rustig gelegen appartement, op een steenworp afstand van dorpje Diano Marina.

Super vriendelijke beheerder.

O ja, het toegangsweggetje is altijd weer een uitdaging.

Gereisd met partner in juni 2012

Ideaal voor weekje strandvakantie

Pascal
26-7-2011

Alles pico bello in orde, erg verzorgd, vriendelijke en persoonlijke service. Erg rustig gelegen en toch op slechts een paar minuten lopen van het strand (een zeldzame combinatie in Liguria).

De toegangsweg per auto is wel een beetje schrikken en vooral hopen op geen tegenliggers (erg smal, stijl, niet verlicht, haarspeldbochten, stenen op de weg, ... ) maar eens op de ruime, afgesloten parking aangekomen kan een zorgenloze vakantie beginnen).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Wij hebben La Carruba altijd fijn gevonden.

Robert Verhelst
26-10-2010

De tweede slaapkamer in het appartement dat wij huurden was te krap.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

We hebben een aantal aanbieders voor La Carruba voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Carruba in Diano Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Carruba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.